• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Скүүтер, сурроны үйлчилгээ, хэрэглээнд хяналт тавья

Т.Эрдмаа

Монгол Улсын эдийн засгийн болон, аж амьдралын хамгийн идэвхтэй үе нь өвлөөс бусад улирал гэж судлаачид хэлдэг. Тодруулбал, мал төллөх, газар тариалан, барилгын  ажил эхлэх, аялал  жуулчлал, амралт зугаалга гээд манай улс тэр чигээрээ түм түжигнэж, бум бужигнаад л явчихдаг цаг үе. Сүүлийн үед урин дулааны улиралд Улаанбаатар хотын нийтийн тээвэрт скүүтер, унадаг дугуйн түрээсийн үйлчилгээ нэвтэрч байна. Үүнийг хэрэглэгчид ч цар хүрээгээ тэлсээр. Мөн иргэд хувьдаа унадаг дугуй, суррон худалдан авч  хөлөглөдөг болсон. Улаанбаатар хотын удирдлагууд ч уг үйлчилгээ, хэрэглээг дэмжиж буй билээ. Учир нь замын түгжрэлийг урин дулаан цагт бууруулах нэг арга зам гэж харж байгаа юм.

Гэвч энэ шинэ үйлчилгээ, хэрэглээг дагасан сөрөг асуудлууд ар араасаа хөвөрч эхлэв. Иргэдийн хамгийн их бухимдаж, уур цухлыг нь хүргэж буй асуудал нь дээрх үйлчилгээ, хэрэглээтэй холбоотой осол. Осол гарч буй гол шалтгаан нь Улаанбаатар хотод зориулалтын замгүйд байгаа юм. Иймд  хүүхэд, залуус явган хүний болон авто замаар зорчиж байна. Тэр явган хүний зам нь ч бас асуудалтай. Явган хүн нь өөрөө алхаж яваад гэмтэх тохиолдол ч цөөнгүй гардаг билээ. Энхэл донхол ихтэй, бүр замын голд нь гэрлийн шон босгосон байх нь ч бий.

Үүнээс гадна  шинэ төрлийн үйлчилгээ, хэрэглээ учраас түүнд зохицсон дүрэм, журам стандарт алга.  Бас  уг үйлчилгээний гол хэрэглэгчид нь 16-21 насны хүүхэд, залуус байгаа юм.  Тэгээд явган замаар алхаж буй зорчигчийг дайрах, авто зам дээр явж  машинд шүргүүлэх, машины дундуур сүлжиж яваад осолд орох тохиолдол нэмэгдэх болжээ.

Мөн эдгээр нь шинэ төрлийн унаа учир сайн эзэмшээгүйгээс хашлага давж онхолдох, хурд хэтрүүлснээс осол гарч байна. Тодруулбал, скүүтерийн ослын улмаас 2023 онд 266, энэ он гарснаас хойш  56 хүн Гэмтлийн эмнэлэгт хандсан тоо баримт бий. 

Гарч буй ослын гэмтэл нь скүүтерийн хурдаас шалтгаалан өөр өөр байна. Гэмтэл согог судлалын үндэсний төвийн мэдээллээс үзвэл  скүүтер хөлөглөгчид  бариулд нь хэвлий, цээжээ хүчтэй цохисноос хавиргаа гэмтээх, гар сарвуугаа хугалах, гавал тархины цуурал, доргилтууд авч байгаа аж.  Харин мөргүүлж шүргүүлсэн явган зорчигч скүүтерийн суурь тавцанд цохиулж хөл, шагайгаа гэмтээж байна. Тодруулбал, нэгэн иргэн цахим хуудастаа “Бид  тэнд нэг  хүн мөнгө олохын золиос болж байна. Маш олон  хүн гэмтэх  боллоо. Би л гэхэд скүүтерт дайруулж 10 сая төгрөгөөр  хагалгаанд орлоо. Маш их зовлоо. Миний хохирлыг барагдуулах газар алга. ХЗДХЯ, Улаанбаатар хотын удирдлагууд, Тээврийн цагдаагийн алба энэ шинэ үйлчилгээний асуудлыг нэг талд нь гаргаж шийдвэрлэх шаардлагатай байна. Хичээл сургууль тарах үед үр хүүхдүүддээ хойшоо урагшаа байн байн харж, сэрэмжтэй яваарай гэж захиарай. Өөрсдөө ч гэсэн сонор сэрэмжтэй явах учиртай шүү” хэмээн бичжээ.

