• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Согтуу жолоочид ногдуулах хариуцлагыг чангатгаж, жолооны курсийг чанаржуулъя

Т.Эрдмаа

Согтуугаар машин жолоодох явдал маш их байна. Цагдаагийн байгууллагаас согтуу жолооч илрүүлэх аян зохиоход  жирийн үеийнхээс бүр олноороо баригддаг. Зөвхөн согтуу жолооч барих аян өрнүүлээд явцгүй нь тодорхой байна.   Тэгэхээр согтуу жолооч илрүүлэх аянаас гадна нийгмийн сэтгэл зүйд чиглэн сурталчилгаа, сургалт байнга явуулах шаардлага байгаа нь ажиглагдаж буй юм. Үүнээс гадна Ерөнхий боловсролын сургуулийн нийгмийн ухааны хичээлд ч замын хөдөлгөөний дүрэм, журмын талаар заадаг болох хэрэгтэй. Нөгөө талаар согтуу жолоочид ногдуулах хариуцлагыг чангатгахгүй бол болохгүй нь. Ингэж байж үр дүн гарна. Нэг согтуу жолоочийн тарьсан балаг наад зах нь өөрийн болоод өөр нэг гэр бүлийн амьдралыг сүйрүүлдэг.

Монголд зам тээврийн осол буурахгүй байгаагийн нэг шалтгаан нь согтуу жолооч. Цагдаагийн байгууллагаас энэ оны турш “Уусан бол бүү жолоод” аяныг улсын хэмжээнд хэсэгчилсэн болон нэгдсэн байдлаар зохион байгуулж байна. Энэ хүрээнд нийслэлийн есөн дүүрэг, 21 аймгийн нутаг дэвсгэрт  таван цагийн хугацаанд зам дээр шалгалт хийхэд  512 согтуу жолооч чихдүүлэв.

Нөхцөл байдал ийм байхад зам тээврийн ослоор Монгол Улс дайн байлдаантай улс орнуудаас ч илүү тооны хүн амаа алдахаас өөр яахав дээ. Энэ оны  нэгдүгээр улиралд л гэхэд согтуурсан үедээ тээврийн хэрэгсэл жолоодож замын хөдөлгөөнд оролцож яваад  осол гаргасан 32 тохиолдол бүртгэгдэж, есөн  хүний амь нас хохироод  байгаа нь харамсалтай. Цагдаагийн байгууллагаас мэдээлснээр гурван  сарын хугацаанд  согтууруулах ундааны зүйл хэрэглэсэн үедээ тээврийн хэрэгсэл жолоодсон 9097 жолоочийг илрүүлж, учирч болох байсан эрсдэлээс иргэдийн амь нас, эрүүл мэнд, эд хөрөнгийг хамгаалж ажилласан байна.

Бас нэгэн баримт мэдээлэл дурдъя. Тодруулбал,  сүүлийн арав хүрэхгүй жилд согтуугаар автомашин жолоодож осол гаргасан  3167 гэмт хэрэг бүртгэгдэж, үүний улмаас 1278 хүний амь нас хохирч, 2089 хүнд гэмтэж хөдөлмөрийн чадвараа алдсан  харамсалтай тоо баримт байна.

Иргэдийн дунд согтуу жолоочийн толгойг нь илээд явуулдаг гаж хуультай хэмээн бухимддаг. Өнөөдөр Зөрчлийн тухай хуулийн 14.7- д  согтуурсан үедээ автомашин  жолоодсон хүнийг 400 мянган төгрөгөөр торгож,  жолоодох эрхийг нэг жилийн хугацаагаар хасдаг. Тэгвэл иргэд “Хуулийн энэ заалт хөнгөдөөд байна. Иймд торгуулийн мөнгөн дүнг нэмэгдүүлэх, жолоодох эрхийг хасах, хорих ялаар шийтгэх, автомашиныг хураан авч улсын орлого болгох зэргээр  ногдуулах  арга хэмжээг чангатгах нь зүйтэй” хэмээн цахим сүлжээгээр санал бодлоо илэрхийлж байгаа юм. 

