• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Хонгилын систем л хэрэгтэй байна

Хүн төрөлхтөн олон зууны өмнөөс хот байгуулж, хөгжүүлсээр ирсэн билээ. Орчин үед дэлхийн томоохон хотууд хөгжлийн дээд цэг рүүгээ тэмүүлж, төлөвлөлт, цэцэглэлтээрээ уралдаж байна. Тэр дундаа газар доорх хотынхоо хөгжлийг гайхуулдаг болсон. Ерөөс хот хөгжинө гэдгийг газар доорх байгууламжаар нь хэмждэг ч гэдэг. Хонгилын систем, метро гэх мэт.

Гэтэл манай улс тэр хөгжлөөс аль хэдийнэ хаягдсан, хоцрогдсон байна. Улаанбаатар хотод хонгилын систем гэж байхгүй. Ерөөс эхнээсээ 500 мянган хүнтэй байхаар төлөвлөсөн хот учраас тэр юм гэнэ билээ. Гэвч өнөөх төлөвлөлтөө эрх мэдэлтэй, удирдах албан тушаалтай хүмүүс яг таг барьж чадаагүй.

Хэн дуртай нь Улаанбаатар хот руу тэмүүлсээр, өдгөө сая хол давсан хүнтэй болчихоод байна. Үүнээсээ болоод төлөвлөлт алдагдсан. Сүүлийн жилүүдэд ойр ойрхон шугам хоолойн засвар хийдэг ажилтай болсон. Угаасаа засахгүй гээд ч яах билээ. Олон жил болж, зэвэрч муудсан хоолойнуудыг засах л ёстой.

Гэхдээ засвар хийх болохоороо л явган хүний зам, засмалаа эвддэг, сүйтгэдэг. Бүр ухсан шороогоо тарьсан модон дээрээ асгаад, хүнийрхүү хандаад байгаа. Төрийн байгууллагуудад уялдаа холбоо гэхээр юм байхгүй. Ядаж л замаа засахаас өмнө шугам, хоолойгоо янзалдаг байвал ч яадаг юм. Албаныхан болохоор зам засварыг төлөвлөгөөний дагуу хийдэг. Шугам хоолой бол хэзээ ч хагарч, гэмтэж магадгүй.

Тиймээс замаа хуулахаас өөр яах билээ гэх маягийн тайлбар өгнө. Дараа нь зам засах хөрөнгийг яаж шийдэх талаар асуухаар “Зам ашигласны төлбөрөөс гаргаж болно шүү” дээ гэж байх шиг. Ингэж л татвар төлөгчдийн мөнгийг жил бүр үргүй зарцуулж, цацаж байна. Үргүй зарцуулах гээд хэлчихээр бас хэцүү л дээ. Тэртээ тэргүй засах л ёстой. Засах ёстой учраас зам эвдэхээс өөр сонголт байхгүй юм чинь.

Тиймээс одоо яаж ийж байгаад хонгилын системд л шилжих хэрэгтэй байна. Хөрөнгө мөнгийг гаднаас зээлнэ үү. Тусламж, дэмжлэг авна уу, хамаа алга. Ирээдүйд үрэх тэр их мөнгийг хэмнэх хэрэгтэй байна. Уг нь аль хэдийнэ л хонгилын системд шилжиж болох байсан. Манайд бас хонгилын систем байхгүй биш, байгаа.

Гэхдээ тэр нь хэдхэн метр. Хоёр, гурван жилийн өмнө 200-хан метр гэж байсан. Одоо нэмэгдэж байгаа ч юм уу, үгүй ч юм уу. Яахав, хонгилын систем маягтай болгоод л байгаа.  Ер нь хэдэн метр байх нь энд хамаагүй. Хонгилын систем хийж болно гэдгийг л харуулж байгаа биз дээ, энэ.

Гэтэл яагаад үе үеийн удирдлагууд, хотын дарга нар хонгилын системийг төдийлөн ойшоосонгүй вэ. Эсвэл шугам засах гээд эвдсэн замыг буцааж эвлүүлэхээр авч байгаа хөрөнгө мөнгөнд нь болоод байна уу. Тийм биш бол одоо Улаанбаатар хотыг хонгилын системтэй болгохын төлөө ажиллах цаг болсон юм биш үү. Манай эрх мэдэлтнүүд, гишүүд, Засгийн газрынхан хөрөнгө мөнгө босгож чадахгүй биш чадаад байгаа.

