• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Бид & Тэд: Монголд налуу шатаа буулгадаггүй, Японд жолооч нь суулгаж өгдөг

Манай улсад 106 мянган хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэн байдаг. Тэгвэл түүний 21 мянга нь хөдөлгөөний бэрхшээлтэй буюу тэргэнцэртэй. Тэгвэл тулгуур эрхтний бэрхшээлтэй иргэдэд тулгамддаг нэг асуудал бол нийтийн тээврээр зорчих байдаг. Монголд болон гадаадад тулгуур эрхтний бэрхшээлтэй иргэдэд нийтийн тээвэр хэрхэн үйлчилдэг талаар “Зууны мэдээ” сонин энэ удаагийн “Бид, Тэд” буландаа онцоллоо. 


Түүнийг Г.Эрдэнэзул гэдэг 35 настай. Баянгол дүүрэгт амьдардаг. 2014 онд автын осолд орж хүзүү нугасны гэмтэлтэй болсноор тэргэнцэртэй иргэдийн нийгмийн амьдралд оролцох болсон. Г.Эрдэнэзул “Би МУБИС-ийг төгссөн. Их сургуульд сурч байхдаа баянхошуунд амьдардаг байсан бөгөөд ах, ээж хоёроороо сургуульдаа хүргүүлдэг байсан. Гэмтсэнээсээ хойш 2017 онд анх удаа ангийнхантайгаа автобусанд сууж байсан. Тухайн үед хүмүүс намайг юу гэж бодож байгаа бол гэж их санаа зовж байсан. Энэ үед ангийнхан маань намайг тэргэнцэртэй өргөөд л автобусанд суулгадаг байсан. Харин одоо хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдийн “Түгээмэл Хөгжил “ТББ ажиллаад дөрвөн жил болж байна. Ажил маань 25 дугаар эмийн санд байдаг. Ажил гэр хоёр маань гурван буудлын зайтай. Тиймээс ажилдаа ирж очихдоо алхах буюу тэргэнцэр дээрээ суугаад явдаг” гэв. 
Харин хотын төв рүү явах шаардлага тулгарсан үед урт цэнхэр автобусанд суудаг байна. Тус автобус нь хүртээмж сайтай бөгөөд ороод зогсох зайтай байдаг нь зорчиход тухтай байдаг ажээ. 
Энэ талаар “Тэргэнцэртэй хүн орох хаалгаар нь хүний тусламжтай суудаг. Угсраа автобусны зарим нь налуу замаа буулгаж өгдөг. Өвлийн улиралд бол налуу замаа буулгаж өгөх нь ховор. Хөлдчихдөг гэсэн. Харин гадаадад бол өөр байдаг юм байна лээ. Японд очоод автобусаар зорчиход жолооч нь бууж ирээд налуу шатаа буулгаж өгөөд, суусан хойно бэхэлж өгдөг. Харин Монголд бол автобусны жолооч хэзээ ч тэргэнцэртэй хүнд үйлчилдэггүй. Бүр төвөгшөөх нь элбэг байдаг” гэсэн юм.  Гэхдээ нийтийн тээврээр тулгуур эрхтний бэрхшээлтэй иргэд тэр бүр зорчоод байдаггүй тухай Г.Эрдэнэтуяа ярьж байсан юм. Учир нь манай улсын нийтийн тээврийн салбар энэ иргэдэд чиглэсэн үйлчилгээ байдаг эсэхийг мартчихсан гэхэд болно. Мөн нийтийн тээврийн хүртээмжтэй автобус цөөн. Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд гадуур гарах нийтийн тээврээр сууж явна гэдэг нь өөрсдөд нь хэцүү сэтгэл зүйн хувьд хүнд байдаг учир үйлчлүүлдэггүй байна. 
Тэгвэл сүүлд нийтийн тээврийн парк шинэчлэлээр 100 шинэ автобус ирсэн. Нийтийн тээврийн газрын дарга С.Жавхлантбаатараас энэ талаар тодруулахад “Шинээр орж ирсэн автобуснуудын хувьд үйлдвэрийн зориулалт нь хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдэд зориулсан. Тиймээс манайхаас энэ чиглэлд зориулалтын дагуу ашиглахыг даалгасан” гэсэн юм. 
Гадны улсуудад энэхүү асуудлыг хэрхэн шийдэж, хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдийг бусдын адил нийтийн тээврээр зорчих боломжийг олгодог талаар сонирхуулъя.

