• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Хонгилын систем л хэрэгтэй байна

Хүн төрөлхтөн олон зууны өмнөөс хот байгуулж, хөгжүүлсээр ирсэн билээ. Орчин үед дэлхийн томоохон хотууд хөгжлийн дээд цэг рүүгээ тэмүүлж, төлөвлөлт, цэцэглэлтээрээ уралдаж байна. Тэр дундаа газар доорх хотынхоо хөгжлийг гайхуулдаг болсон. Ерөөс хот хөгжинө гэдгийг газар доорх байгууламжаар нь хэмждэг ч гэдэг. Хонгилын систем, метро гэх мэт.

Гэтэл манай улс тэр хөгжлөөс аль хэдийнэ хаягдсан, хоцрогдсон байна. Улаанбаатар хотод хонгилын систем гэж байхгүй. Ерөөс эхнээсээ 500 мянган хүнтэй байхаар төлөвлөсөн хот учраас тэр юм гэнэ билээ. Гэвч өнөөх төлөвлөлтөө эрх мэдэлтэй, удирдах албан тушаалтай хүмүүс яг таг барьж чадаагүй.

Хэн дуртай нь Улаанбаатар хот руу тэмүүлсээр, өдгөө сая хол давсан хүнтэй болчихоод байна. Үүнээсээ болоод төлөвлөлт алдагдсан. Сүүлийн жилүүдэд ойр ойрхон шугам хоолойн засвар хийдэг ажилтай болсон. Угаасаа засахгүй гээд ч яах билээ. Олон жил болж, зэвэрч муудсан хоолойнуудыг засах л ёстой.

Гэхдээ засвар хийх болохоороо л явган хүний зам, засмалаа эвддэг, сүйтгэдэг. Бүр ухсан шороогоо тарьсан модон дээрээ асгаад, хүнийрхүү хандаад байгаа. Төрийн байгууллагуудад уялдаа холбоо гэхээр юм байхгүй. Ядаж л замаа засахаас өмнө шугам, хоолойгоо янзалдаг байвал ч яадаг юм. Албаныхан болохоор зам засварыг төлөвлөгөөний дагуу хийдэг. Шугам хоолой бол хэзээ ч хагарч, гэмтэж магадгүй.

Тиймээс замаа хуулахаас өөр яах билээ гэх маягийн тайлбар өгнө. Дараа нь зам засах хөрөнгийг яаж шийдэх талаар асуухаар “Зам ашигласны төлбөрөөс гаргаж болно шүү” дээ гэж байх шиг. Ингэж л татвар төлөгчдийн мөнгийг жил бүр үргүй зарцуулж, цацаж байна. Үргүй зарцуулах гээд хэлчихээр бас хэцүү л дээ. Тэртээ тэргүй засах л ёстой. Засах ёстой учраас зам эвдэхээс өөр сонголт байхгүй юм чинь.

Тиймээс одоо яаж ийж байгаад хонгилын системд л шилжих хэрэгтэй байна. Хөрөнгө мөнгийг гаднаас зээлнэ үү. Тусламж, дэмжлэг авна уу, хамаа алга. Ирээдүйд үрэх тэр их мөнгийг хэмнэх хэрэгтэй байна. Уг нь аль хэдийнэ л хонгилын системд шилжиж болох байсан. Манайд бас хонгилын систем байхгүй биш, байгаа.

Гэхдээ тэр нь хэдхэн метр. Хоёр, гурван жилийн өмнө 200-хан метр гэж байсан. Одоо нэмэгдэж байгаа ч юм уу, үгүй ч юм уу. Яахав, хонгилын систем маягтай болгоод л байгаа.  Ер нь хэдэн метр байх нь энд хамаагүй. Хонгилын систем хийж болно гэдгийг л харуулж байгаа биз дээ, энэ.

Гэтэл яагаад үе үеийн удирдлагууд, хотын дарга нар хонгилын системийг төдийлөн ойшоосонгүй вэ. Эсвэл шугам засах гээд эвдсэн замыг буцааж эвлүүлэхээр авч байгаа хөрөнгө мөнгөнд нь болоод байна уу. Тийм биш бол одоо Улаанбаатар хотыг хонгилын системтэй болгохын төлөө ажиллах цаг болсон юм биш үү. Манай эрх мэдэлтнүүд, гишүүд, Засгийн газрынхан хөрөнгө мөнгө босгож чадахгүй биш чадаад байгаа.

