• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Дуусдаггүй Дарханы зам  эрсдэл дагуулсаар

Т.Эрдмаа

Монгол Улсад Улаанбаатар, Дархан зам гэж ажил нь дуусдаггүй нэг юм бий. Сүүлийн найман жилийн хугацаанд МАН үнэмлэхгүй олонхоор засагласан ч 200 гаруйхан км зам тавьж чадалгүй ноцолдсоор өдий хүрэв.

Анх 2017 онд Зам тээврийн сайд асан Д.Ганбат Улаанбаатар, Дарханы замд ажиллах үеэрээ стандарт шаардлага хангахгүй байгаа тус замыг дөрвөн эгнээтэй, нэгдүгээр зэрэглэлийн, цемент бетон хийцлэлтэй өндөр чанартай зам тавихаа хар толгойгоороо хариуцан амлаж байлаа.

Нийтдээ бараг найман жил үргэлжилсэн Улаанбаатар, Дарханы авто замын нийт төсөв 733.4 тэрбум төгрөг зарцуулжээ. Тэгвэл энэ оны төсөвт нэмээд 144.1 тэрбум төгрөгийн баталсан юм.

Өнгөрсөн  хугацаанд  уг  зам дээр гарсан  ослын улмаас 300 хүн зуурдаар нас барж, 200 гаруй гэр бүл хайртай дотнын хүмүүсээ алдаж өнчирсөн статистик бий. Тээврийн цагдаагийн албаны статистик мэдээллээс харвал  2018-2021 онд л гэхэд тус зам дээр 127 хүн нас баржээ. Үүнээс гадна  олон хүн  эрүүл мэнд, эд хөрөнгөөрөө хохирсон. Энэ бүгдийг  тооцвол нэлээд өндөр  тоо гарна.

Зуны амралт, аялал зугаалгын цаг эхэлж байна. Гэтэл гадаад, дотоодын  аялагч, амрагч нарын хамгийн их зорчдог зам нь  эрсдэл дагуулсаар.

Ингээд иргэдийн санал, шүүмжлэл гаргаж буй асуудлуудыг дор өгүүлье. Улаанбаатар, Дарханы зам дээрх учир нь үл мэдэгдэх аюулгүйн нэртэй жижиг тойргууд аюул дагуулж буйг иргэд хэлж буй юм. Тодруулбал, энэ яг ямар хэрэгтэй юм бол гэж гайхаад байх юм. Иймэрхүү тойрог   цацруулагч сум хийх ёстой.  Гэтэл зүгээр л шулуун  замаас нь ялгагдахгүй юм хийчихсэн. Шөнө гэрэлд цохиулсан машин шууд яваад  орохоор л байна. Тэр ч бүү хэл  өдөр явж байгаад харайлгаад орчихсон хүмүүс ч бий гэнэ. Яагаад гэвэл 50-60 км цагийн хурдтай явсан ч багтаад тойрох боломжгүй юм билээ.

Энэ тойрог зам угаасаа л ямар ч тооцоо  судалгаа байхгүй өндөр  эрсдэлтэй  болсон гэдэг нь илт байгаа юм. Бас нэг асуудал нь замын анхааруулах тэмдэг,  тэмдэглэл маш бүрхэг. Барьж дуусаагүй тул  нэг урсгалаа хаачихсан. Гэвч тэмдэг тэмдэглэгээ нь мэдэгдэхгүй, дутуу хийсэн  учраас урсгал сөрж ороход их эрсдэлтэй  хэмээн  иргэд хэлж байна. Бас зарим газраа эвдрээд эхэлжээ. Монгол Улсад замын стандарт алдагдсан,  шинээр баригдсан барилга, байгууламж замыг ашиглалтад хүлээж авдаг төрийн байгууллагын ажлаа хийж байгаа царай энэ.  Уг замаар зорчигчдын аюулгүй байдлыг хангасан зүйл алга. Улаанбаатар, Дарханы замтай эрх баригчид  олон жил ноцолдоод дуусгаж чадахгүй болохоор иргэд бухимдаж  удаа дараа шаардлага тавьсны эцэст санд мэнд нээсэн зам нь нэг иймэрхүү.