Иргэд ч “Улаанбаатар хотын явган хүний зам талбайгаар тайван алхах үнэхээр хүнд болжээ. Алхаж явахад араас,  урдаас асар хурдтай суррон, скүүтер, унадаг дугуйтай хүмүүс ирж дайрчих гээд их  төвөгтэй болжээ. Гэмтлийн эмнэлэгт  өдөрт маш олон хүн  хөл, шилбээ дайруулсан, шүргүүлж уруулсан хүмүүс их  ирж байгаа гэдэг ч аргагүй үнэн юм байна. Нэг нарны доор нэг хаан гэдэг шиг нэг зам дээр нэг нь л явъя. Хотын явган хүний замаар нэг нь л явъя. Явган хүний замаар хүн нь явах уу, скүүтер нь явах уу, унадаг дугуй, суррон нь явах уу шийдэж аль ээ. Тэдэнд тусгай замыг нь тавьж өг” хэмээж  байна.  Аливаа аюулгүй ажиллагааны дүрмүүд цусаар бичигддэг гэдэг дээ.  Тэгэхээр заавал хүн амь насаа алдсаны дараа асуудлыг шийдэх гээгүй л юм бол энэ шинэ үйлчилгээ, хэрэглээний талаарх ямар нэг зохих шийдэл гаргах шаардлага зүй ёсоор тулгарч байна.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин #ҮзэлБодол #Дугаарын60мөр

2024 оны тавдугаар сарын 16. Пүрэв. №050 (5968)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой
“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?
“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?
С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Скүүтер, сурроны үйлчилгээ, хэрэглээнд хяналт тавья

Т.Эрдмаа

Монгол Улсын эдийн засгийн болон, аж амьдралын хамгийн идэвхтэй үе нь өвлөөс бусад улирал гэж судлаачид хэлдэг. Тодруулбал, мал төллөх, газар тариалан, барилгын  ажил эхлэх, аялал  жуулчлал, амралт зугаалга гээд манай улс тэр чигээрээ түм түжигнэж, бум бужигнаад л явчихдаг цаг үе. Сүүлийн үед урин дулааны улиралд Улаанбаатар хотын нийтийн тээвэрт скүүтер, унадаг дугуйн түрээсийн үйлчилгээ нэвтэрч байна. Үүнийг хэрэглэгчид ч цар хүрээгээ тэлсээр. Мөн иргэд хувьдаа унадаг дугуй, суррон худалдан авч  хөлөглөдөг болсон. Улаанбаатар хотын удирдлагууд ч уг үйлчилгээ, хэрэглээг дэмжиж буй билээ. Учир нь замын түгжрэлийг урин дулаан цагт бууруулах нэг арга зам гэж харж байгаа юм.

Гэвч энэ шинэ үйлчилгээ, хэрэглээг дагасан сөрөг асуудлууд ар араасаа хөвөрч эхлэв. Иргэдийн хамгийн их бухимдаж, уур цухлыг нь хүргэж буй асуудал нь дээрх үйлчилгээ, хэрэглээтэй холбоотой осол. Осол гарч буй гол шалтгаан нь Улаанбаатар хотод зориулалтын замгүйд байгаа юм. Иймд  хүүхэд, залуус явган хүний болон авто замаар зорчиж байна. Тэр явган хүний зам нь ч бас асуудалтай. Явган хүн нь өөрөө алхаж яваад гэмтэх тохиолдол ч цөөнгүй гардаг билээ. Энхэл донхол ихтэй, бүр замын голд нь гэрлийн шон босгосон байх нь ч бий.

Үүнээс гадна  шинэ төрлийн үйлчилгээ, хэрэглээ учраас түүнд зохицсон дүрэм, журам стандарт алга.  Бас  уг үйлчилгээний гол хэрэглэгчид нь 16-21 насны хүүхэд, залуус байгаа юм.  Тэгээд явган замаар алхаж буй зорчигчийг дайрах, авто зам дээр явж  машинд шүргүүлэх, машины дундуур сүлжиж яваад осолд орох тохиолдол нэмэгдэх болжээ.

Мөн эдгээр нь шинэ төрлийн унаа учир сайн эзэмшээгүйгээс хашлага давж онхолдох, хурд хэтрүүлснээс осол гарч байна. Тодруулбал, скүүтерийн ослын улмаас 2023 онд 266, энэ он гарснаас хойш  56 хүн Гэмтлийн эмнэлэгт хандсан тоо баримт бий. 