Түүгээрээ тодорхой хэмжээнд бүтээн байгуулалт ч хийсэн. Тэгвэл хонгилын системын бүтээн байгуулалтыг яаж ийж байгаад хийе л дээ, энэ чинь. Төрийн байгууллагуудын уялдаа холбоо ярьж, хэрүүл хийж, чи зам хууллаа, буцаагаад хэн засах вэ гэж байхын оронд зүтгээд л хонгилын системтэй болчихвол амар биз дээ. Хэрвээ хонгилын системтэй болохгүй бол шугам, хоолойн засвар цаашид ч үргэлжилсээр л байх болно. Угаасаа л хийх ёстой ажил. Тэр тоолондоо зам эвдэнэ, хуулна. Өөр яах юм бэ, ямар ч арга байхгүй шүү дээ.

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой
“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?
“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?
С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Хонгилын систем л хэрэгтэй байна

Хүн төрөлхтөн олон зууны өмнөөс хот байгуулж, хөгжүүлсээр ирсэн билээ. Орчин үед дэлхийн томоохон хотууд хөгжлийн дээд цэг рүүгээ тэмүүлж, төлөвлөлт, цэцэглэлтээрээ уралдаж байна. Тэр дундаа газар доорх хотынхоо хөгжлийг гайхуулдаг болсон. Ерөөс хот хөгжинө гэдгийг газар доорх байгууламжаар нь хэмждэг ч гэдэг. Хонгилын систем, метро гэх мэт.

Гэтэл манай улс тэр хөгжлөөс аль хэдийнэ хаягдсан, хоцрогдсон байна. Улаанбаатар хотод хонгилын систем гэж байхгүй. Ерөөс эхнээсээ 500 мянган хүнтэй байхаар төлөвлөсөн хот учраас тэр юм гэнэ билээ. Гэвч өнөөх төлөвлөлтөө эрх мэдэлтэй, удирдах албан тушаалтай хүмүүс яг таг барьж чадаагүй.

Хэн дуртай нь Улаанбаатар хот руу тэмүүлсээр, өдгөө сая хол давсан хүнтэй болчихоод байна. Үүнээсээ болоод төлөвлөлт алдагдсан. Сүүлийн жилүүдэд ойр ойрхон шугам хоолойн засвар хийдэг ажилтай болсон. Угаасаа засахгүй гээд ч яах билээ. Олон жил болж, зэвэрч муудсан хоолойнуудыг засах л ёстой.

Гэхдээ засвар хийх болохоороо л явган хүний зам, засмалаа эвддэг, сүйтгэдэг. Бүр ухсан шороогоо тарьсан модон дээрээ асгаад, хүнийрхүү хандаад байгаа. Төрийн байгууллагуудад уялдаа холбоо гэхээр юм байхгүй. Ядаж л замаа засахаас өмнө шугам, хоолойгоо янзалдаг байвал ч яадаг юм. Албаныхан болохоор зам засварыг төлөвлөгөөний дагуу хийдэг. Шугам хоолой бол хэзээ ч хагарч, гэмтэж магадгүй.

Тиймээс замаа хуулахаас өөр яах билээ гэх маягийн тайлбар өгнө. Дараа нь зам засах хөрөнгийг яаж шийдэх талаар асуухаар “Зам ашигласны төлбөрөөс гаргаж болно шүү” дээ гэж байх шиг. Ингэж л татвар төлөгчдийн мөнгийг жил бүр үргүй зарцуулж, цацаж байна. Үргүй зарцуулах гээд хэлчихээр бас хэцүү л дээ. Тэртээ тэргүй засах л ёстой. Засах ёстой учраас зам эвдэхээс өөр сонголт байхгүй юм чинь.

