• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Автобусаа шинэчилчихлээ одоо жолооч нараа хариуцлагатай болгоё

Т.Эрдмаа

Нэг үеэ бодоход нийтийн тээвэр шинэ автобустай болж  сайхан л байна. Гэвч нийтийн тээврийн талаарх иргэдийн хэл ам тасрахгүй үргэлжилсээр. Зарим чиглэлд цөөн тооны автобус явж буй тул нэмэх асуудал яригдах болов. Үүнээс гадна автобусны  нэг цэгээс нөгөө цэгт хүрч эргэх хурд, цаг хугацааг сайтар тооцоогүй асуудал гарч байгаа аж. Иймд нэг чиглэлийн автобус хоёр гурваараа цувраад хоосон давхилдаж байна. Гэтэл дараагийн автобусыг нь иргэд 30 минутаас нэг цаг хүлээх нь энүүхэнд болж.

Ингээд иргэдийн цахим хуудастаа автобусны үйлчилгээний талаар ямар санал гомдол гаргасныг дор өгүүлье. Жишээ нь  “Нэг чиглэлийн автобуснууд зарим нэг нь цувж ирээд хүнгүй явж байна.  Дараагийн автобус нь мөд ирдэггүй. Энэ автобус хоорондох зайг зохицуулж болдоггүй юм байх даа.  Шар хад- 3, 4 дүгээр хороолол гэдэг чиглэл ойрд бүр олдохоо байлаа шүү...

ТЭЦ-4,  Зунжин гээд 73 номерын автобусаа өглөө ажил цуглах үеэр нэмээд явуулмаар байна. Нэг талдаа ганц хоёр л автобус явах юм. Гэтэл өдөр ачаалал бага цагаар хоосон шахуу олноороо явж байгаа харагдах юм. Өглөө ажилдаа ирэх үеэр автобус ирэхгүй, орой тарах үеэр мөн автобус ирэхгүй бараг л таарсан автобусандаа арай гэж чихэж орно. Дээрээс нь хоёр, гурван цаг түгжирнэ. Ер нь л  зам дээр амьдарч байна даа... “ гэжээ. Үүнээс гадна автобусны жолооч нарын талаар гомдол санал бишгүй дээ л гардаг. Дүүрэн зорчигчтой явж байхдаа тамхи татлаа гэдэг асуудал харьцангуй гайгүй болсон сайшаалтай. Гэвч хүнээ гүйцэт суулгалгүй хөдөлдөг, автобусны хаалгаа гүйцэд хаалгүй хөдөлгөөн эхэлдэг, огцом тоормосолдог зэрэг асуудал гарсаар. Үүнээс шалтгаалж бэртэж гэмтсэн, хохирсон иргэн маш олон байдаг юм билээ. Олон хүний амь нас, эрүүл мэндийг хариуцан тээвэр хийж байж уг асуудалд анхаарах нь автобусны жолоочийн үндсэн үүрэг баймаар.

Тодруулбал, хэдхэн хоногийн өмнө Тээврийн прокурорын газраас "Нийслэлийн зорчигч тээврийн нэгтгэл" ОНӨААТҮГ-ын жолооч Б нь нийтийн тээврийн хэрэгсэл жолоодон замын хөдөлгөөнд оролцох үедээ анхаарал болгоомжгүй оролцож, зорчигчийн эрүүл мэндэд хөнгөн хохирол учруулсан,  “Эрдэм транс” ХХК-ийн жолооч Г нь нийтийн тээврийн хэрэгсэл жолоодон замын хөдөлгөөнд оролцох үедээ хаалга гүйцэд хаагдаагүй байхад хөдөлгөөнийг эхлүүлсний улмаас зорчигчийн эрүүл мэндэд хүндэвтэр хохирол учруулсан гэх хэргүүдтэй холбоотойгоор  зорчигчийн аюулгүй байдлыг хангаж ажиллах талаар тухайн аж ахуйн нэгж байгууллагын удирдлагуудад  тухайн зөрчлийг арилгах мэдэгдэл, үүрэг даалгавар өгчээ.