Ямар сайндаа л зарим иргэн олон нийтийн сүлжээнд бичлэг хийж тавих, сэрэмжлүүлэг болгон бичвэр оруулах билээ дээ. Тэгэхдээ  “Энэ замын аюулгүй байдлын талаар  яриад ч хэрэггүй.  Жолооч нар минь их анхааралтай явж байгаарай.  Төр засаг  бидний төлөө ажиллахаас өнгөрсөн” хэмээж буй юм.  Энэ зам бүрэн дүүрэн хэзээ дуусаж бүрэн ашиглалтад орох  юм бүү мэд. Бүрэн дүүрэн ашиглалтад орлоо гэхэд стандарт норм хангаж чадах уу үгүй юу гэдэг асуудал үүсэх нь одоогийн  нөхцөл байдлаас илт харагдаж байна. Иргэдээ бус эрх мэдэл албан тушаалаа боддог, улсаа биш уралдаж идэж уухаа сэтгэдэг  эрх баригчдын харалган бодол нэг иймэрхүү. Тэдний энэ авир ааш аяг иргэдийн нуруун дээр хагацал зовлон, эрүүл мэнд, эдийн засгийн хохирол болон бууж байна даа.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин #ҮзэлБодол #Дугаарын60мөр

2024 оны тавдугаар сарын 17. Баасан. №051 (5969)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Б.Одсүрэнгийн Хотын даргын орлогч байхдаа авсан 5.4 га газрыг хураах уу?
С.Баярцогтоос бусад АН-ын горилогчид сонгуулиас өмнө “сэвтэнэ” гэв үү?!
Төрийн өмчит 18 компанийг хэн, хэн авах вэ?
Шүүгч Л.Галбадарын “тангараг зөрчсөн” байж болзошгүй үйлдлийг шүүлгэнэ



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Дуусдаггүй Дарханы зам  эрсдэл дагуулсаар

Т.Эрдмаа

Монгол Улсад Улаанбаатар, Дархан зам гэж ажил нь дуусдаггүй нэг юм бий. Сүүлийн найман жилийн хугацаанд МАН үнэмлэхгүй олонхоор засагласан ч 200 гаруйхан км зам тавьж чадалгүй ноцолдсоор өдий хүрэв.

Анх 2017 онд Зам тээврийн сайд асан Д.Ганбат Улаанбаатар, Дарханы замд ажиллах үеэрээ стандарт шаардлага хангахгүй байгаа тус замыг дөрвөн эгнээтэй, нэгдүгээр зэрэглэлийн, цемент бетон хийцлэлтэй өндөр чанартай зам тавихаа хар толгойгоороо хариуцан амлаж байлаа.

Нийтдээ бараг найман жил үргэлжилсэн Улаанбаатар, Дарханы авто замын нийт төсөв 733.4 тэрбум төгрөг зарцуулжээ. Тэгвэл энэ оны төсөвт нэмээд 144.1 тэрбум төгрөгийн баталсан юм.

Өнгөрсөн  хугацаанд  уг  зам дээр гарсан  ослын улмаас 300 хүн зуурдаар нас барж, 200 гаруй гэр бүл хайртай дотнын хүмүүсээ алдаж өнчирсөн статистик бий. Тээврийн цагдаагийн албаны статистик мэдээллээс харвал  2018-2021 онд л гэхэд тус зам дээр 127 хүн нас баржээ. Үүнээс гадна  олон хүн  эрүүл мэнд, эд хөрөнгөөрөө хохирсон. Энэ бүгдийг  тооцвол нэлээд өндөр  тоо гарна.

Зуны амралт, аялал зугаалгын цаг эхэлж байна. Гэтэл гадаад, дотоодын  аялагч, амрагч нарын хамгийн их зорчдог зам нь  эрсдэл дагуулсаар.

Ингээд иргэдийн санал, шүүмжлэл гаргаж буй асуудлуудыг дор өгүүлье. Улаанбаатар, Дарханы зам дээрх учир нь үл мэдэгдэх аюулгүйн нэртэй жижиг тойргууд аюул дагуулж буйг иргэд хэлж буй юм. Тодруулбал, энэ яг ямар хэрэгтэй юм бол гэж гайхаад байх юм. Иймэрхүү тойрог   цацруулагч сум хийх ёстой.  Гэтэл зүгээр л шулуун  замаас нь ялгагдахгүй юм хийчихсэн. Шөнө гэрэлд цохиулсан машин шууд яваад  орохоор л байна. Тэр ч бүү хэл  өдөр явж байгаад харайлгаад орчихсон хүмүүс ч бий гэнэ. Яагаад гэвэл 50-60 км цагийн хурдтай явсан ч багтаад тойрох боломжгүй юм билээ.