Түүгээрээ тодорхой хэмжээнд бүтээн байгуулалт ч хийсэн. Тэгвэл хонгилын системын бүтээн байгуулалтыг яаж ийж байгаад хийе л дээ, энэ чинь. Төрийн байгууллагуудын уялдаа холбоо ярьж, хэрүүл хийж, чи зам хууллаа, буцаагаад хэн засах вэ гэж байхын оронд зүтгээд л хонгилын системтэй болчихвол амар биз дээ. Хэрвээ хонгилын системтэй болохгүй бол шугам, хоолойн засвар цаашид ч үргэлжилсээр л байх болно. Угаасаа л хийх ёстой ажил. Тэр тоолондоо зам эвдэнэ, хуулна. Өөр яах юм бэ, ямар ч арга байхгүй шүү дээ.

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Төрийн өмчит 18 компанийг хэн, хэн авах вэ?
Шүүгч Л.Галбадарын “тангараг зөрчсөн” байж болзошгүй үйлдлийг шүүлгэнэ
Г.Дамдинням Засгийн газартайгаа зам нийлэхгүй байна
“Шударга гэрээ” гээд Шапирогоор рекламдуулсан нь худлаа байжээ



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Хонгилын систем л хэрэгтэй байна

Хүн төрөлхтөн олон зууны өмнөөс хот байгуулж, хөгжүүлсээр ирсэн билээ. Орчин үед дэлхийн томоохон хотууд хөгжлийн дээд цэг рүүгээ тэмүүлж, төлөвлөлт, цэцэглэлтээрээ уралдаж байна. Тэр дундаа газар доорх хотынхоо хөгжлийг гайхуулдаг болсон. Ерөөс хот хөгжинө гэдгийг газар доорх байгууламжаар нь хэмждэг ч гэдэг. Хонгилын систем, метро гэх мэт.

Гэтэл манай улс тэр хөгжлөөс аль хэдийнэ хаягдсан, хоцрогдсон байна. Улаанбаатар хотод хонгилын систем гэж байхгүй. Ерөөс эхнээсээ 500 мянган хүнтэй байхаар төлөвлөсөн хот учраас тэр юм гэнэ билээ. Гэвч өнөөх төлөвлөлтөө эрх мэдэлтэй, удирдах албан тушаалтай хүмүүс яг таг барьж чадаагүй.

Хэн дуртай нь Улаанбаатар хот руу тэмүүлсээр, өдгөө сая хол давсан хүнтэй болчихоод байна. Үүнээсээ болоод төлөвлөлт алдагдсан. Сүүлийн жилүүдэд ойр ойрхон шугам хоолойн засвар хийдэг ажилтай болсон. Угаасаа засахгүй гээд ч яах билээ. Олон жил болж, зэвэрч муудсан хоолойнуудыг засах л ёстой.

Гэхдээ засвар хийх болохоороо л явган хүний зам, засмалаа эвддэг, сүйтгэдэг. Бүр ухсан шороогоо тарьсан модон дээрээ асгаад, хүнийрхүү хандаад байгаа. Төрийн байгууллагуудад уялдаа холбоо гэхээр юм байхгүй. Ядаж л замаа засахаас өмнө шугам, хоолойгоо янзалдаг байвал ч яадаг юм. Албаныхан болохоор зам засварыг төлөвлөгөөний дагуу хийдэг. Шугам хоолой бол хэзээ ч хагарч, гэмтэж магадгүй.

Тиймээс замаа хуулахаас өөр яах билээ гэх маягийн тайлбар өгнө. Дараа нь зам засах хөрөнгийг яаж шийдэх талаар асуухаар “Зам ашигласны төлбөрөөс гаргаж болно шүү” дээ гэж байх шиг. Ингэж л татвар төлөгчдийн мөнгийг жил бүр үргүй зарцуулж, цацаж байна. Үргүй зарцуулах гээд хэлчихээр бас хэцүү л дээ. Тэртээ тэргүй засах л ёстой. Засах ёстой учраас зам эвдэхээс өөр сонголт байхгүй юм чинь.