Гарч буй ослын гэмтэл нь скүүтерийн хурдаас шалтгаалан өөр өөр байна. Гэмтэл согог судлалын үндэсний төвийн мэдээллээс үзвэл  скүүтер хөлөглөгчид  бариулд нь хэвлий, цээжээ хүчтэй цохисноос хавиргаа гэмтээх, гар сарвуугаа хугалах, гавал тархины цуурал, доргилтууд авч байгаа аж.  Харин мөргүүлж шүргүүлсэн явган зорчигч скүүтерийн суурь тавцанд цохиулж хөл, шагайгаа гэмтээж байна. Тодруулбал, нэгэн иргэн цахим хуудастаа “Бид  тэнд нэг  хүн мөнгө олохын золиос болж байна. Маш олон  хүн гэмтэх  боллоо. Би л гэхэд скүүтерт дайруулж 10 сая төгрөгөөр  хагалгаанд орлоо. Маш их зовлоо. Миний хохирлыг барагдуулах газар алга. ХЗДХЯ, Улаанбаатар хотын удирдлагууд, Тээврийн цагдаагийн алба энэ шинэ үйлчилгээний асуудлыг нэг талд нь гаргаж шийдвэрлэх шаардлагатай байна. Хичээл сургууль тарах үед үр хүүхдүүддээ хойшоо урагшаа байн байн харж, сэрэмжтэй яваарай гэж захиарай. Өөрсдөө ч гэсэн сонор сэрэмжтэй явах учиртай шүү” хэмээн бичжээ.

Иргэд ч “Улаанбаатар хотын явган хүний зам талбайгаар тайван алхах үнэхээр хүнд болжээ. Алхаж явахад араас,  урдаас асар хурдтай суррон, скүүтер, унадаг дугуйтай хүмүүс ирж дайрчих гээд их  төвөгтэй болжээ. Гэмтлийн эмнэлэгт  өдөрт маш олон хүн  хөл, шилбээ дайруулсан, шүргүүлж уруулсан хүмүүс их  ирж байгаа гэдэг ч аргагүй үнэн юм байна. Нэг нарны доор нэг хаан гэдэг шиг нэг зам дээр нэг нь л явъя. Хотын явган хүний замаар нэг нь л явъя. Явган хүний замаар хүн нь явах уу, скүүтер нь явах уу, унадаг дугуй, суррон нь явах уу шийдэж аль ээ. Тэдэнд тусгай замыг нь тавьж өг” хэмээж  байна.  Аливаа аюулгүй ажиллагааны дүрмүүд цусаар бичигддэг гэдэг дээ.  Тэгэхээр заавал хүн амь насаа алдсаны дараа асуудлыг шийдэх гээгүй л юм бол энэ шинэ үйлчилгээ, хэрэглээний талаарх ямар нэг зохих шийдэл гаргах шаардлага зүй ёсоор тулгарч байна.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин #ҮзэлБодол #Дугаарын60мөр

2024 оны тавдугаар сарын 16. Пүрэв. №050 (5968)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Засгийн газар
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Гадаад харилцаа
  • •Нийтлэл
  • •Чуулган
  • •Фото мэдээ
  • •Бөхийн төрлүүд
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Уул уурхай
  • •Нийслэл
  • •Ипотекийн зээл
  • •ММ-ын тодруулга
  • •Видео мэдээ
  • •Боловсрол
  • •Улсын Онцгой Комисс
ХУРААХ
Эм, эмнэлгийн хэрэгслийн тухай...
Пеньяны шинэ гудамжийг Ким Чен...

Скүүтер, сурроны үйлчилгээ, хэрэглээнд хяналт тавья

Эрдмаа 2024-05-16
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Скүүтер, сурроны үйлчилгээ, хэрэглээнд хяналт тавья

Т.Эрдмаа

Монгол Улсын эдийн засгийн болон, аж амьдралын хамгийн идэвхтэй үе нь өвлөөс бусад улирал гэж судлаачид хэлдэг. Тодруулбал, мал төллөх, газар тариалан, барилгын  ажил эхлэх, аялал  жуулчлал, амралт зугаалга гээд манай улс тэр чигээрээ түм түжигнэж, бум бужигнаад л явчихдаг цаг үе. Сүүлийн үед урин дулааны улиралд Улаанбаатар хотын нийтийн тээвэрт скүүтер, унадаг дугуйн түрээсийн үйлчилгээ нэвтэрч байна. Үүнийг хэрэглэгчид ч цар хүрээгээ тэлсээр. Мөн иргэд хувьдаа унадаг дугуй, суррон худалдан авч  хөлөглөдөг болсон. Улаанбаатар хотын удирдлагууд ч уг үйлчилгээ, хэрэглээг дэмжиж буй билээ. Учир нь замын түгжрэлийг урин дулаан цагт бууруулах нэг арга зам гэж харж байгаа юм.