Энэ тойрог зам угаасаа л ямар ч тооцоо  судалгаа байхгүй өндөр  эрсдэлтэй  болсон гэдэг нь илт байгаа юм. Бас нэг асуудал нь замын анхааруулах тэмдэг,  тэмдэглэл маш бүрхэг. Барьж дуусаагүй тул  нэг урсгалаа хаачихсан. Гэвч тэмдэг тэмдэглэгээ нь мэдэгдэхгүй, дутуу хийсэн  учраас урсгал сөрж ороход их эрсдэлтэй  хэмээн  иргэд хэлж байна. Бас зарим газраа эвдрээд эхэлжээ. Монгол Улсад замын стандарт алдагдсан,  шинээр баригдсан барилга, байгууламж замыг ашиглалтад хүлээж авдаг төрийн байгууллагын ажлаа хийж байгаа царай энэ.  Уг замаар зорчигчдын аюулгүй байдлыг хангасан зүйл алга. Улаанбаатар, Дарханы замтай эрх баригчид  олон жил ноцолдоод дуусгаж чадахгүй болохоор иргэд бухимдаж  удаа дараа шаардлага тавьсны эцэст санд мэнд нээсэн зам нь нэг иймэрхүү.

Ямар сайндаа л зарим иргэн олон нийтийн сүлжээнд бичлэг хийж тавих, сэрэмжлүүлэг болгон бичвэр оруулах билээ дээ. Тэгэхдээ  “Энэ замын аюулгүй байдлын талаар  яриад ч хэрэггүй.  Жолооч нар минь их анхааралтай явж байгаарай.  Төр засаг  бидний төлөө ажиллахаас өнгөрсөн” хэмээж буй юм.  Энэ зам бүрэн дүүрэн хэзээ дуусаж бүрэн ашиглалтад орох  юм бүү мэд. Бүрэн дүүрэн ашиглалтад орлоо гэхэд стандарт норм хангаж чадах уу үгүй юу гэдэг асуудал үүсэх нь одоогийн  нөхцөл байдлаас илт харагдаж байна. Иргэдээ бус эрх мэдэл албан тушаалаа боддог, улсаа биш уралдаж идэж уухаа сэтгэдэг  эрх баригчдын харалган бодол нэг иймэрхүү. Тэдний энэ авир ааш аяг иргэдийн нуруун дээр хагацал зовлон, эрүүл мэнд, эдийн засгийн хохирол болон бууж байна даа.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин #ҮзэлБодол #Дугаарын60мөр

2024 оны тавдугаар сарын 17. Баасан. №051 (5969)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Засгийн газар
  • •Нийтлэл
  • •Фото мэдээ
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Яам, Агентлаг
  • •Уул уурхай
  • •Чуулган
  • •Улсын Онцгой Комисс
  • •Ипотекийн зээл
  • •Нээлттэй сонсгол
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Сэрэмжлүүлэг
  • •Байнгын хороо
  • •Нийслэл
  • •Видео мэдээ
ХУРААХ
Шүхрийн буулт, эрэлч нохойн...
Н.Энхбаяр: Шударга ёсыг сэргээе...

Дуусдаггүй Дарханы зам  эрсдэл дагуулсаар

Эрдмаа 2024-05-17
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Дуусдаггүй Дарханы зам  эрсдэл дагуулсаар

Т.Эрдмаа

Монгол Улсад Улаанбаатар, Дархан зам гэж ажил нь дуусдаггүй нэг юм бий. Сүүлийн найман жилийн хугацаанд МАН үнэмлэхгүй олонхоор засагласан ч 200 гаруйхан км зам тавьж чадалгүй ноцолдсоор өдий хүрэв.

Анх 2017 онд Зам тээврийн сайд асан Д.Ганбат Улаанбаатар, Дарханы замд ажиллах үеэрээ стандарт шаардлага хангахгүй байгаа тус замыг дөрвөн эгнээтэй, нэгдүгээр зэрэглэлийн, цемент бетон хийцлэлтэй өндөр чанартай зам тавихаа хар толгойгоороо хариуцан амлаж байлаа.