Үүнээс гадна замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлын дүрэм, журмын сургалт байнга хийх ёстой гэдэг. 

Тээврийн цагдаагийн албаны Урьдчилан сэргийлэх хэлтсийн мэргэжилтэн Д.Энхболд “Гаднын улс орнууд  зам тээврийн зөрчлөөс яаж урьдчилан сэргийлэх вэ гэдгийг анхан шатнаас нь сургадаг. Өөрөөр хэлбэл  ерөнхий боловсролын  сургуулийн хөтөлбөрт энэ талын хичээл ордог. Харин манай улсад үүнийг хэрэгжүүлье гэхээр сургалтын хөтөлбөр нь арван жилээр батлагддаг гээд оруулж өгдөггүй. Уг нь ингээд багаас нь эхэлбэл зам тээврийн гэмт хэрэг, осол буурах үндэслэл нь юм. Манай улсад жолооч болох сонирхолтой иргэд  45 хоног  хичээллээд, замын хөдөлгөөний дүрмээ судлаад л төгсөж байна. Зөрчил осол гарвал хаашаа дуудлага өгөх, осол болсон байвал анхан шатны ямар тусламж үзүүлэх, зөрчил гаргавал ямар шийтгэл ногдох гээд юу ч мэдэхгүй жолооч болдог. Жолоо төгсөөд огт машин бариагүй охиндоо хөдөө явахдаа жолоо шилжүүлээд осолд орчхож байна. Манай аав, ээжүүд хүүхдээ дөнгөж 18 нас хүрэнгүүт жолоонд  суулгаж, машин авч өгдөг. Гэтэл өнөөдөр замын хөдөлгөөний зөрчил, ослын гол шалтгааны нэг нь шинэ жолооч охид, залуус гаргаж байна. Аав ээж нь ч, сургууль нь ч, жолооч бэлтгэх сургалт нь ч замын хөдөлгөөнд оролцоход тохиолдож болох эрсдэлийн талаар мэдлэг, мэдээлэл олгоогүй учраас тэр шүү дээ. Тэгэхээр манай улсад сургалтын орчин эрхзүй талаас анхаарах, модуль сургалт нэвтрүүлэх шаардлагатай юм” хэмээсэн. Эндээс харахад, зөвхөн согтуу жолоочид хүлээлгэх хариуцлагыг чангатгахаас гадна жолооны курсүүдыг чанаржуулах, замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлын талаар хүүхэд ахуйгаас нь зааж сургах зайлшгүй шаардлага байна. Ингэхгүй бол  замын хөдөлгөөнд оролцож байгаад цаг бусаар хорвоог орхигсдын тоо өдөр бүр нэмэгдэж байгаа юм. Дээр дурдсан тоо баримтууд үүний нотолгоо юм. Товчхондоо согтуугаар жолоо барих нь санаатайгаар гэмт хэрэг үйлдэхтэй адилхан билээ.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин
2023 оны дөрөвдүгээр сарын 06. Пүрэв. №058 (5786)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Б.Одсүрэнгийн Хотын даргын орлогч байхдаа авсан 5.4 га газрыг хураах уу?
С.Баярцогтоос бусад АН-ын горилогчид сонгуулиас өмнө “сэвтэнэ” гэв үү?!
Төрийн өмчит 18 компанийг хэн, хэн авах вэ?
Шүүгч Л.Галбадарын “тангараг зөрчсөн” байж болзошгүй үйлдлийг шүүлгэнэ



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Согтуу жолоочид ногдуулах хариуцлагыг чангатгаж, жолооны курсийг чанаржуулъя