Иргэд орой 20 цагаас хойш автобусанд сууна гэдэг нь бөөн хүлээлт, алаан болж байна. Учир нь автобусны жолооч нар буух цаг дөхөж буй  тул албаар удаан 20 км цагийн хурдтай ар араасаа цувраад мөлхдөг болоод удлаа. Үүнийг автобусны архаг жолооч нар “цаг алах” гэдэг юм билээ. Ийм дүр зургийг Таван шар, Хайлааст, Долоон буудал, 120, Үйлдвэр комбинатын зам дээр орой бүр харж болно. Яг л уртаа гэгчийн вагон хөдөлж ядах аятай л харагдах юм. Ингэж явахдаа гэрлэн дохион дээр утсаа маажаад сууж байгаад нэг ногоон гэрлэн дохио өнгөрөөх нь энүүхэнд. Таван шар, Офицеруудын ордон чиглэлийн  зарим нэг автобус нь бүр 20 цаг дөнгөж өнгөрч байхад Таван шар, Даргоны гэрлэн дохиотой уулзвар дөнгөж нэвтрээд Тээврийн цагдаагийн постны арын зогсоол руу ороод зогсдог болж. Тэгээд үлдсэн зорчигчоо энд буугаарай. Буух цагаа хүлээж байна” хэмээн жишим ч үгүй хэлэх юм. Тэр  ажлын “цаг алаад” мөлхөж буй автобуснуудын жолооч замын хөдөлгөөнд ачаалал үүсгэж түгжрэлд хувь нэмрээ оруулж буйг анхаарах байгууллага байна уу. Тэд энэ үйлдлээ замын түгжрэлээс боллоо гэж  удирдлагууддаа тайлбарладаг юм гэсэн. Ажлын “цаг алдаг” ийм жолооч нараас шалтгаалж замын ачаалал оройдоо нэмэгдэхээс гадна тухайн чиглэлийн автобусыг хүлээн зогсох олон хүн бий шүү дээ. Одоо ч урин дулаан цаг ирсэн учраас автобус хүлээхээс залхсан иргэд алхаад явж болж байна. Гэхдээ цаг агаар таагүй бороо, салхи шуургатай үед яах билээ. За тэгээд өвөл бол бүр хэцүү гэдгийг хэн хүнгүй л мэдэх хойно олон үг хэрэггүй биз.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин #ҮзэлБодол #Дугаарын60мөр

2024 оны тавдугаар сарын 22. Лхагва. №052 (5970)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
“Сэлбэ дэд төв” төслийг Тагнуулынхан анхаарах хэрэгтэй юу?!
Улсын нөөцөд байсан Ухаахудагийн лицензийг “Энержи ресурс” яаж авсан бэ?
Тавантолгойн ордыг яагаад “…Стратегийнх” болгосон бэ?
Хотыг хуваах асуудлыг дэмжинэ, дэмжихгүй



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Автобусаа шинэчилчихлээ одоо жолооч нараа хариуцлагатай болгоё

Т.Эрдмаа

Нэг үеэ бодоход нийтийн тээвэр шинэ автобустай болж  сайхан л байна. Гэвч нийтийн тээврийн талаарх иргэдийн хэл ам тасрахгүй үргэлжилсээр. Зарим чиглэлд цөөн тооны автобус явж буй тул нэмэх асуудал яригдах болов. Үүнээс гадна автобусны  нэг цэгээс нөгөө цэгт хүрч эргэх хурд, цаг хугацааг сайтар тооцоогүй асуудал гарч байгаа аж. Иймд нэг чиглэлийн автобус хоёр гурваараа цувраад хоосон давхилдаж байна. Гэтэл дараагийн автобусыг нь иргэд 30 минутаас нэг цаг хүлээх нь энүүхэнд болж.