 

Лифттэй автобус

Олон улсын жишгээс харахад хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдээ нийтийн тээврээр саадгүй зорчих бүх боломжийг нь хангаж өгсөн байдаг байна. Үүний нэг нь лифттэй автобус. Ийнхүү автобусанд бичил хэмжээний лифтийг шийдэж өгсөнөөр хөгжлийн бэрхшээлтэй тэр дундаа тулгуур эрхтэний гэмтэлтэй иргэд бусдад саад учруулахгүйгээр зорчих боломж бүрддэг байна.

 

Нийтийн тээвэрт тусгайлсан бэхэлгээ суурилуулах

Дээрх шийдлүүдээс гадна олон улсын нийтийн тээврийн стандартад тулгуур эрхтэний бэрхшээлтэй иргэдэд зориулсан тусггай хэсгийг автобусны нэг хэсэгт бий болгож, давхар аюулгүйн бэхэлгээг суурилуулсан байдаг байна.

 

Өндөрлөгөөтэй зогсоол

Колумба улс тулгуур эрхтэний бэрхшээлтэй иргэддээ туслах үүднээс автобусны зогсоолуудааа ийнхүү өндөрлөгөөтэй, налуу замтай шийдэж өгчээ.

 

“Non step” буюу шатгүй автобус

“Non step” буюу шатгүй автобус нь бууж, суух хэсгийг ийнхүү шатгүй хийснээр хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдэд таатай боломжийг олгож байгаа юм. Ингэлээ гээд бусдад  ямар нэгэн саад учруулдаггүй байна.

 

Жолооч нь өөрөө үйлчилдэг

Японд автобусны жолооч нар нь налуу шатаа буулгаж хүнээ оруулдаг байна. Орсон хойно нь бэхэлгээнд бэхэлсэн хойноо хөдөлдөг байна. 

Дэлхийн улс орнууд ингэж л хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдээ анхаарч, нийтийн тээврээр зорчих боломжийг нь хялбархан шийддэг байна.

 

Эх сурвалж: "Зууны мэдээ" сонин

2023 ОНЫ ХОЁРДУГААР САРЫН 7. МЯГМАР ГАРАГ. № 30 (7015)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
“Автомашингүй амралтын өдөр” буюу анхны дугуйтай гудамж өдөрлөг энэ сарын 15-нд болно
Гал түймэр унтраах тактикийн дадлага сургуулилалт хийлээ
Нийслэл "Үндэсний соёл амралтын хүрээлэн” ХХК-д давуу эрхийн хувьцаа эзэмшинэ
Өнөөдөр Тэрсүүд өдөр



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Бид & Тэд: Монголд налуу шатаа буулгадаггүй, Японд жолооч нь суулгаж өгдөг

Манай улсад 106 мянган хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэн байдаг. Тэгвэл түүний 21 мянга нь хөдөлгөөний бэрхшээлтэй буюу тэргэнцэртэй. Тэгвэл тулгуур эрхтний бэрхшээлтэй иргэдэд тулгамддаг нэг асуудал бол нийтийн тээврээр зорчих байдаг. Монголд болон гадаадад тулгуур эрхтний бэрхшээлтэй иргэдэд нийтийн тээвэр хэрхэн үйлчилдэг талаар “Зууны мэдээ” сонин энэ удаагийн “Бид, Тэд” буландаа онцоллоо. 