Т.Эрдмаа

Согтуугаар машин жолоодох явдал маш их байна. Цагдаагийн байгууллагаас согтуу жолооч илрүүлэх аян зохиоход  жирийн үеийнхээс бүр олноороо баригддаг. Зөвхөн согтуу жолооч барих аян өрнүүлээд явцгүй нь тодорхой байна.   Тэгэхээр согтуу жолооч илрүүлэх аянаас гадна нийгмийн сэтгэл зүйд чиглэн сурталчилгаа, сургалт байнга явуулах шаардлага байгаа нь ажиглагдаж буй юм. Үүнээс гадна Ерөнхий боловсролын сургуулийн нийгмийн ухааны хичээлд ч замын хөдөлгөөний дүрэм, журмын талаар заадаг болох хэрэгтэй. Нөгөө талаар согтуу жолоочид ногдуулах хариуцлагыг чангатгахгүй бол болохгүй нь. Ингэж байж үр дүн гарна. Нэг согтуу жолоочийн тарьсан балаг наад зах нь өөрийн болоод өөр нэг гэр бүлийн амьдралыг сүйрүүлдэг.

Монголд зам тээврийн осол буурахгүй байгаагийн нэг шалтгаан нь согтуу жолооч. Цагдаагийн байгууллагаас энэ оны турш “Уусан бол бүү жолоод” аяныг улсын хэмжээнд хэсэгчилсэн болон нэгдсэн байдлаар зохион байгуулж байна. Энэ хүрээнд нийслэлийн есөн дүүрэг, 21 аймгийн нутаг дэвсгэрт  таван цагийн хугацаанд зам дээр шалгалт хийхэд  512 согтуу жолооч чихдүүлэв.

Нөхцөл байдал ийм байхад зам тээврийн ослоор Монгол Улс дайн байлдаантай улс орнуудаас ч илүү тооны хүн амаа алдахаас өөр яахав дээ. Энэ оны  нэгдүгээр улиралд л гэхэд согтуурсан үедээ тээврийн хэрэгсэл жолоодож замын хөдөлгөөнд оролцож яваад  осол гаргасан 32 тохиолдол бүртгэгдэж, есөн  хүний амь нас хохироод  байгаа нь харамсалтай. Цагдаагийн байгууллагаас мэдээлснээр гурван  сарын хугацаанд  согтууруулах ундааны зүйл хэрэглэсэн үедээ тээврийн хэрэгсэл жолоодсон 9097 жолоочийг илрүүлж, учирч болох байсан эрсдэлээс иргэдийн амь нас, эрүүл мэнд, эд хөрөнгийг хамгаалж ажилласан байна.

Бас нэгэн баримт мэдээлэл дурдъя. Тодруулбал,  сүүлийн арав хүрэхгүй жилд согтуугаар автомашин жолоодож осол гаргасан  3167 гэмт хэрэг бүртгэгдэж, үүний улмаас 1278 хүний амь нас хохирч, 2089 хүнд гэмтэж хөдөлмөрийн чадвараа алдсан  харамсалтай тоо баримт байна.

Иргэдийн дунд согтуу жолоочийн толгойг нь илээд явуулдаг гаж хуультай хэмээн бухимддаг. Өнөөдөр Зөрчлийн тухай хуулийн 14.7- д  согтуурсан үедээ автомашин  жолоодсон хүнийг 400 мянган төгрөгөөр торгож,  жолоодох эрхийг нэг жилийн хугацаагаар хасдаг. Тэгвэл иргэд “Хуулийн энэ заалт хөнгөдөөд байна. Иймд торгуулийн мөнгөн дүнг нэмэгдүүлэх, жолоодох эрхийг хасах, хорих ялаар шийтгэх, автомашиныг хураан авч улсын орлого болгох зэргээр  ногдуулах  арга хэмжээг чангатгах нь зүйтэй” хэмээн цахим сүлжээгээр санал бодлоо илэрхийлж байгаа юм. 