Тиймээс одоо яаж ийж байгаад хонгилын системд л шилжих хэрэгтэй байна. Хөрөнгө мөнгийг гаднаас зээлнэ үү. Тусламж, дэмжлэг авна уу, хамаа алга. Ирээдүйд үрэх тэр их мөнгийг хэмнэх хэрэгтэй байна. Уг нь аль хэдийнэ л хонгилын системд шилжиж болох байсан. Манайд бас хонгилын систем байхгүй биш, байгаа.

Гэхдээ тэр нь хэдхэн метр. Хоёр, гурван жилийн өмнө 200-хан метр гэж байсан. Одоо нэмэгдэж байгаа ч юм уу, үгүй ч юм уу. Яахав, хонгилын систем маягтай болгоод л байгаа.  Ер нь хэдэн метр байх нь энд хамаагүй. Хонгилын систем хийж болно гэдгийг л харуулж байгаа биз дээ, энэ.

Гэтэл яагаад үе үеийн удирдлагууд, хотын дарга нар хонгилын системийг төдийлөн ойшоосонгүй вэ. Эсвэл шугам засах гээд эвдсэн замыг буцааж эвлүүлэхээр авч байгаа хөрөнгө мөнгөнд нь болоод байна уу. Тийм биш бол одоо Улаанбаатар хотыг хонгилын системтэй болгохын төлөө ажиллах цаг болсон юм биш үү. Манай эрх мэдэлтнүүд, гишүүд, Засгийн газрынхан хөрөнгө мөнгө босгож чадахгүй биш чадаад байгаа.

Түүгээрээ тодорхой хэмжээнд бүтээн байгуулалт ч хийсэн. Тэгвэл хонгилын системын бүтээн байгуулалтыг яаж ийж байгаад хийе л дээ, энэ чинь. Төрийн байгууллагуудын уялдаа холбоо ярьж, хэрүүл хийж, чи зам хууллаа, буцаагаад хэн засах вэ гэж байхын оронд зүтгээд л хонгилын системтэй болчихвол амар биз дээ. Хэрвээ хонгилын системтэй болохгүй бол шугам, хоолойн засвар цаашид ч үргэлжилсээр л байх болно. Угаасаа л хийх ёстой ажил. Тэр тоолондоо зам эвдэнэ, хуулна. Өөр яах юм бэ, ямар ч арга байхгүй шүү дээ.



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Засгийн газар
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Чуулган
  • •Видео мэдээ
  • •Фото мэдээ
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Нийтлэл
  • •Нээлттэй сонсгол
  • •Улсын Онцгой Комисс
  • •Яам, Агентлаг
  • •Байнгын хороо
  • •Уул уурхай
  • •Ипотекийн зээл
  • •E-Sport
  • •Сэрэмжлүүлэг
ХУРААХ
МАН-ын дотоод зөрчил засгаа...
Пхеньяныг дэмжсэн Хятад, Оросын...

Хонгилын систем л хэрэгтэй байна

Пунцагболд 2017-08-24
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Хонгилын систем л хэрэгтэй байна

Хүн төрөлхтөн олон зууны өмнөөс хот байгуулж, хөгжүүлсээр ирсэн билээ. Орчин үед дэлхийн томоохон хотууд хөгжлийн дээд цэг рүүгээ тэмүүлж, төлөвлөлт, цэцэглэлтээрээ уралдаж байна. Тэр дундаа газар доорх хотынхоо хөгжлийг гайхуулдаг болсон. Ерөөс хот хөгжинө гэдгийг газар доорх байгууламжаар нь хэмждэг ч гэдэг. Хонгилын систем, метро гэх мэт.

Гэтэл манай улс тэр хөгжлөөс аль хэдийнэ хаягдсан, хоцрогдсон байна. Улаанбаатар хотод хонгилын систем гэж байхгүй. Ерөөс эхнээсээ 500 мянган хүнтэй байхаар төлөвлөсөн хот учраас тэр юм гэнэ билээ. Гэвч өнөөх төлөвлөлтөө эрх мэдэлтэй, удирдах албан тушаалтай хүмүүс яг таг барьж чадаагүй.