Тиймээс одоо яаж ийж байгаад хонгилын системд л шилжих хэрэгтэй байна. Хөрөнгө мөнгийг гаднаас зээлнэ үү. Тусламж, дэмжлэг авна уу, хамаа алга. Ирээдүйд үрэх тэр их мөнгийг хэмнэх хэрэгтэй байна. Уг нь аль хэдийнэ л хонгилын системд шилжиж болох байсан. Манайд бас хонгилын систем байхгүй биш, байгаа.

Гэхдээ тэр нь хэдхэн метр. Хоёр, гурван жилийн өмнө 200-хан метр гэж байсан. Одоо нэмэгдэж байгаа ч юм уу, үгүй ч юм уу. Яахав, хонгилын систем маягтай болгоод л байгаа.  Ер нь хэдэн метр байх нь энд хамаагүй. Хонгилын систем хийж болно гэдгийг л харуулж байгаа биз дээ, энэ.

Гэтэл яагаад үе үеийн удирдлагууд, хотын дарга нар хонгилын системийг төдийлөн ойшоосонгүй вэ. Эсвэл шугам засах гээд эвдсэн замыг буцааж эвлүүлэхээр авч байгаа хөрөнгө мөнгөнд нь болоод байна уу. Тийм биш бол одоо Улаанбаатар хотыг хонгилын системтэй болгохын төлөө ажиллах цаг болсон юм биш үү. Манай эрх мэдэлтнүүд, гишүүд, Засгийн газрынхан хөрөнгө мөнгө босгож чадахгүй биш чадаад байгаа.

Түүгээрээ тодорхой хэмжээнд бүтээн байгуулалт ч хийсэн. Тэгвэл хонгилын системын бүтээн байгуулалтыг яаж ийж байгаад хийе л дээ, энэ чинь. Төрийн байгууллагуудын уялдаа холбоо ярьж, хэрүүл хийж, чи зам хууллаа, буцаагаад хэн засах вэ гэж байхын оронд зүтгээд л хонгилын системтэй болчихвол амар биз дээ. Хэрвээ хонгилын системтэй болохгүй бол шугам, хоолойн засвар цаашид ч үргэлжилсээр л байх болно. Угаасаа л хийх ёстой ажил. Тэр тоолондоо зам эвдэнэ, хуулна. Өөр яах юм бэ, ямар ч арга байхгүй шүү дээ.



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Засгийн газар
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Гадаад харилцаа
  • •Нийтлэл
  • •Фото мэдээ
  • •Бөхийн төрлүүд
  • •Чуулган
  • •Уул уурхай
  • •Нийслэл
  • •Сагсанбөмбөг
  • •ММ-ын тодруулга
  • •Видео мэдээ
  • •Боловсрол
  • •Улсын Онцгой Комисс
  • •Яам, Агентлаг
ХУРААХ
МАН-ын дотоод зөрчил засгаа...
Пхеньяныг дэмжсэн Хятад, Оросын...

Хонгилын систем л хэрэгтэй байна

Пунцагболд 2017-08-24
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Хонгилын систем л хэрэгтэй байна

Хүн төрөлхтөн олон зууны өмнөөс хот байгуулж, хөгжүүлсээр ирсэн билээ. Орчин үед дэлхийн томоохон хотууд хөгжлийн дээд цэг рүүгээ тэмүүлж, төлөвлөлт, цэцэглэлтээрээ уралдаж байна. Тэр дундаа газар доорх хотынхоо хөгжлийг гайхуулдаг болсон. Ерөөс хот хөгжинө гэдгийг газар доорх байгууламжаар нь хэмждэг ч гэдэг. Хонгилын систем, метро гэх мэт.

Гэтэл манай улс тэр хөгжлөөс аль хэдийнэ хаягдсан, хоцрогдсон байна. Улаанбаатар хотод хонгилын систем гэж байхгүй. Ерөөс эхнээсээ 500 мянган хүнтэй байхаар төлөвлөсөн хот учраас тэр юм гэнэ билээ. Гэвч өнөөх төлөвлөлтөө эрх мэдэлтэй, удирдах албан тушаалтай хүмүүс яг таг барьж чадаагүй.