Үүнээс гадна замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлын дүрэм, журмын сургалт байнга хийх ёстой гэдэг. 

Тээврийн цагдаагийн албаны Урьдчилан сэргийлэх хэлтсийн мэргэжилтэн Д.Энхболд “Гаднын улс орнууд  зам тээврийн зөрчлөөс яаж урьдчилан сэргийлэх вэ гэдгийг анхан шатнаас нь сургадаг. Өөрөөр хэлбэл  ерөнхий боловсролын  сургуулийн хөтөлбөрт энэ талын хичээл ордог. Харин манай улсад үүнийг хэрэгжүүлье гэхээр сургалтын хөтөлбөр нь арван жилээр батлагддаг гээд оруулж өгдөггүй. Уг нь ингээд багаас нь эхэлбэл зам тээврийн гэмт хэрэг, осол буурах үндэслэл нь юм. Манай улсад жолооч болох сонирхолтой иргэд  45 хоног  хичээллээд, замын хөдөлгөөний дүрмээ судлаад л төгсөж байна. Зөрчил осол гарвал хаашаа дуудлага өгөх, осол болсон байвал анхан шатны ямар тусламж үзүүлэх, зөрчил гаргавал ямар шийтгэл ногдох гээд юу ч мэдэхгүй жолооч болдог. Жолоо төгсөөд огт машин бариагүй охиндоо хөдөө явахдаа жолоо шилжүүлээд осолд орчхож байна. Манай аав, ээжүүд хүүхдээ дөнгөж 18 нас хүрэнгүүт жолоонд  суулгаж, машин авч өгдөг. Гэтэл өнөөдөр замын хөдөлгөөний зөрчил, ослын гол шалтгааны нэг нь шинэ жолооч охид, залуус гаргаж байна. Аав ээж нь ч, сургууль нь ч, жолооч бэлтгэх сургалт нь ч замын хөдөлгөөнд оролцоход тохиолдож болох эрсдэлийн талаар мэдлэг, мэдээлэл олгоогүй учраас тэр шүү дээ. Тэгэхээр манай улсад сургалтын орчин эрхзүй талаас анхаарах, модуль сургалт нэвтрүүлэх шаардлагатай юм” хэмээсэн. Эндээс харахад, зөвхөн согтуу жолоочид хүлээлгэх хариуцлагыг чангатгахаас гадна жолооны курсүүдыг чанаржуулах, замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлын талаар хүүхэд ахуйгаас нь зааж сургах зайлшгүй шаардлага байна. Ингэхгүй бол  замын хөдөлгөөнд оролцож байгаад цаг бусаар хорвоог орхигсдын тоо өдөр бүр нэмэгдэж байгаа юм. Дээр дурдсан тоо баримтууд үүний нотолгоо юм. Товчхондоо согтуугаар жолоо барих нь санаатайгаар гэмт хэрэг үйлдэхтэй адилхан билээ.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин
2023 оны дөрөвдүгээр сарын 06. Пүрэв. №058 (5786)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Засгийн газар
  • •Нийтлэл
  • •Фото мэдээ
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Уул уурхай
  • •Чуулган
  • •Улсын Онцгой Комисс
  • •Ипотекийн зээл
  • •Яам, Агентлаг
  • •Нээлттэй сонсгол
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Сэрэмжлүүлэг
  • •Байнгын хороо
  • •Эрүүл мэнд
  • •E-Sport
ХУРААХ
М.Баяраа: Шаардлага хангаагүй...
Нийслэлийн нийт барилгын 8730 нь...