Хэн дуртай нь Улаанбаатар хот руу тэмүүлсээр, өдгөө сая хол давсан хүнтэй болчихоод байна. Үүнээсээ болоод төлөвлөлт алдагдсан. Сүүлийн жилүүдэд ойр ойрхон шугам хоолойн засвар хийдэг ажилтай болсон. Угаасаа засахгүй гээд ч яах билээ. Олон жил болж, зэвэрч муудсан хоолойнуудыг засах л ёстой.

Гэхдээ засвар хийх болохоороо л явган хүний зам, засмалаа эвддэг, сүйтгэдэг. Бүр ухсан шороогоо тарьсан модон дээрээ асгаад, хүнийрхүү хандаад байгаа. Төрийн байгууллагуудад уялдаа холбоо гэхээр юм байхгүй. Ядаж л замаа засахаас өмнө шугам, хоолойгоо янзалдаг байвал ч яадаг юм. Албаныхан болохоор зам засварыг төлөвлөгөөний дагуу хийдэг. Шугам хоолой бол хэзээ ч хагарч, гэмтэж магадгүй.

Тиймээс замаа хуулахаас өөр яах билээ гэх маягийн тайлбар өгнө. Дараа нь зам засах хөрөнгийг яаж шийдэх талаар асуухаар “Зам ашигласны төлбөрөөс гаргаж болно шүү” дээ гэж байх шиг. Ингэж л татвар төлөгчдийн мөнгийг жил бүр үргүй зарцуулж, цацаж байна. Үргүй зарцуулах гээд хэлчихээр бас хэцүү л дээ. Тэртээ тэргүй засах л ёстой. Засах ёстой учраас зам эвдэхээс өөр сонголт байхгүй юм чинь.

Тиймээс одоо яаж ийж байгаад хонгилын системд л шилжих хэрэгтэй байна. Хөрөнгө мөнгийг гаднаас зээлнэ үү. Тусламж, дэмжлэг авна уу, хамаа алга. Ирээдүйд үрэх тэр их мөнгийг хэмнэх хэрэгтэй байна. Уг нь аль хэдийнэ л хонгилын системд шилжиж болох байсан. Манайд бас хонгилын систем байхгүй биш, байгаа.

Гэхдээ тэр нь хэдхэн метр. Хоёр, гурван жилийн өмнө 200-хан метр гэж байсан. Одоо нэмэгдэж байгаа ч юм уу, үгүй ч юм уу. Яахав, хонгилын систем маягтай болгоод л байгаа.  Ер нь хэдэн метр байх нь энд хамаагүй. Хонгилын систем хийж болно гэдгийг л харуулж байгаа биз дээ, энэ.

Гэтэл яагаад үе үеийн удирдлагууд, хотын дарга нар хонгилын системийг төдийлөн ойшоосонгүй вэ. Эсвэл шугам засах гээд эвдсэн замыг буцааж эвлүүлэхээр авч байгаа хөрөнгө мөнгөнд нь болоод байна уу. Тийм биш бол одоо Улаанбаатар хотыг хонгилын системтэй болгохын төлөө ажиллах цаг болсон юм биш үү. Манай эрх мэдэлтнүүд, гишүүд, Засгийн газрынхан хөрөнгө мөнгө босгож чадахгүй биш чадаад байгаа.

Түүгээрээ тодорхой хэмжээнд бүтээн байгуулалт ч хийсэн. Тэгвэл хонгилын системын бүтээн байгуулалтыг яаж ийж байгаад хийе л дээ, энэ чинь. Төрийн байгууллагуудын уялдаа холбоо ярьж, хэрүүл хийж, чи зам хууллаа, буцаагаад хэн засах вэ гэж байхын оронд зүтгээд л хонгилын системтэй болчихвол амар биз дээ. Хэрвээ хонгилын системтэй болохгүй бол шугам, хоолойн засвар цаашид ч үргэлжилсээр л байх болно. Угаасаа л хийх ёстой ажил. Тэр тоолондоо зам эвдэнэ, хуулна. Өөр яах юм бэ, ямар ч арга байхгүй шүү дээ.