Түүнийг Г.Эрдэнэзул гэдэг 35 настай. Баянгол дүүрэгт амьдардаг. 2014 онд автын осолд орж хүзүү нугасны гэмтэлтэй болсноор тэргэнцэртэй иргэдийн нийгмийн амьдралд оролцох болсон. Г.Эрдэнэзул “Би МУБИС-ийг төгссөн. Их сургуульд сурч байхдаа баянхошуунд амьдардаг байсан бөгөөд ах, ээж хоёроороо сургуульдаа хүргүүлдэг байсан. Гэмтсэнээсээ хойш 2017 онд анх удаа ангийнхантайгаа автобусанд сууж байсан. Тухайн үед хүмүүс намайг юу гэж бодож байгаа бол гэж их санаа зовж байсан. Энэ үед ангийнхан маань намайг тэргэнцэртэй өргөөд л автобусанд суулгадаг байсан. Харин одоо хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдийн “Түгээмэл Хөгжил “ТББ ажиллаад дөрвөн жил болж байна. Ажил маань 25 дугаар эмийн санд байдаг. Ажил гэр хоёр маань гурван буудлын зайтай. Тиймээс ажилдаа ирж очихдоо алхах буюу тэргэнцэр дээрээ суугаад явдаг” гэв. 
Харин хотын төв рүү явах шаардлага тулгарсан үед урт цэнхэр автобусанд суудаг байна. Тус автобус нь хүртээмж сайтай бөгөөд ороод зогсох зайтай байдаг нь зорчиход тухтай байдаг ажээ. 
Энэ талаар “Тэргэнцэртэй хүн орох хаалгаар нь хүний тусламжтай суудаг. Угсраа автобусны зарим нь налуу замаа буулгаж өгдөг. Өвлийн улиралд бол налуу замаа буулгаж өгөх нь ховор. Хөлдчихдөг гэсэн. Харин гадаадад бол өөр байдаг юм байна лээ. Японд очоод автобусаар зорчиход жолооч нь бууж ирээд налуу шатаа буулгаж өгөөд, суусан хойно бэхэлж өгдөг. Харин Монголд бол автобусны жолооч хэзээ ч тэргэнцэртэй хүнд үйлчилдэггүй. Бүр төвөгшөөх нь элбэг байдаг” гэсэн юм.  Гэхдээ нийтийн тээврээр тулгуур эрхтний бэрхшээлтэй иргэд тэр бүр зорчоод байдаггүй тухай Г.Эрдэнэтуяа ярьж байсан юм. Учир нь манай улсын нийтийн тээврийн салбар энэ иргэдэд чиглэсэн үйлчилгээ байдаг эсэхийг мартчихсан гэхэд болно. Мөн нийтийн тээврийн хүртээмжтэй автобус цөөн. Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд гадуур гарах нийтийн тээврээр сууж явна гэдэг нь өөрсдөд нь хэцүү сэтгэл зүйн хувьд хүнд байдаг учир үйлчлүүлдэггүй байна. 
Тэгвэл сүүлд нийтийн тээврийн парк шинэчлэлээр 100 шинэ автобус ирсэн. Нийтийн тээврийн газрын дарга С.Жавхлантбаатараас энэ талаар тодруулахад “Шинээр орж ирсэн автобуснуудын хувьд үйлдвэрийн зориулалт нь хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдэд зориулсан. Тиймээс манайхаас энэ чиглэлд зориулалтын дагуу ашиглахыг даалгасан” гэсэн юм. 
Гадны улсуудад энэхүү асуудлыг хэрхэн шийдэж, хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдийг бусдын адил нийтийн тээврээр зорчих боломжийг олгодог талаар сонирхуулъя.

 

Лифттэй автобус

Олон улсын жишгээс харахад хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдээ нийтийн тээврээр саадгүй зорчих бүх боломжийг нь хангаж өгсөн байдаг байна. Үүний нэг нь лифттэй автобус. Ийнхүү автобусанд бичил хэмжээний лифтийг шийдэж өгсөнөөр хөгжлийн бэрхшээлтэй тэр дундаа тулгуур эрхтэний гэмтэлтэй иргэд бусдад саад учруулахгүйгээр зорчих боломж бүрддэг байна.

 

Нийтийн тээвэрт тусгайлсан бэхэлгээ суурилуулах

Дээрх шийдлүүдээс гадна олон улсын нийтийн тээврийн стандартад тулгуур эрхтэний бэрхшээлтэй иргэдэд зориулсан тусггай хэсгийг автобусны нэг хэсэгт бий болгож, давхар аюулгүйн бэхэлгээг суурилуулсан байдаг байна.

 

Өндөрлөгөөтэй зогсоол

Колумба улс тулгуур эрхтэний бэрхшээлтэй иргэддээ туслах үүднээс автобусны зогсоолуудааа ийнхүү өндөрлөгөөтэй, налуу замтай шийдэж өгчээ.

 

“Non step” буюу шатгүй автобус

“Non step” буюу шатгүй автобус нь бууж, суух хэсгийг ийнхүү шатгүй хийснээр хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдэд таатай боломжийг олгож байгаа юм. Ингэлээ гээд бусдад  ямар нэгэн саад учруулдаггүй байна.

 

Жолооч нь өөрөө үйлчилдэг

Японд автобусны жолооч нар нь налуу шатаа буулгаж хүнээ оруулдаг байна. Орсон хойно нь бэхэлгээнд бэхэлсэн хойноо хөдөлдөг байна. 