Хэн дуртай нь Улаанбаатар хот руу тэмүүлсээр, өдгөө сая хол давсан хүнтэй болчихоод байна. Үүнээсээ болоод төлөвлөлт алдагдсан. Сүүлийн жилүүдэд ойр ойрхон шугам хоолойн засвар хийдэг ажилтай болсон. Угаасаа засахгүй гээд ч яах билээ. Олон жил болж, зэвэрч муудсан хоолойнуудыг засах л ёстой.

Гэхдээ засвар хийх болохоороо л явган хүний зам, засмалаа эвддэг, сүйтгэдэг. Бүр ухсан шороогоо тарьсан модон дээрээ асгаад, хүнийрхүү хандаад байгаа. Төрийн байгууллагуудад уялдаа холбоо гэхээр юм байхгүй. Ядаж л замаа засахаас өмнө шугам, хоолойгоо янзалдаг байвал ч яадаг юм. Албаныхан болохоор зам засварыг төлөвлөгөөний дагуу хийдэг. Шугам хоолой бол хэзээ ч хагарч, гэмтэж магадгүй.

Тиймээс замаа хуулахаас өөр яах билээ гэх маягийн тайлбар өгнө. Дараа нь зам засах хөрөнгийг яаж шийдэх талаар асуухаар “Зам ашигласны төлбөрөөс гаргаж болно шүү” дээ гэж байх шиг. Ингэж л татвар төлөгчдийн мөнгийг жил бүр үргүй зарцуулж, цацаж байна. Үргүй зарцуулах гээд хэлчихээр бас хэцүү л дээ. Тэртээ тэргүй засах л ёстой. Засах ёстой учраас зам эвдэхээс өөр сонголт байхгүй юм чинь.

Тиймээс одоо яаж ийж байгаад хонгилын системд л шилжих хэрэгтэй байна. Хөрөнгө мөнгийг гаднаас зээлнэ үү. Тусламж, дэмжлэг авна уу, хамаа алга. Ирээдүйд үрэх тэр их мөнгийг хэмнэх хэрэгтэй байна. Уг нь аль хэдийнэ л хонгилын системд шилжиж болох байсан. Манайд бас хонгилын систем байхгүй биш, байгаа.

Гэхдээ тэр нь хэдхэн метр. Хоёр, гурван жилийн өмнө 200-хан метр гэж байсан. Одоо нэмэгдэж байгаа ч юм уу, үгүй ч юм уу. Яахав, хонгилын систем маягтай болгоод л байгаа.  Ер нь хэдэн метр байх нь энд хамаагүй. Хонгилын систем хийж болно гэдгийг л харуулж байгаа биз дээ, энэ.

Гэтэл яагаад үе үеийн удирдлагууд, хотын дарга нар хонгилын системийг төдийлөн ойшоосонгүй вэ. Эсвэл шугам засах гээд эвдсэн замыг буцааж эвлүүлэхээр авч байгаа хөрөнгө мөнгөнд нь болоод байна уу. Тийм биш бол одоо Улаанбаатар хотыг хонгилын системтэй болгохын төлөө ажиллах цаг болсон юм биш үү. Манай эрх мэдэлтнүүд, гишүүд, Засгийн газрынхан хөрөнгө мөнгө босгож чадахгүй биш чадаад байгаа.

Түүгээрээ тодорхой хэмжээнд бүтээн байгуулалт ч хийсэн. Тэгвэл хонгилын системын бүтээн байгуулалтыг яаж ийж байгаад хийе л дээ, энэ чинь. Төрийн байгууллагуудын уялдаа холбоо ярьж, хэрүүл хийж, чи зам хууллаа, буцаагаад хэн засах вэ гэж байхын оронд зүтгээд л хонгилын системтэй болчихвол амар биз дээ. Хэрвээ хонгилын системтэй болохгүй бол шугам, хоолойн засвар цаашид ч үргэлжилсээр л байх болно. Угаасаа л хийх ёстой ажил. Тэр тоолондоо зам эвдэнэ, хуулна. Өөр яах юм бэ, ямар ч арга байхгүй шүү дээ.

Сэдвүүд :
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой
“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?
“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?
С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу
МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ

АНХААРУУЛГА:Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд mminfo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 99998796 утсаар хүлээн авна.

ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
9 цагийн өмнө өмнө

А.Миеэгомбо: Эрүүл Мэндийн Яамны тендерийн ажлыг хийж гүйцэтгээд, үлдэгдэл мөнгөө авч чаддаггүй ээ

9 цагийн өмнө өмнө

Б.Энх-Оргил өнөөдөр дэлхийн аварга цолны төлөө тулалдана

10 цагийн өмнө өмнө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх Гэгээн Ширээт Улсын төрийн тэргүүнтэй уулзлаа

10 цагийн өмнө өмнө

Харилцааны түвшнийг хоёр шат алгасан ахиулсан Ерөнхийлөгчийн айлчлал өндөрлөлөө

10 цагийн өмнө өмнө

"The Mongolz" баг мэйжорын эхний өдөр нэг хожил, нэг хожигдолтой боллоо

10 цагийн өмнө өмнө

Морин хуурын найрал хөгжмийн хамт олон Ром хотноо уран бүтээлээ өргөн барилаа

10 цагийн өмнө өмнө

Гэр бүлийн хууль тогтоомжийг боловсронгуй болгоно

10 цагийн өмнө өмнө

Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой

10 цагийн өмнө өмнө

“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?

10 цагийн өмнө өмнө

Ц.Эрдэнэбаатар: Халтиргаа гулгаа үүсгэхгүйн тулд шөнийн цагаар машин, техникүүдийг тогтмол ажиллуулж байна

10 цагийн өмнө өмнө

Олон удаагийн үйлдлээр их хэмжээний авлига авсан гаалийн байцаагчдыг саатуулжээ

10 цагийн өмнө өмнө

Найман цагаан мэнгэтэй шар бич өдөр

10 цагийн өмнө өмнө

Өдөртөө 8-10 хэм хүйтэн байна

1 өдрийн өмнө өмнө

“Багахангай-Хөшигийн хөндий” төмөр замын төслийн бүтээн байгуулалт 84 хувьтай байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Нийслэлийн Онцгой байдлын газарт ажиллаж, холбогдох үүрэг чиглэлийг өглөө

1 өдрийн өмнө өмнө

"The Mongolz" баг мэйжорын эхний тоглолтоо "Imperial Esports" багтай хийнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

Гадаад валютын улсын нөөцийн хэмжээ 6.0 тэрбум ам.долларт буюу түүхэн дээд хэмжээнд хүрлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Х.Нямбаатар: Энэ онд 3933 нэгж талбар чөлөөлж, орон сууц, дэд бүтцийн төслүүдийг хэрэгжүүлж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Түлш хэрэглэгчдэд үйлчлэх төвөөс яндан, зуух хөөлөх ажлыг тогтмол хийж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Зэсийн баяжмал хайлуулах, боловсруулах үйлдвэрийн эрх зүйн орчныг сайжруулна

1 өдрийн өмнө өмнө

Цахим системд холбогдох мэдээллийг нэгтгэж ажиллахыг үүрэг болголоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Үнийн зохиомол өсөлтөөс сэргийлэх Шуурхай штаб байгууллаа

1 өдрийн өмнө өмнө

Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүний хөгжлийн газрыг тохируулагч агентлаг болгох санал

1 өдрийн өмнө өмнө

“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?

1 өдрийн өмнө өмнө

С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу

1 өдрийн өмнө өмнө

Үс засуулвал эд мал арвидна

1 өдрийн өмнө өмнө

Их төлөв цэлмэг, өдөртөө 10-12 хэм хүйтэн байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Үнийн зохиомол өсөлтөөс сэргийлэх Шуурхай штаб байгуулжээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Засгийн газрын хуралдаанаар үнийн өсөлтийн асуудлаар танилцуулга сонсоно

2 өдрийн өмнө өмнө

МИК-ийнхан ASMMA-ны ээлжит хуралд оролцлоо

САНАЛ БОЛГОХ
2025-11-28 өмнө

Нийслэлийн сургуулиуд цахимаар хичээллэх хуваарь гаргажээ

2025-11-28 өмнө

Хамтран зээлдэгч ипотекийн зээлд дахин хамрагдах боломжтой юу?