Сэдвүүд :
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Төрийн өмчит 18 компанийг хэн, хэн авах вэ?
Шүүгч Л.Галбадарын “тангараг зөрчсөн” байж болзошгүй үйлдлийг шүүлгэнэ
Г.Дамдинням Засгийн газартайгаа зам нийлэхгүй байна
“Шударга гэрээ” гээд Шапирогоор рекламдуулсан нь худлаа байжээ
МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ

АНХААРУУЛГА:Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд mminfo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 99998796 утсаар хүлээн авна.

ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
3 цагийн өмнө өмнө

Сурагчдын дунд "ett-hero 15/15" аялал зохион байгууллаа

3 цагийн өмнө өмнө

"Эрдэнэс тавантолгой" ХК-ийн хүний нөөцийн хөгжил, сургалтын хэлтсийн төлөөлөл Эрдэнэт үйлдвэрт ажиллалаа

4 цагийн өмнө өмнө

“Цагаан алт” хөтөлбөрийн дүнд түүхий эдийн 70 орчим хувийг дотоодын үйлдвэрлэгчид бэлтгэлээ

4 цагийн өмнө өмнө

Сонгуулийн ерөнхий хорооны дарга, гишүүнээс чөлөөлөх тухай асуудлыг хэлэлцлээ

7 цагийн өмнө өмнө

Согтуу иргэд нийтийн тээврийн үйлчилгээг саатуулсан тохиолдол 6 бий

7 цагийн өмнө өмнө

Хяналтын болон бүтээмжийн менежер, сайд нарын зөвлөхүүдийг цомхотгож, дэд сайд нарыг томиллоо

7 цагийн өмнө өмнө

Мэргэжлийн хяналтын байгууллагын үйл ажиллагааг дахин сэргээхээр болжээ

7 цагийн өмнө өмнө

Төрийн өмчит 18 компанийг хэн, хэн авах вэ?

7 цагийн өмнө өмнө

Дүүжин замын тээврийн Өнөр хороолол дахь буудлын заслын ажил үргэлжилж байна

7 цагийн өмнө өмнө

Фото сурвалжилга: Төв талбайд мөсөн хотхон урлаж байна

7 цагийн өмнө өмнө

Дөрвөн ногоон мэнгэтэй цагаагчин тахиа өдөр

8 цагийн өмнө өмнө

Цас орно, өдөртөө 5-7 хэм хүйтэн байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Засгийн газрын ээлжит хуралдаан болж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Онцгой байдлын газрын шинэ аврах салбар нэгдлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Шүүгч Л.Галбадарын “тангараг зөрчсөн” байж болзошгүй үйлдлийг шүүлгэнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

Г.Дамдинням Засгийн газартайгаа зам нийлэхгүй байна

1 өдрийн өмнө өмнө

С.Наранцогт, М.Чинбат нарыг дэмжиж, П.Дэлгэрнаранг өөрийнх хүсэлтээр чөлөөлөв

1 өдрийн өмнө өмнө

Таван шар мэнгэтэй цагаан бич өдөр

1 өдрийн өмнө өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 8-10 хэм хүйтэн байна

2 өдрийн өмнө өмнө

NBA-ын өнгөрсөн долоо хоногийн шилдэг тоглогчдын бичлэг (2025-26)

2 өдрийн өмнө өмнө

Денвер Наггетс нэмэлт цагт Хьюстон Рокетс багийг хожлоо

2 өдрийн өмнө өмнө

Н.Учрал: Технологийн дэвшил, хиймэл оюуныг ашиглахад онцгой анхаарна

2 өдрийн өмнө өмнө

СЕХ-ны даргын үүрэгт ажлаас чөлөөлөгдөх хүсэлтийг хэлэлцлээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Монос, Офицер, МИТС-ийн олон түвшний уулзварын загвар зураг батлагдаад байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Орон сууцны үнэ өнгөрсөн жилийн мөн үеийнхээс 12.7 хувь өсжээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Газар доогуурх хамгийн урт, хамгийн гүн автозамын туннелийн явц 50 хувьтай үргэлжилж байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Нүхэн гарц төслийн 3-р байршилд туннелийн их биеийн бүтээцийг түлхэх технологиор хийж гүйцэтгэлээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Завхан аймагт 3,6 магнитудын газар хөдлөлт боллоо