Согтуу жолоочид ногдуулах хариуцлагыг чангатгаж, жолооны курсийг чанаржуулъя

Kuzmo 2023-04-06
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Согтуу жолоочид ногдуулах хариуцлагыг чангатгаж, жолооны курсийг чанаржуулъя

Т.Эрдмаа

Согтуугаар машин жолоодох явдал маш их байна. Цагдаагийн байгууллагаас согтуу жолооч илрүүлэх аян зохиоход  жирийн үеийнхээс бүр олноороо баригддаг. Зөвхөн согтуу жолооч барих аян өрнүүлээд явцгүй нь тодорхой байна.   Тэгэхээр согтуу жолооч илрүүлэх аянаас гадна нийгмийн сэтгэл зүйд чиглэн сурталчилгаа, сургалт байнга явуулах шаардлага байгаа нь ажиглагдаж буй юм. Үүнээс гадна Ерөнхий боловсролын сургуулийн нийгмийн ухааны хичээлд ч замын хөдөлгөөний дүрэм, журмын талаар заадаг болох хэрэгтэй. Нөгөө талаар согтуу жолоочид ногдуулах хариуцлагыг чангатгахгүй бол болохгүй нь. Ингэж байж үр дүн гарна. Нэг согтуу жолоочийн тарьсан балаг наад зах нь өөрийн болоод өөр нэг гэр бүлийн амьдралыг сүйрүүлдэг.

Монголд зам тээврийн осол буурахгүй байгаагийн нэг шалтгаан нь согтуу жолооч. Цагдаагийн байгууллагаас энэ оны турш “Уусан бол бүү жолоод” аяныг улсын хэмжээнд хэсэгчилсэн болон нэгдсэн байдлаар зохион байгуулж байна. Энэ хүрээнд нийслэлийн есөн дүүрэг, 21 аймгийн нутаг дэвсгэрт  таван цагийн хугацаанд зам дээр шалгалт хийхэд  512 согтуу жолооч чихдүүлэв.

Нөхцөл байдал ийм байхад зам тээврийн ослоор Монгол Улс дайн байлдаантай улс орнуудаас ч илүү тооны хүн амаа алдахаас өөр яахав дээ. Энэ оны  нэгдүгээр улиралд л гэхэд согтуурсан үедээ тээврийн хэрэгсэл жолоодож замын хөдөлгөөнд оролцож яваад  осол гаргасан 32 тохиолдол бүртгэгдэж, есөн  хүний амь нас хохироод  байгаа нь харамсалтай. Цагдаагийн байгууллагаас мэдээлснээр гурван  сарын хугацаанд  согтууруулах ундааны зүйл хэрэглэсэн үедээ тээврийн хэрэгсэл жолоодсон 9097 жолоочийг илрүүлж, учирч болох байсан эрсдэлээс иргэдийн амь нас, эрүүл мэнд, эд хөрөнгийг хамгаалж ажилласан байна.

Бас нэгэн баримт мэдээлэл дурдъя. Тодруулбал,  сүүлийн арав хүрэхгүй жилд согтуугаар автомашин жолоодож осол гаргасан  3167 гэмт хэрэг бүртгэгдэж, үүний улмаас 1278 хүний амь нас хохирч, 2089 хүнд гэмтэж хөдөлмөрийн чадвараа алдсан  харамсалтай тоо баримт байна.

Иргэдийн дунд согтуу жолоочийн толгойг нь илээд явуулдаг гаж хуультай хэмээн бухимддаг. Өнөөдөр Зөрчлийн тухай хуулийн 14.7- д  согтуурсан үедээ автомашин  жолоодсон хүнийг 400 мянган төгрөгөөр торгож,  жолоодох эрхийг нэг жилийн хугацаагаар хасдаг. Тэгвэл иргэд “Хуулийн энэ заалт хөнгөдөөд байна. Иймд торгуулийн мөнгөн дүнг нэмэгдүүлэх, жолоодох эрхийг хасах, хорих ялаар шийтгэх, автомашиныг хураан авч улсын орлого болгох зэргээр  ногдуулах  арга хэмжээг чангатгах нь зүйтэй” хэмээн цахим сүлжээгээр санал бодлоо илэрхийлж байгаа юм. 