Дэлхийн улс орнууд ингэж л хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдээ анхаарч, нийтийн тээврээр зорчих боломжийг нь хялбархан шийддэг байна.

 

Эх сурвалж: "Зууны мэдээ" сонин

2023 ОНЫ ХОЁРДУГААР САРЫН 7. МЯГМАР ГАРАГ. № 30 (7015)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Бокс ДАШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Нийтлэл
  • •Чуулган
  • •Нийслэл
  • •Эрүүл мэнд
  • •Засгийн газар
  • •Бөхийн төрлүүд
  • •Байнгын хороо
  • •Намууд
  • •Халуун сэдэв
  • •ММ-ын тодруулга
  • •Уул уурхай
  • •Яам, Агентлаг
  • •Үндэсний спорт
  • •Сэрэмжлүүлэг
ХУРААХ
Аудит: Хөгжлийн банкнаас 1.3 их...
С.Чинзориг: "Мед портал"...

Бид & Тэд: Монголд налуу шатаа буулгадаггүй, Японд жолооч нь суулгаж өгдөг

БАЯРЖАВХЛАН 2023-02-07
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Бид & Тэд: Монголд налуу шатаа буулгадаггүй, Японд жолооч нь суулгаж өгдөг

Манай улсад 106 мянган хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэн байдаг. Тэгвэл түүний 21 мянга нь хөдөлгөөний бэрхшээлтэй буюу тэргэнцэртэй. Тэгвэл тулгуур эрхтний бэрхшээлтэй иргэдэд тулгамддаг нэг асуудал бол нийтийн тээврээр зорчих байдаг. Монголд болон гадаадад тулгуур эрхтний бэрхшээлтэй иргэдэд нийтийн тээвэр хэрхэн үйлчилдэг талаар “Зууны мэдээ” сонин энэ удаагийн “Бид, Тэд” буландаа онцоллоо. 


Түүнийг Г.Эрдэнэзул гэдэг 35 настай. Баянгол дүүрэгт амьдардаг. 2014 онд автын осолд орж хүзүү нугасны гэмтэлтэй болсноор тэргэнцэртэй иргэдийн нийгмийн амьдралд оролцох болсон. Г.Эрдэнэзул “Би МУБИС-ийг төгссөн. Их сургуульд сурч байхдаа баянхошуунд амьдардаг байсан бөгөөд ах, ээж хоёроороо сургуульдаа хүргүүлдэг байсан. Гэмтсэнээсээ хойш 2017 онд анх удаа ангийнхантайгаа автобусанд сууж байсан. Тухайн үед хүмүүс намайг юу гэж бодож байгаа бол гэж их санаа зовж байсан. Энэ үед ангийнхан маань намайг тэргэнцэртэй өргөөд л автобусанд суулгадаг байсан. Харин одоо хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдийн “Түгээмэл Хөгжил “ТББ ажиллаад дөрвөн жил болж байна. Ажил маань 25 дугаар эмийн санд байдаг. Ажил гэр хоёр маань гурван буудлын зайтай. Тиймээс ажилдаа ирж очихдоо алхах буюу тэргэнцэр дээрээ суугаад явдаг” гэв. 
Харин хотын төв рүү явах шаардлага тулгарсан үед урт цэнхэр автобусанд суудаг байна. Тус автобус нь хүртээмж сайтай бөгөөд ороод зогсох зайтай байдаг нь зорчиход тухтай байдаг ажээ. 
Энэ талаар “Тэргэнцэртэй хүн орох хаалгаар нь хүний тусламжтай суудаг. Угсраа автобусны зарим нь налуу замаа буулгаж өгдөг. Өвлийн улиралд бол налуу замаа буулгаж өгөх нь ховор. Хөлдчихдөг гэсэн. Харин гадаадад бол өөр байдаг юм байна лээ. Японд очоод автобусаар зорчиход жолооч нь бууж ирээд налуу шатаа буулгаж өгөөд, суусан хойно бэхэлж өгдөг. Харин Монголд бол автобусны жолооч хэзээ ч тэргэнцэртэй хүнд үйлчилдэггүй. Бүр төвөгшөөх нь элбэг байдаг” гэсэн юм.  Гэхдээ нийтийн тээврээр тулгуур эрхтний бэрхшээлтэй иргэд тэр бүр зорчоод байдаггүй тухай Г.Эрдэнэтуяа ярьж байсан юм. Учир нь манай улсын нийтийн тээврийн салбар энэ иргэдэд чиглэсэн үйлчилгээ байдаг эсэхийг мартчихсан гэхэд болно. Мөн нийтийн тээврийн хүртээмжтэй автобус цөөн. Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд гадуур гарах нийтийн тээврээр сууж явна гэдэг нь өөрсдөд нь хэцүү сэтгэл зүйн хувьд хүнд байдаг учир үйлчлүүлдэггүй байна. 
Тэгвэл сүүлд нийтийн тээврийн парк шинэчлэлээр 100 шинэ автобус ирсэн. Нийтийн тээврийн газрын дарга С.Жавхлантбаатараас энэ талаар тодруулахад “Шинээр орж ирсэн автобуснуудын хувьд үйлдвэрийн зориулалт нь хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдэд зориулсан. Тиймээс манайхаас энэ чиглэлд зориулалтын дагуу ашиглахыг даалгасан” гэсэн юм. 
Гадны улсуудад энэхүү асуудлыг хэрхэн шийдэж, хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдийг бусдын адил нийтийн тээврээр зорчих боломжийг олгодог талаар сонирхуулъя.