2 өдрийн өмнө өмнө

Монгол Улс энэ сард 219400 тонн шатахуун импортолно

2 өдрийн өмнө өмнө

Инженер хангамжийн байгууллагууд бэлэн байдалд ажиллаж байна

САНАЛ БОЛГОХ
2025-12-11 өмнө

МИК 2025 оны “Шилдэг ТоС санхүүгийн байгууллага”-аар шалгарлаа

2025-12-12 өмнө

Налайх дүүрэгт монгол өв уламжлал, ёс заншлын өргөө 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил дууслаа

2025-12-12 өмнө

Нийслэлийн зарим байршилд голуудын халиа 25-35 см нэмэгдсэн байна

2025-12-14 өмнө

Фото сурвалжилга: Хотын нэг өдөр

2025-12-12 өмнө

“Шударга гэрээ” гээд Шапирогоор рекламдуулсан нь худлаа байжээ

2025-12-12 өмнө

Компаниудад хугацаатай үүрэг өгснөөр бүх сумдад шатахуун нийлүүлжээ

2025-12-12 өмнө

"The Mongolz" баг "Team Vitality" багт хожигдож тэмцээнээ өндөрлүүллээ

2025-12-12 өмнө

Үс засуулвал эд эдлэл идээ ундаа олдоно

2025-12-11 өмнө

Дүүжин замын тээвэр төслийг хүйтний улиралд тусгай аргачлалаар гүйцэтгэж байна

2025-12-11 өмнө

Фото сурвалжилга: Төв талбайн сүлд модны гэрлийг асаалаа

2025-12-12 өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 16-18 хэм хүйтэн байна

2025-12-12 өмнө

Монгол Улсад хүндэтгэлтэй хандахгүй хэнтэй ч бид хамтран ажиллах шаардлага байхгүй

2025-12-13 өмнө

3 жилийн хугацаанд 1000 нэр төрлийн бүтээгдэхүүн зах зээлд гаргажээ

2025-12-11 өмнө

Наадмын тоглолтын найруулагчийг ирэх оны хоёрдугаар сард сонгон шалгаруулна

2025-12-12 өмнө

Оюу толгойн асуудлаарх өнөөдрийн нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд 95 гэрч оролцоно

2025-12-12 өмнө

УОК-ын шуурхай хуралдаанаар 21 аймгийн удирдлагад чиглэл өглөө

2025-12-14 өмнө

Т.Даваадалай: Ашиглалтын шаардлага хангахгүй байрыг орон сууцжуулах 133 төсөл 65 хувийн гүйцэтгэлтэй байна

2025-12-14 өмнө

Нийслэлд үйл ажиллагаа явуулж байгаа нийтийн байруудад хяналт, шалгалт хийж байна

2025-12-11 өмнө

Г.Лувсанжамц: Баялаг бүтээгчдэд энэ хэлэлцээр хэрхэн нөлөөлөх вэ

2025-12-11 өмнө

Б.Пүрэвдорж: Яамнаас өгч байгаа импортын зөвшөөрөлд чинь авлигал байгаа юм биш үү

2025-12-11 өмнө

Нэгдсэн Үндэстний Байгууллагатай хамтын ажиллагааг идэвхжүүлэх талаар санал солилцов

2025-12-11 өмнө

Сан Антонио Спөрс ЛА Лейкэрсийг хожиж, хагас шигшээд шалгарлаа

2025-12-11 өмнө

Н.Алтанхуяг: Зураг төслөөс авлигал эхэлдэг

2025-12-13 өмнө

Есөн улаан мэнгэтэй улаан луу өдөр

2025-12-11 өмнө

Ч.Номин:Жилд 2-3 өдрийг амралт болгосноор 1 хувийн бүтээмжээ алдаж байна

2025-12-11 өмнө

Улсын II төв эмнэлэг амьд донороос бөөр шилжүүлэн суулгана

2025-12-15 өмнө

Энэ онд нийслэлийн мал аж ахуй эрхлэхийг хориглосон бүсээс 214 айлын 8495 малыг гаргав

2025-12-15 өмнө

Ипотекийн зээлийн мэдээллээ хэрхэн шалгах вэ

2025-12-13 өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 16-18 хэм хүйтэн байна

2025-12-13 өмнө

Шилдэг залуу эрдэмтэн, эмч нар Ерөнхийлөгчийн нэрэмжит шагнал хүртлээ

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.