Үүнээс гадна замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлын дүрэм, журмын сургалт байнга хийх ёстой гэдэг. 

Тээврийн цагдаагийн албаны Урьдчилан сэргийлэх хэлтсийн мэргэжилтэн Д.Энхболд “Гаднын улс орнууд  зам тээврийн зөрчлөөс яаж урьдчилан сэргийлэх вэ гэдгийг анхан шатнаас нь сургадаг. Өөрөөр хэлбэл  ерөнхий боловсролын  сургуулийн хөтөлбөрт энэ талын хичээл ордог. Харин манай улсад үүнийг хэрэгжүүлье гэхээр сургалтын хөтөлбөр нь арван жилээр батлагддаг гээд оруулж өгдөггүй. Уг нь ингээд багаас нь эхэлбэл зам тээврийн гэмт хэрэг, осол буурах үндэслэл нь юм. Манай улсад жолооч болох сонирхолтой иргэд  45 хоног  хичээллээд, замын хөдөлгөөний дүрмээ судлаад л төгсөж байна. Зөрчил осол гарвал хаашаа дуудлага өгөх, осол болсон байвал анхан шатны ямар тусламж үзүүлэх, зөрчил гаргавал ямар шийтгэл ногдох гээд юу ч мэдэхгүй жолооч болдог. Жолоо төгсөөд огт машин бариагүй охиндоо хөдөө явахдаа жолоо шилжүүлээд осолд орчхож байна. Манай аав, ээжүүд хүүхдээ дөнгөж 18 нас хүрэнгүүт жолоонд  суулгаж, машин авч өгдөг. Гэтэл өнөөдөр замын хөдөлгөөний зөрчил, ослын гол шалтгааны нэг нь шинэ жолооч охид, залуус гаргаж байна. Аав ээж нь ч, сургууль нь ч, жолооч бэлтгэх сургалт нь ч замын хөдөлгөөнд оролцоход тохиолдож болох эрсдэлийн талаар мэдлэг, мэдээлэл олгоогүй учраас тэр шүү дээ. Тэгэхээр манай улсад сургалтын орчин эрхзүй талаас анхаарах, модуль сургалт нэвтрүүлэх шаардлагатай юм” хэмээсэн. Эндээс харахад, зөвхөн согтуу жолоочид хүлээлгэх хариуцлагыг чангатгахаас гадна жолооны курсүүдыг чанаржуулах, замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлын талаар хүүхэд ахуйгаас нь зааж сургах зайлшгүй шаардлага байна. Ингэхгүй бол  замын хөдөлгөөнд оролцож байгаад цаг бусаар хорвоог орхигсдын тоо өдөр бүр нэмэгдэж байгаа юм. Дээр дурдсан тоо баримтууд үүний нотолгоо юм. Товчхондоо согтуугаар жолоо барих нь санаатайгаар гэмт хэрэг үйлдэхтэй адилхан билээ.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин
2023 оны дөрөвдүгээр сарын 06. Пүрэв. №058 (5786)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Нийтлэл  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Б.Одсүрэнгийн Хотын даргын орлогч байхдаа авсан 5.4 га газрыг хураах уу?
С.Баярцогтоос бусад АН-ын горилогчид сонгуулиас өмнө “сэвтэнэ” гэв үү?!
Төрийн өмчит 18 компанийг хэн, хэн авах вэ?
Шүүгч Л.Галбадарын “тангараг зөрчсөн” байж болзошгүй үйлдлийг шүүлгэнэ
МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ

АНХААРУУЛГА:Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд mminfo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 99998796 утсаар хүлээн авна.

ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
12 цагийн өмнө өмнө

Туулын хурдны зам төслийн бэлтгэл ажил 61.6 хувьтай байна

12 цагийн өмнө өмнө

Элчин сайд нарыг эгүүлэн татах, томилох Ерөнхийлөгчийн саналыг дэмжлээ

12 цагийн өмнө өмнө

Ерөнхий сайд Г.Занданшатар 2025 оны онцлох хүүхдүүдэд шагнал гардуулж, баяр хүргэлээ

12 цагийн өмнө өмнө

СБД-ийн нэгдсэн эмнэлгийн мэс заслын хэсгийг вакум мэс заслын өрөө болгон шинэчилж, улсын комисс хүлээн авлаа

12 цагийн өмнө өмнө

Б.Одсүрэнгийн Хотын даргын орлогч байхдаа авсан 5.4 га газрыг хураах уу?

12 цагийн өмнө өмнө

С.Баярцогтоос бусад АН-ын горилогчид сонгуулиас өмнө “сэвтэнэ” гэв үү?!

12 цагийн өмнө өмнө

Гурван хөх мэнгэтэй хар нохой өдөр

12 цагийн өмнө өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 16-18 хэм хүйтэн байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Сурагчдын дунд "ett-hero 15/15" аялал зохион байгууллаа

1 өдрийн өмнө өмнө

"Эрдэнэс тавантолгой" ХК-ийн хүний нөөцийн хөгжил, сургалтын хэлтсийн төлөөлөл Эрдэнэт үйлдвэрт ажиллалаа

1 өдрийн өмнө өмнө

“Цагаан алт” хөтөлбөрийн дүнд түүхий эдийн 70 орчим хувийг дотоодын үйлдвэрлэгчид бэлтгэлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Сонгуулийн ерөнхий хорооны дарга, гишүүнээс чөлөөлөх тухай асуудлыг хэлэлцлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Согтуу иргэд нийтийн тээврийн үйлчилгээг саатуулсан тохиолдол 6 бий

1 өдрийн өмнө өмнө

Хяналтын болон бүтээмжийн менежер, сайд нарын зөвлөхүүдийг цомхотгож, дэд сайд нарыг томиллоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Мэргэжлийн хяналтын байгууллагын үйл ажиллагааг дахин сэргээхээр болжээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Төрийн өмчит 18 компанийг хэн, хэн авах вэ?

1 өдрийн өмнө өмнө

Дүүжин замын тээврийн Өнөр хороолол дахь буудлын заслын ажил үргэлжилж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Фото сурвалжилга: Төв талбайд мөсөн хотхон урлаж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Дөрвөн ногоон мэнгэтэй цагаагчин тахиа өдөр

1 өдрийн өмнө өмнө

Цас орно, өдөртөө 5-7 хэм хүйтэн байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Засгийн газрын ээлжит хуралдаан болж байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Онцгой байдлын газрын шинэ аврах салбар нэгдлээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Шүүгч Л.Галбадарын “тангараг зөрчсөн” байж болзошгүй үйлдлийг шүүлгэнэ

2 өдрийн өмнө өмнө

Г.Дамдинням Засгийн газартайгаа зам нийлэхгүй байна

2 өдрийн өмнө өмнө

С.Наранцогт, М.Чинбат нарыг дэмжиж, П.Дэлгэрнаранг өөрийнх хүсэлтээр чөлөөлөв

2 өдрийн өмнө өмнө

Таван шар мэнгэтэй цагаан бич өдөр

2 өдрийн өмнө өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 8-10 хэм хүйтэн байна

2025-12-16 өмнө

NBA-ын өнгөрсөн долоо хоногийн шилдэг тоглогчдын бичлэг (2025-26)

2025-12-16 өмнө

Денвер Наггетс нэмэлт цагт Хьюстон Рокетс багийг хожлоо

2025-12-16 өмнө

Н.Учрал: Технологийн дэвшил, хиймэл оюуныг ашиглахад онцгой анхаарна

САНАЛ БОЛГОХ
2025-12-12 өмнө

Налайх дүүрэгт монгол өв уламжлал, ёс заншлын өргөө 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил дууслаа