 

Лифттэй автобус

Олон улсын жишгээс харахад хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдээ нийтийн тээврээр саадгүй зорчих бүх боломжийг нь хангаж өгсөн байдаг байна. Үүний нэг нь лифттэй автобус. Ийнхүү автобусанд бичил хэмжээний лифтийг шийдэж өгсөнөөр хөгжлийн бэрхшээлтэй тэр дундаа тулгуур эрхтэний гэмтэлтэй иргэд бусдад саад учруулахгүйгээр зорчих боломж бүрддэг байна.

 

Нийтийн тээвэрт тусгайлсан бэхэлгээ суурилуулах

Дээрх шийдлүүдээс гадна олон улсын нийтийн тээврийн стандартад тулгуур эрхтэний бэрхшээлтэй иргэдэд зориулсан тусггай хэсгийг автобусны нэг хэсэгт бий болгож, давхар аюулгүйн бэхэлгээг суурилуулсан байдаг байна.

 

Өндөрлөгөөтэй зогсоол

Колумба улс тулгуур эрхтэний бэрхшээлтэй иргэддээ туслах үүднээс автобусны зогсоолуудааа ийнхүү өндөрлөгөөтэй, налуу замтай шийдэж өгчээ.

 

“Non step” буюу шатгүй автобус

“Non step” буюу шатгүй автобус нь бууж, суух хэсгийг ийнхүү шатгүй хийснээр хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдэд таатай боломжийг олгож байгаа юм. Ингэлээ гээд бусдад  ямар нэгэн саад учруулдаггүй байна.

 

Жолооч нь өөрөө үйлчилдэг

Японд автобусны жолооч нар нь налуу шатаа буулгаж хүнээ оруулдаг байна. Орсон хойно нь бэхэлгээнд бэхэлсэн хойноо хөдөлдөг байна. 

Дэлхийн улс орнууд ингэж л хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдээ анхаарч, нийтийн тээврээр зорчих боломжийг нь хялбархан шийддэг байна.

 

Эх сурвалж: "Зууны мэдээ" сонин

2023 ОНЫ ХОЁРДУГААР САРЫН 7. МЯГМАР ГАРАГ. № 30 (7015)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Сурвалжлага  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
“Автомашингүй амралтын өдөр” буюу анхны дугуйтай гудамж өдөрлөг энэ сарын 15-нд болно
Гал түймэр унтраах тактикийн дадлага сургуулилалт хийлээ
Нийслэл "Үндэсний соёл амралтын хүрээлэн” ХХК-д давуу эрхийн хувьцаа эзэмшинэ
Өнөөдөр Тэрсүүд өдөр
МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ

АНХААРУУЛГА:Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд mminfo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 99998796 утсаар хүлээн авна.

ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
3 цагийн өмнө өмнө

Лос Анжелес Лейкэрс хэрэгтэй хожил байгуулж өрнөд бүсийн 7-рт дэвшлээ

3 цагийн өмнө өмнө

Тавантолгой-Зүүнбаян чиглэлийн төмөр замаар шатахуун тээвэрлэлтийг эхлүүллээ

4 цагийн өмнө өмнө

“Автомашингүй амралтын өдөр” буюу анхны дугуйтай гудамж өдөрлөг энэ сарын 15-нд болно

5 цагийн өмнө өмнө

Мөнгөн медалийн Б.Эрхэмбаяр хүртсэн бол Г.Наранцэцэг, Б.Баасанхүү нар хүрэл медаль хүртлээ

5 цагийн өмнө өмнө

Гал түймэр унтраах тактикийн дадлага сургуулилалт хийлээ

5 цагийн өмнө өмнө

Нийслэл "Үндэсний соёл амралтын хүрээлэн” ХХК-д давуу эрхийн хувьцаа эзэмшинэ

5 цагийн өмнө өмнө

Өнөөдөр Тэрсүүд өдөр

5 цагийн өмнө өмнө

Өдөртөө хүйтэрч 3-5 градус  хүйтэн  байна

19 цагийн өмнө өмнө

Б.Эрхэмбаяр алт, Г. Наранцэцэг, Б.Баасанхүү нар хүрэл медалийн төлөө барилдана

21 цагийн өмнө өмнө

ХХБ-тай эрүүл мэндийн салбарынхныг орон сууцны зээлд тэргүүн ээлжинд хамруулах гэрээ байгууллаа

22 цагийн өмнө өмнө

ГЕГ: Замын-Үүд боомтоор БНХАУ-ын иргэн “Н” түүх соёлын дурсгалт зүйл болох бурхан, зоос, зэс эдлэл нуун гаргах гэж байсныг гаалийн хяналт шалгалтаар илрүүллээ

22 цагийн өмнө өмнө

NBA-ын өнөөдрийн шилдэг 5 (23-03-31)

23 цагийн өмнө өмнө

Нийтийн тээврийн дөрвөн чиглэлд өөрчлөлт орно

23 цагийн өмнө өмнө

Д.Амарбаясгалан: Төрийн байгууллага, төрийн өмчит компаниудын удирдлагуудтай уулзаж ‘Шүүр ажиллагаа’-ны хүрээнд хэрэгжүүлэх ажлын талаар танилцуулав

1 өдрийн өмнө өмнө

Олимпын эрхийн төлөөх азийн бүсийн "D" хэсгийн тоглолт маргааш эхэлнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

Жэйсон Тэйтум 40 оноо, Жэйлон Браун 30 оноог авч Багсыг бутниргэлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Б.Баттөмөр: Оюутолгойн баялгийг дагаж гарч буй алтны асуудалд цаашид ямар бодлого барьж байна вэ

1 өдрийн өмнө өмнө

Б.Дэлгэрсайхан: Ипотекийн зээл олголтын асуудлыг цаашид хэрхэн шийдэх вэ?

1 өдрийн өмнө өмнө

Хил давуулан нуусан авлигын мөнгийг илрүүлэхэд олон улс хамтран ажиллана

1 өдрийн өмнө өмнө

"Нүүрснийхэн"-ий хоёрыг явуулж, нэгийг үлдээв

1 өдрийн өмнө өмнө

Авлигаас хураасан хөрөнгөөр Эрхтэн шилжүүлэн суулгах төв барина

1 өдрийн өмнө өмнө

ГССҮТ-ийн эмч нар бүрэн тасарсан мөчийг эргүүлэн залгах 200 дахь мэс заслаа амжилттай хийв

1 өдрийн өмнө өмнө

ЦЕГ: 108 төвд хүүхэд зодуулсан гэх гомдлыг шалгаж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Антальяагийн “Их Дуулга”-д 19 тамирчид өрсөлдөнө

1 өдрийн өмнө өмнө

Үс засуулвал эрч хүч ихэснэ

1 өдрийн өмнө өмнө

Өдөртөө 13-15 градус дулаан байх бөгөөд оройдоо сэрүүснэ

2 өдрийн өмнө өмнө

Кэвин Дурант гэмтлээс эргэн ирж, Сансын өмсгөлтэй анхны тоглолтод хожлоо

2 өдрийн өмнө өмнө

Рассел Уэстбрүүк энэ улирлын хамгийн их оноо авсан бичлэг

2 өдрийн өмнө өмнө

Нийтийн эзэмшлийн зам, талбай, зогсоолд удаан хугацаагаар орхисон машиныг ачиж журамлана

2 өдрийн өмнө өмнө

УИХ-ын гишүүдийн бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх эсэх асуудлыг ХААЛТТАЙ хэлэлцэж эхэллээ