Гэвч энэ шинэ үйлчилгээ, хэрэглээг дагасан сөрөг асуудлууд ар араасаа хөвөрч эхлэв. Иргэдийн хамгийн их бухимдаж, уур цухлыг нь хүргэж буй асуудал нь дээрх үйлчилгээ, хэрэглээтэй холбоотой осол. Осол гарч буй гол шалтгаан нь Улаанбаатар хотод зориулалтын замгүйд байгаа юм. Иймд  хүүхэд, залуус явган хүний болон авто замаар зорчиж байна. Тэр явган хүний зам нь ч бас асуудалтай. Явган хүн нь өөрөө алхаж яваад гэмтэх тохиолдол ч цөөнгүй гардаг билээ. Энхэл донхол ихтэй, бүр замын голд нь гэрлийн шон босгосон байх нь ч бий.

Үүнээс гадна  шинэ төрлийн үйлчилгээ, хэрэглээ учраас түүнд зохицсон дүрэм, журам стандарт алга.  Бас  уг үйлчилгээний гол хэрэглэгчид нь 16-21 насны хүүхэд, залуус байгаа юм.  Тэгээд явган замаар алхаж буй зорчигчийг дайрах, авто зам дээр явж  машинд шүргүүлэх, машины дундуур сүлжиж яваад осолд орох тохиолдол нэмэгдэх болжээ.

Мөн эдгээр нь шинэ төрлийн унаа учир сайн эзэмшээгүйгээс хашлага давж онхолдох, хурд хэтрүүлснээс осол гарч байна. Тодруулбал, скүүтерийн ослын улмаас 2023 онд 266, энэ он гарснаас хойш  56 хүн Гэмтлийн эмнэлэгт хандсан тоо баримт бий. 

Гарч буй ослын гэмтэл нь скүүтерийн хурдаас шалтгаалан өөр өөр байна. Гэмтэл согог судлалын үндэсний төвийн мэдээллээс үзвэл  скүүтер хөлөглөгчид  бариулд нь хэвлий, цээжээ хүчтэй цохисноос хавиргаа гэмтээх, гар сарвуугаа хугалах, гавал тархины цуурал, доргилтууд авч байгаа аж.  Харин мөргүүлж шүргүүлсэн явган зорчигч скүүтерийн суурь тавцанд цохиулж хөл, шагайгаа гэмтээж байна. Тодруулбал, нэгэн иргэн цахим хуудастаа “Бид  тэнд нэг  хүн мөнгө олохын золиос болж байна. Маш олон  хүн гэмтэх  боллоо. Би л гэхэд скүүтерт дайруулж 10 сая төгрөгөөр  хагалгаанд орлоо. Маш их зовлоо. Миний хохирлыг барагдуулах газар алга. ХЗДХЯ, Улаанбаатар хотын удирдлагууд, Тээврийн цагдаагийн алба энэ шинэ үйлчилгээний асуудлыг нэг талд нь гаргаж шийдвэрлэх шаардлагатай байна. Хичээл сургууль тарах үед үр хүүхдүүддээ хойшоо урагшаа байн байн харж, сэрэмжтэй яваарай гэж захиарай. Өөрсдөө ч гэсэн сонор сэрэмжтэй явах учиртай шүү” хэмээн бичжээ.

Иргэд ч “Улаанбаатар хотын явган хүний зам талбайгаар тайван алхах үнэхээр хүнд болжээ. Алхаж явахад араас,  урдаас асар хурдтай суррон, скүүтер, унадаг дугуйтай хүмүүс ирж дайрчих гээд их  төвөгтэй болжээ. Гэмтлийн эмнэлэгт  өдөрт маш олон хүн  хөл, шилбээ дайруулсан, шүргүүлж уруулсан хүмүүс их  ирж байгаа гэдэг ч аргагүй үнэн юм байна. Нэг нарны доор нэг хаан гэдэг шиг нэг зам дээр нэг нь л явъя. Хотын явган хүний замаар нэг нь л явъя. Явган хүний замаар хүн нь явах уу, скүүтер нь явах уу, унадаг дугуй, суррон нь явах уу шийдэж аль ээ. Тэдэнд тусгай замыг нь тавьж өг” хэмээж  байна.  Аливаа аюулгүй ажиллагааны дүрмүүд цусаар бичигддэг гэдэг дээ.  Тэгэхээр заавал хүн амь насаа алдсаны дараа асуудлыг шийдэх гээгүй л юм бол энэ шинэ үйлчилгээ, хэрэглээний талаарх ямар нэг зохих шийдэл гаргах шаардлага зүй ёсоор тулгарч байна.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин #ҮзэлБодол #Дугаарын60мөр