2025-12-14 өмнө

Фото сурвалжилга: Хотын нэг өдөр

2025-12-12 өмнө

Нийслэлийн зарим байршилд голуудын халиа 25-35 см нэмэгдсэн байна

2025-12-12 өмнө

“Шударга гэрээ” гээд Шапирогоор рекламдуулсан нь худлаа байжээ

2025-12-12 өмнө

Үс засуулвал эд эдлэл идээ ундаа олдоно

2025-12-12 өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 16-18 хэм хүйтэн байна

2025-12-12 өмнө

Компаниудад хугацаатай үүрэг өгснөөр бүх сумдад шатахуун нийлүүлжээ

2025-12-12 өмнө

"The Mongolz" баг "Team Vitality" багт хожигдож тэмцээнээ өндөрлүүллээ

2025-12-13 өмнө

3 жилийн хугацаанд 1000 нэр төрлийн бүтээгдэхүүн зах зээлд гаргажээ

2025-12-12 өмнө

Монгол Улсад хүндэтгэлтэй хандахгүй хэнтэй ч бид хамтран ажиллах шаардлага байхгүй

2025-12-14 өмнө

Т.Даваадалай: Ашиглалтын шаардлага хангахгүй байрыг орон сууцжуулах 133 төсөл 65 хувийн гүйцэтгэлтэй байна

2025-12-14 өмнө

Нийслэлд үйл ажиллагаа явуулж байгаа нийтийн байруудад хяналт, шалгалт хийж байна

2025-12-12 өмнө

УОК-ын шуурхай хуралдаанаар 21 аймгийн удирдлагад чиглэл өглөө

2025-12-12 өмнө

Оюу толгойн асуудлаарх өнөөдрийн нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд 95 гэрч оролцоно

2025-12-13 өмнө

Есөн улаан мэнгэтэй улаан луу өдөр

2025-12-15 өмнө

Ипотекийн зээлийн мэдээллээ хэрхэн шалгах вэ

2025-12-15 өмнө

Энэ онд нийслэлийн мал аж ахуй эрхлэхийг хориглосон бүсээс 214 айлын 8495 малыг гаргав

2025-12-16 өмнө

Завхан аймагт 3,6 магнитудын газар хөдлөлт боллоо

2025-12-13 өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 16-18 хэм хүйтэн байна

2025-12-15 өмнө

Үс засуулвал жаргал үргэлжид ирнэ

2025-12-14 өмнө

Найман цагаан мэнгэтэй улаагчин могой өдөр

2025-12-13 өмнө

Шилдэг залуу эрдэмтэн, эмч нар Ерөнхийлөгчийн нэрэмжит шагнал хүртлээ

2025-12-16 өмнө

Монос, Офицер, МИТС-ийн олон түвшний уулзварын загвар зураг батлагдаад байна

2025-12-16 өмнө

Н.Учрал: Технологийн дэвшил, хиймэл оюуныг ашиглахад онцгой анхаарна

2025-12-16 өмнө

Денвер Наггетс нэмэлт цагт Хьюстон Рокетс багийг хожлоо

2025-12-15 өмнө

Өнөөдөр тэгш, сондгой дугаарын хязгаарлалтгүй замын хөдөлгөөнд оролцоно

2025-12-16 өмнө

Орон сууцны үнэ өнгөрсөн жилийн мөн үеийнхээс 12.7 хувь өсжээ

2025-12-13 өмнө

Оюу толгойн асуудлаарх нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд дуудагдсан гэрчүүдийн 70 хувь нь оролцлоо

2025-12-16 өмнө

NBA-ын өнгөрсөн долоо хоногийн шилдэг тоглогчдын бичлэг (2025-26)

2025-12-16 өмнө

Нүхэн гарц төслийн 3-р байршилд туннелийн их биеийн бүтээцийг түлхэх технологиор хийж гүйцэтгэлээ

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.