Нийтдээ бараг найман жил үргэлжилсэн Улаанбаатар, Дарханы авто замын нийт төсөв 733.4 тэрбум төгрөг зарцуулжээ. Тэгвэл энэ оны төсөвт нэмээд 144.1 тэрбум төгрөгийн баталсан юм.

Өнгөрсөн  хугацаанд  уг  зам дээр гарсан  ослын улмаас 300 хүн зуурдаар нас барж, 200 гаруй гэр бүл хайртай дотнын хүмүүсээ алдаж өнчирсөн статистик бий. Тээврийн цагдаагийн албаны статистик мэдээллээс харвал  2018-2021 онд л гэхэд тус зам дээр 127 хүн нас баржээ. Үүнээс гадна  олон хүн  эрүүл мэнд, эд хөрөнгөөрөө хохирсон. Энэ бүгдийг  тооцвол нэлээд өндөр  тоо гарна.

Зуны амралт, аялал зугаалгын цаг эхэлж байна. Гэтэл гадаад, дотоодын  аялагч, амрагч нарын хамгийн их зорчдог зам нь  эрсдэл дагуулсаар.

Ингээд иргэдийн санал, шүүмжлэл гаргаж буй асуудлуудыг дор өгүүлье. Улаанбаатар, Дарханы зам дээрх учир нь үл мэдэгдэх аюулгүйн нэртэй жижиг тойргууд аюул дагуулж буйг иргэд хэлж буй юм. Тодруулбал, энэ яг ямар хэрэгтэй юм бол гэж гайхаад байх юм. Иймэрхүү тойрог   цацруулагч сум хийх ёстой.  Гэтэл зүгээр л шулуун  замаас нь ялгагдахгүй юм хийчихсэн. Шөнө гэрэлд цохиулсан машин шууд яваад  орохоор л байна. Тэр ч бүү хэл  өдөр явж байгаад харайлгаад орчихсон хүмүүс ч бий гэнэ. Яагаад гэвэл 50-60 км цагийн хурдтай явсан ч багтаад тойрох боломжгүй юм билээ.

Энэ тойрог зам угаасаа л ямар ч тооцоо  судалгаа байхгүй өндөр  эрсдэлтэй  болсон гэдэг нь илт байгаа юм. Бас нэг асуудал нь замын анхааруулах тэмдэг,  тэмдэглэл маш бүрхэг. Барьж дуусаагүй тул  нэг урсгалаа хаачихсан. Гэвч тэмдэг тэмдэглэгээ нь мэдэгдэхгүй, дутуу хийсэн  учраас урсгал сөрж ороход их эрсдэлтэй  хэмээн  иргэд хэлж байна. Бас зарим газраа эвдрээд эхэлжээ. Монгол Улсад замын стандарт алдагдсан,  шинээр баригдсан барилга, байгууламж замыг ашиглалтад хүлээж авдаг төрийн байгууллагын ажлаа хийж байгаа царай энэ.  Уг замаар зорчигчдын аюулгүй байдлыг хангасан зүйл алга. Улаанбаатар, Дарханы замтай эрх баригчид  олон жил ноцолдоод дуусгаж чадахгүй болохоор иргэд бухимдаж  удаа дараа шаардлага тавьсны эцэст санд мэнд нээсэн зам нь нэг иймэрхүү.

Ямар сайндаа л зарим иргэн олон нийтийн сүлжээнд бичлэг хийж тавих, сэрэмжлүүлэг болгон бичвэр оруулах билээ дээ. Тэгэхдээ  “Энэ замын аюулгүй байдлын талаар  яриад ч хэрэггүй.  Жолооч нар минь их анхааралтай явж байгаарай.  Төр засаг  бидний төлөө ажиллахаас өнгөрсөн” хэмээж буй юм.  Энэ зам бүрэн дүүрэн хэзээ дуусаж бүрэн ашиглалтад орох  юм бүү мэд. Бүрэн дүүрэн ашиглалтад орлоо гэхэд стандарт норм хангаж чадах уу үгүй юу гэдэг асуудал үүсэх нь одоогийн  нөхцөл байдлаас илт харагдаж байна. Иргэдээ бус эрх мэдэл албан тушаалаа боддог, улсаа биш уралдаж идэж уухаа сэтгэдэг  эрх баригчдын харалган бодол нэг иймэрхүү. Тэдний энэ авир ааш аяг иргэдийн нуруун дээр хагацал зовлон, эрүүл мэнд, эдийн засгийн хохирол болон бууж байна даа.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин #ҮзэлБодол #Дугаарын60мөр