2024 оны тавдугаар сарын 16. Пүрэв. №050 (5968)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Нийтлэл  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой
“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?
“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?
С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу
ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
7 цагийн өмнө өмнө

А.Миеэгомбо: Эрүүл Мэндийн Яамны тендерийн ажлыг хийж гүйцэтгээд, үлдэгдэл мөнгөө авч чаддаггүй ээ

8 цагийн өмнө өмнө

Б.Энх-Оргил өнөөдөр дэлхийн аварга цолны төлөө тулалдана

8 цагийн өмнө өмнө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх Гэгээн Ширээт Улсын төрийн тэргүүнтэй уулзлаа

8 цагийн өмнө өмнө

Харилцааны түвшнийг хоёр шат алгасан ахиулсан Ерөнхийлөгчийн айлчлал өндөрлөлөө

8 цагийн өмнө өмнө

"The Mongolz" баг мэйжорын эхний өдөр нэг хожил, нэг хожигдолтой боллоо

8 цагийн өмнө өмнө

Морин хуурын найрал хөгжмийн хамт олон Ром хотноо уран бүтээлээ өргөн барилаа

8 цагийн өмнө өмнө

Гэр бүлийн хууль тогтоомжийг боловсронгуй болгоно

8 цагийн өмнө өмнө

Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой

8 цагийн өмнө өмнө

“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?

8 цагийн өмнө өмнө

Ц.Эрдэнэбаатар: Халтиргаа гулгаа үүсгэхгүйн тулд шөнийн цагаар машин, техникүүдийг тогтмол ажиллуулж байна

9 цагийн өмнө өмнө

Олон удаагийн үйлдлээр их хэмжээний авлига авсан гаалийн байцаагчдыг саатуулжээ

9 цагийн өмнө өмнө

Найман цагаан мэнгэтэй шар бич өдөр

9 цагийн өмнө өмнө

Өдөртөө 8-10 хэм хүйтэн байна

1 өдрийн өмнө өмнө

“Багахангай-Хөшигийн хөндий” төмөр замын төслийн бүтээн байгуулалт 84 хувьтай байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Нийслэлийн Онцгой байдлын газарт ажиллаж, холбогдох үүрэг чиглэлийг өглөө

1 өдрийн өмнө өмнө

"The Mongolz" баг мэйжорын эхний тоглолтоо "Imperial Esports" багтай хийнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

Гадаад валютын улсын нөөцийн хэмжээ 6.0 тэрбум ам.долларт буюу түүхэн дээд хэмжээнд хүрлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Х.Нямбаатар: Энэ онд 3933 нэгж талбар чөлөөлж, орон сууц, дэд бүтцийн төслүүдийг хэрэгжүүлж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Түлш хэрэглэгчдэд үйлчлэх төвөөс яндан, зуух хөөлөх ажлыг тогтмол хийж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Зэсийн баяжмал хайлуулах, боловсруулах үйлдвэрийн эрх зүйн орчныг сайжруулна

1 өдрийн өмнө өмнө

Цахим системд холбогдох мэдээллийг нэгтгэж ажиллахыг үүрэг болголоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Үнийн зохиомол өсөлтөөс сэргийлэх Шуурхай штаб байгууллаа

1 өдрийн өмнө өмнө

Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүний хөгжлийн газрыг тохируулагч агентлаг болгох санал

1 өдрийн өмнө өмнө

“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?