САНАЛ БОЛГОХ
2023-03-28 өмнө

4522 гарааш буулгаж 81396 ам метр талбайг чөлөөллөө

2023-03-28 өмнө

Эцэг эхчүүдийн тэмцээн гэв үү

2023-03-27 өмнө

“Эрдэнэс Тавантолгой”-д онцгой дэглэм тогтоосон нь эдийн засагт “ногоон” асааж, төсөвт “ногоон” дууджээ

2023-03-27 өмнө

Фото: Эрдэс баялаг, уул уурхайн салбарын шилдэг эмэгтэйчүүд тодорлоо

2023-03-26 өмнө

Жолоодох эрхийн үнэмлэхгүй үедээ замын хөдөлгөөнд оролцсон 39 зөрчлийг илрүүлжээ

2023-03-28 өмнө

ГЕГ: Их хэмжээний өлөн гэдэс, говийн чулуу тээвэрлэн хилээр нэвтрүүлэхийг завджээ

2023-03-27 өмнө

С.Чинзориг: Иргэдийн эрүүл мэндийн 12 хувь л эмнэлэгтэй холбоотой, бусад нь өөрөөс шалтгаална

2023-03-28 өмнө

Механик тээврийн сургууль болон Хөсөг трейдийн уулзварын хөдөлгөөн маргаашнаас өөрчлөлт орно

2023-03-27 өмнө

Баялаг бүтээгчид үү, баялаг ашиглаж хөлжигсөд үү?!

2023-03-25 өмнө

Нөөцийн мах борлуулах дэлгүүрүүдийг нэмнэ

2023-03-27 өмнө

Д.Тогтохсүрэн: Гишүүдийн 50 хувийг тойргоос, 50 хувийг намын жагсаалтаар сонгох төсөл боловсруулсан

2023-03-29 өмнө

Өнөөдрөөс Механик тээврийн сургууль болон Хөсөг трейдийн уулзварын хөдөлгөөнд өөрчлөлт орлоо

2 өдрийн өмнө өмнө

Эрх баригчид парламентын засаглалаа хамгаалах шийдвэр гаргалаа

2023-03-26 өмнө

С.Ганзаяа: Энэ онд сүрьеэгийн илрүүлэлтийг 50 гаруй хувиар нэмэгдүүлэхээр төлөвлөсөн

2023-03-25 өмнө

Залилангийн гэмт хэрэг өнгөрсөн онд 11839 бүртгэгджээ

2023-03-28 өмнө

Лу.Гантөмөрийн улс төрийн анхны шийдвэр: ... АН “Ажнай”-г хамгаална

2 өдрийн өмнө өмнө

Хүүхдийн паркийн 10,2 га талбайг тохижуулж, амарч, зугаалах таатай орчин бүрдүүлнэ

2023-03-25 өмнө

Өдөртөө 1-3 градус дулаан байна

2023-03-29 өмнө

Голдэн Стэйт Уорриорс 20 онооноос эргэн ирж хожил байгууллаа

2023-03-29 өмнө

Иргэнийхээ регистрийг дэлгэсэн төр ямар хариуцлага хүлээх вэ

2023-03-27 өмнө

Н.Учрал: Өнөөдрөөс shilen.gov.mn цахим хуудсыг ажиллуулж эхэллээ

2023-03-26 өмнө

Маргааш цахилгаан хязгаарлаж, засвар хийх газрууд

2023-03-29 өмнө

“Эрдэнэс Монгол” ХХК-ийн дүрмийг шинэчлэн баталлаа

2023-03-26 өмнө

Үс засуулбал эд, мал арвидна

2023-03-27 өмнө

“Хүн домог 2023” бүжгийн үндэсний наадам үргэлжилж байна

2023-03-28 өмнө

Иргэнийг “дагасан” санхүүжилт ба сумын эмнэлгүүдэд үүссэн асуудал

2023-03-28 өмнө

Богдхан төмөр замын трассын нийт урт нь 144.9 км урт байна

2023-03-26 өмнө

"Тбилисийн Их дуулга"-д Б.Эрдэнэбаяр алтан медаль хүртлээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Кэвин Дурант гэмтлээс эргэн ирж, Сансын өмсгөлтэй анхны тоглолтод хожлоо

2023-03-25 өмнө

УИХ-ын гишүүдээс “Хувийн хэвшил, орон нутгийн эмнэлгийн байгууллагуудад тулгамдаж буй асуудлын талаар” тавьсан асуулгын хариуг сонслоо

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.