2024 оны тавдугаар сарын 17. Баасан. №051 (5969)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Нийтлэл  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Б.Одсүрэнгийн Хотын даргын орлогч байхдаа авсан 5.4 га газрыг хураах уу?
С.Баярцогтоос бусад АН-ын горилогчид сонгуулиас өмнө “сэвтэнэ” гэв үү?!
Төрийн өмчит 18 компанийг хэн, хэн авах вэ?
Шүүгч Л.Галбадарын “тангараг зөрчсөн” байж болзошгүй үйлдлийг шүүлгэнэ
ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
12 цагийн өмнө өмнө

Туулын хурдны зам төслийн бэлтгэл ажил 61.6 хувьтай байна

12 цагийн өмнө өмнө

Элчин сайд нарыг эгүүлэн татах, томилох Ерөнхийлөгчийн саналыг дэмжлээ

12 цагийн өмнө өмнө

Ерөнхий сайд Г.Занданшатар 2025 оны онцлох хүүхдүүдэд шагнал гардуулж, баяр хүргэлээ

12 цагийн өмнө өмнө

СБД-ийн нэгдсэн эмнэлгийн мэс заслын хэсгийг вакум мэс заслын өрөө болгон шинэчилж, улсын комисс хүлээн авлаа

12 цагийн өмнө өмнө

Б.Одсүрэнгийн Хотын даргын орлогч байхдаа авсан 5.4 га газрыг хураах уу?

12 цагийн өмнө өмнө

С.Баярцогтоос бусад АН-ын горилогчид сонгуулиас өмнө “сэвтэнэ” гэв үү?!

12 цагийн өмнө өмнө

Гурван хөх мэнгэтэй хар нохой өдөр

12 цагийн өмнө өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 16-18 хэм хүйтэн байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Сурагчдын дунд "ett-hero 15/15" аялал зохион байгууллаа

1 өдрийн өмнө өмнө

"Эрдэнэс тавантолгой" ХК-ийн хүний нөөцийн хөгжил, сургалтын хэлтсийн төлөөлөл Эрдэнэт үйлдвэрт ажиллалаа

1 өдрийн өмнө өмнө

“Цагаан алт” хөтөлбөрийн дүнд түүхий эдийн 70 орчим хувийг дотоодын үйлдвэрлэгчид бэлтгэлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Сонгуулийн ерөнхий хорооны дарга, гишүүнээс чөлөөлөх тухай асуудлыг хэлэлцлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Согтуу иргэд нийтийн тээврийн үйлчилгээг саатуулсан тохиолдол 6 бий

1 өдрийн өмнө өмнө

Хяналтын болон бүтээмжийн менежер, сайд нарын зөвлөхүүдийг цомхотгож, дэд сайд нарыг томиллоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Мэргэжлийн хяналтын байгууллагын үйл ажиллагааг дахин сэргээхээр болжээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Төрийн өмчит 18 компанийг хэн, хэн авах вэ?

1 өдрийн өмнө өмнө

Дүүжин замын тээврийн Өнөр хороолол дахь буудлын заслын ажил үргэлжилж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Фото сурвалжилга: Төв талбайд мөсөн хотхон урлаж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Дөрвөн ногоон мэнгэтэй цагаагчин тахиа өдөр

1 өдрийн өмнө өмнө

Цас орно, өдөртөө 5-7 хэм хүйтэн байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Засгийн газрын ээлжит хуралдаан болж байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Онцгой байдлын газрын шинэ аврах салбар нэгдлээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Шүүгч Л.Галбадарын “тангараг зөрчсөн” байж болзошгүй үйлдлийг шүүлгэнэ

2 өдрийн өмнө өмнө

Г.Дамдинням Засгийн газартайгаа зам нийлэхгүй байна

2 өдрийн өмнө өмнө

С.Наранцогт, М.Чинбат нарыг дэмжиж, П.Дэлгэрнаранг өөрийнх хүсэлтээр чөлөөлөв

2 өдрийн өмнө өмнө

Таван шар мэнгэтэй цагаан бич өдөр

2 өдрийн өмнө өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 8-10 хэм хүйтэн байна

2025-12-16 өмнө

NBA-ын өнгөрсөн долоо хоногийн шилдэг тоглогчдын бичлэг (2025-26)