1 өдрийн өмнө өмнө

С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу

1 өдрийн өмнө өмнө

Үс засуулвал эд мал арвидна

1 өдрийн өмнө өмнө

Их төлөв цэлмэг, өдөртөө 10-12 хэм хүйтэн байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Үнийн зохиомол өсөлтөөс сэргийлэх Шуурхай штаб байгуулжээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Засгийн газрын хуралдаанаар үнийн өсөлтийн асуудлаар танилцуулга сонсоно

2 өдрийн өмнө өмнө

МИК-ийнхан ASMMA-ны ээлжит хуралд оролцлоо

САНАЛ БОЛГОХ
2025-11-28 өмнө

Нийслэлийн сургуулиуд цахимаар хичээллэх хуваарь гаргажээ

2025-11-28 өмнө

Улаанбаатар метро төслийн бүтээн байгуулалтыг 2026 онд эхлүүлнэ

2025-11-28 өмнө

Хамтран зээлдэгч ипотекийн зээлд дахин хамрагдах боломжтой юу?

2025-11-28 өмнө

Н.Алтанхуяг, Лу.Гантөмөр нар Ерөнхийлөгчид өрсөлдөнө

2025-11-28 өмнө

С.Наранцогтыг тушаал ахиулах нь Д.Амарбаясгалан асуудалгүй гэсэн үг үү?

2025-11-28 өмнө

Өвлийн элсэлтийн шалгалт арванхоёрдугаар сарын 4-нд эхэлнэ

2025-11-30 өмнө

Гандантэгчэнлин хийдийн гэрэлтүүлгийн ажил 90 хувьтай үргэлжилж байна

2025-11-30 өмнө

Бичил хорооллын таван байрны фасад дулаалгын ажил дууслаа

2025-11-29 өмнө

Тун удахгүй: “SANTA VILLAGE - САНТАГИЙН ТОСГОН”

2025-11-29 өмнө

“Эрдэнэс тавантоглой” ХК-д хийх хөндлөнгийн аудит эхэллээ

2025-11-29 өмнө

Х.Нямбаатар: Орон сууцны шинэ загвар, ухаалаг шийдэл бүхий төсөл, хөтөлбөрүүдийг эрчимтэй хэрэгжүүлж байна

2025-12-02 өмнө

Битүүмжлэх технологийг ашиглан барилга угсралтын ажлыг үргэлжлүүлж байна

2025-11-30 өмнө

Лаг хатааж шатаах үйлдвэр төсөлд төр, хувийн хэвшлийн түншлэлийн бүрэн шинжилгээ хийнэ

2025-11-28 өмнө

Үс засуулвал нас уртасна

2025-11-29 өмнө

СХД-ийн эмнэлэгт эмчлүүлж буй хүүхдийн 81 хувь нь томуугийн эсрэг дархлаажуулалтад хамрагдаагүй байна

2025-12-01 өмнө

Хан-Уул дүүргийн 10-р хорооны өрхийн ЭМТ-ийн барилгын ажил дууслаа

2025-12-02 өмнө

Сүхбаатарын талбайгаас Скай Резорт чиглэлд автобус явна

2025-12-01 өмнө

Х.Нямбаатар: 100-4200 кВт-ын зуухтай ӨЭМТ, хорооны байруудыг ирэх жил хийн болон цахилгаан халаагуурт шилжүүлнэ

2025-11-28 өмнө

Электрон тамхийг тусгай зөвшөөрөлтэй худалддаг болно

2025-12-01 өмнө

Н.Наранбаатар: Хүүхдийн хэвтэн эмчлүүлэх 1280 орыг нэмлээ

2025-12-01 өмнө

Монголбанкны Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчтэй хийх сонсгол болно

2025-11-28 өмнө

Л.Өлзийсайханы үүрэг хүлээх цаг буюу Цэцээс УИХ руу буцахын учир…

2025-11-29 өмнө

Г.Занданшатар: Төсвийг танаснаар зөв голдиролд нь оруулж чадсан

2025-11-29 өмнө

“Богдхан уулын хишиг” барилдаан өнөөдөр болно

2025-11-29 өмнө

Х.Нямбаатар: ТЭЦ-3 орчимд агаар бохирдолтой байгаа

2025-12-02 өмнө

СХД-ийн 62 дугаар сургуулийн өргөтгөлийг ашиглалтад орууллаа

2025-11-30 өмнө

Л.Энхрийлэн Абу-Дабигийн Их дуулга тэмцээнээс мөнгөн медаль хүртлээ

2025-12-01 өмнө

Ипотекийн зээлдэгчийн орлогыг хэрхэн тодорхойлох вэ?

2025-11-29 өмнө

Төрийн өмчит зарим компанийн удирдлагад хариуцлага тооцно

2025-12-02 өмнө

“Нэр нь үл мэдэгдэх цэргийн бунхан”-д цэцэг өргөж, хүндэтгэл үзүүллээ

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.