2025-11-28 өмнө

Улаанбаатар метро төслийн бүтээн байгуулалтыг 2026 онд эхлүүлнэ

2025-11-28 өмнө

Н.Алтанхуяг, Лу.Гантөмөр нар Ерөнхийлөгчид өрсөлдөнө

2025-11-28 өмнө

С.Наранцогтыг тушаал ахиулах нь Д.Амарбаясгалан асуудалгүй гэсэн үг үү?

2025-11-28 өмнө

Өвлийн элсэлтийн шалгалт арванхоёрдугаар сарын 4-нд эхэлнэ

2025-11-30 өмнө

Гандантэгчэнлин хийдийн гэрэлтүүлгийн ажил 90 хувьтай үргэлжилж байна

2025-11-30 өмнө

Бичил хорооллын таван байрны фасад дулаалгын ажил дууслаа

2025-11-29 өмнө

Тун удахгүй: “SANTA VILLAGE - САНТАГИЙН ТОСГОН”

2025-11-29 өмнө

“Эрдэнэс тавантоглой” ХК-д хийх хөндлөнгийн аудит эхэллээ

2025-11-29 өмнө

Х.Нямбаатар: Орон сууцны шинэ загвар, ухаалаг шийдэл бүхий төсөл, хөтөлбөрүүдийг эрчимтэй хэрэгжүүлж байна

2025-12-02 өмнө

Битүүмжлэх технологийг ашиглан барилга угсралтын ажлыг үргэлжлүүлж байна

2025-11-30 өмнө

Лаг хатааж шатаах үйлдвэр төсөлд төр, хувийн хэвшлийн түншлэлийн бүрэн шинжилгээ хийнэ

2025-11-28 өмнө

Үс засуулвал нас уртасна

2025-11-29 өмнө

СХД-ийн эмнэлэгт эмчлүүлж буй хүүхдийн 81 хувь нь томуугийн эсрэг дархлаажуулалтад хамрагдаагүй байна

2025-12-01 өмнө

Хан-Уул дүүргийн 10-р хорооны өрхийн ЭМТ-ийн барилгын ажил дууслаа

2025-12-02 өмнө

Сүхбаатарын талбайгаас Скай Резорт чиглэлд автобус явна

2025-12-01 өмнө

Х.Нямбаатар: 100-4200 кВт-ын зуухтай ӨЭМТ, хорооны байруудыг ирэх жил хийн болон цахилгаан халаагуурт шилжүүлнэ

2025-11-28 өмнө

Электрон тамхийг тусгай зөвшөөрөлтэй худалддаг болно

2025-12-01 өмнө

Н.Наранбаатар: Хүүхдийн хэвтэн эмчлүүлэх 1280 орыг нэмлээ

2025-12-01 өмнө

Монголбанкны Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчтэй хийх сонсгол болно

2025-11-28 өмнө

Л.Өлзийсайханы үүрэг хүлээх цаг буюу Цэцээс УИХ руу буцахын учир…

2025-11-29 өмнө

Г.Занданшатар: Төсвийг танаснаар зөв голдиролд нь оруулж чадсан

2025-11-29 өмнө

“Богдхан уулын хишиг” барилдаан өнөөдөр болно

2025-11-29 өмнө

Х.Нямбаатар: ТЭЦ-3 орчимд агаар бохирдолтой байгаа

2025-12-02 өмнө

СХД-ийн 62 дугаар сургуулийн өргөтгөлийг ашиглалтад орууллаа

2025-12-01 өмнө

Ипотекийн зээлдэгчийн орлогыг хэрхэн тодорхойлох вэ?

2025-11-30 өмнө

Л.Энхрийлэн Абу-Дабигийн Их дуулга тэмцээнээс мөнгөн медаль хүртлээ

2025-11-29 өмнө

Төрийн өмчит зарим компанийн удирдлагад хариуцлага тооцно

2025-12-02 өмнө

“Нэр нь үл мэдэгдэх цэргийн бунхан”-д цэцэг өргөж, хүндэтгэл үзүүллээ

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.