2025-12-16 өмнө

Денвер Наггетс нэмэлт цагт Хьюстон Рокетс багийг хожлоо

2025-12-16 өмнө

Н.Учрал: Технологийн дэвшил, хиймэл оюуныг ашиглахад онцгой анхаарна

САНАЛ БОЛГОХ
2025-12-12 өмнө

Налайх дүүрэгт монгол өв уламжлал, ёс заншлын өргөө 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил дууслаа

2025-12-14 өмнө

Фото сурвалжилга: Хотын нэг өдөр

2025-12-12 өмнө

Нийслэлийн зарим байршилд голуудын халиа 25-35 см нэмэгдсэн байна

2025-12-12 өмнө

“Шударга гэрээ” гээд Шапирогоор рекламдуулсан нь худлаа байжээ

2025-12-12 өмнө

Үс засуулвал эд эдлэл идээ ундаа олдоно

2025-12-12 өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 16-18 хэм хүйтэн байна

2025-12-12 өмнө

Компаниудад хугацаатай үүрэг өгснөөр бүх сумдад шатахуун нийлүүлжээ

2025-12-12 өмнө

"The Mongolz" баг "Team Vitality" багт хожигдож тэмцээнээ өндөрлүүллээ

2025-12-13 өмнө

3 жилийн хугацаанд 1000 нэр төрлийн бүтээгдэхүүн зах зээлд гаргажээ

2025-12-12 өмнө

Монгол Улсад хүндэтгэлтэй хандахгүй хэнтэй ч бид хамтран ажиллах шаардлага байхгүй

2025-12-14 өмнө

Т.Даваадалай: Ашиглалтын шаардлага хангахгүй байрыг орон сууцжуулах 133 төсөл 65 хувийн гүйцэтгэлтэй байна

2025-12-14 өмнө

Нийслэлд үйл ажиллагаа явуулж байгаа нийтийн байруудад хяналт, шалгалт хийж байна

2025-12-12 өмнө

УОК-ын шуурхай хуралдаанаар 21 аймгийн удирдлагад чиглэл өглөө

2025-12-12 өмнө

Оюу толгойн асуудлаарх өнөөдрийн нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд 95 гэрч оролцоно

2025-12-13 өмнө

Есөн улаан мэнгэтэй улаан луу өдөр

2025-12-15 өмнө

Энэ онд нийслэлийн мал аж ахуй эрхлэхийг хориглосон бүсээс 214 айлын 8495 малыг гаргав

2025-12-15 өмнө

Ипотекийн зээлийн мэдээллээ хэрхэн шалгах вэ

2025-12-16 өмнө

Завхан аймагт 3,6 магнитудын газар хөдлөлт боллоо

2025-12-13 өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 16-18 хэм хүйтэн байна

2025-12-15 өмнө

Үс засуулвал жаргал үргэлжид ирнэ

2025-12-14 өмнө

Найман цагаан мэнгэтэй улаагчин могой өдөр

2025-12-13 өмнө

Шилдэг залуу эрдэмтэн, эмч нар Ерөнхийлөгчийн нэрэмжит шагнал хүртлээ

2025-12-16 өмнө

Монос, Офицер, МИТС-ийн олон түвшний уулзварын загвар зураг батлагдаад байна

2025-12-16 өмнө

Н.Учрал: Технологийн дэвшил, хиймэл оюуныг ашиглахад онцгой анхаарна

2025-12-16 өмнө

Денвер Наггетс нэмэлт цагт Хьюстон Рокетс багийг хожлоо

2025-12-15 өмнө

Өнөөдөр тэгш, сондгой дугаарын хязгаарлалтгүй замын хөдөлгөөнд оролцоно

2025-12-16 өмнө

Орон сууцны үнэ өнгөрсөн жилийн мөн үеийнхээс 12.7 хувь өсжээ

2025-12-13 өмнө

Оюу толгойн асуудлаарх нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд дуудагдсан гэрчүүдийн 70 хувь нь оролцлоо

2025-12-16 өмнө

NBA-ын өнгөрсөн долоо хоногийн шилдэг тоглогчдын бичлэг (2025-26)

2025-12-16 өмнө

Нүхэн гарц төслийн 3-р байршилд туннелийн их биеийн бүтээцийг түлхэх технологиор хийж гүйцэтгэлээ

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.