Ингээд иргэдийн цахим хуудастаа автобусны үйлчилгээний талаар ямар санал гомдол гаргасныг дор өгүүлье. Жишээ нь  “Нэг чиглэлийн автобуснууд зарим нэг нь цувж ирээд хүнгүй явж байна.  Дараагийн автобус нь мөд ирдэггүй. Энэ автобус хоорондох зайг зохицуулж болдоггүй юм байх даа.  Шар хад- 3, 4 дүгээр хороолол гэдэг чиглэл ойрд бүр олдохоо байлаа шүү...

ТЭЦ-4,  Зунжин гээд 73 номерын автобусаа өглөө ажил цуглах үеэр нэмээд явуулмаар байна. Нэг талдаа ганц хоёр л автобус явах юм. Гэтэл өдөр ачаалал бага цагаар хоосон шахуу олноороо явж байгаа харагдах юм. Өглөө ажилдаа ирэх үеэр автобус ирэхгүй, орой тарах үеэр мөн автобус ирэхгүй бараг л таарсан автобусандаа арай гэж чихэж орно. Дээрээс нь хоёр, гурван цаг түгжирнэ. Ер нь л  зам дээр амьдарч байна даа... “ гэжээ. Үүнээс гадна автобусны жолооч нарын талаар гомдол санал бишгүй дээ л гардаг. Дүүрэн зорчигчтой явж байхдаа тамхи татлаа гэдэг асуудал харьцангуй гайгүй болсон сайшаалтай. Гэвч хүнээ гүйцэт суулгалгүй хөдөлдөг, автобусны хаалгаа гүйцэд хаалгүй хөдөлгөөн эхэлдэг, огцом тоормосолдог зэрэг асуудал гарсаар. Үүнээс шалтгаалж бэртэж гэмтсэн, хохирсон иргэн маш олон байдаг юм билээ. Олон хүний амь нас, эрүүл мэндийг хариуцан тээвэр хийж байж уг асуудалд анхаарах нь автобусны жолоочийн үндсэн үүрэг баймаар.

Тодруулбал, хэдхэн хоногийн өмнө Тээврийн прокурорын газраас "Нийслэлийн зорчигч тээврийн нэгтгэл" ОНӨААТҮГ-ын жолооч Б нь нийтийн тээврийн хэрэгсэл жолоодон замын хөдөлгөөнд оролцох үедээ анхаарал болгоомжгүй оролцож, зорчигчийн эрүүл мэндэд хөнгөн хохирол учруулсан,  “Эрдэм транс” ХХК-ийн жолооч Г нь нийтийн тээврийн хэрэгсэл жолоодон замын хөдөлгөөнд оролцох үедээ хаалга гүйцэд хаагдаагүй байхад хөдөлгөөнийг эхлүүлсний улмаас зорчигчийн эрүүл мэндэд хүндэвтэр хохирол учруулсан гэх хэргүүдтэй холбоотойгоор  зорчигчийн аюулгүй байдлыг хангаж ажиллах талаар тухайн аж ахуйн нэгж байгууллагын удирдлагуудад  тухайн зөрчлийг арилгах мэдэгдэл, үүрэг даалгавар өгчээ.

Иргэд орой 20 цагаас хойш автобусанд сууна гэдэг нь бөөн хүлээлт, алаан болж байна. Учир нь автобусны жолооч нар буух цаг дөхөж буй  тул албаар удаан 20 км цагийн хурдтай ар араасаа цувраад мөлхдөг болоод удлаа. Үүнийг автобусны архаг жолооч нар “цаг алах” гэдэг юм билээ. Ийм дүр зургийг Таван шар, Хайлааст, Долоон буудал, 120, Үйлдвэр комбинатын зам дээр орой бүр харж болно. Яг л уртаа гэгчийн вагон хөдөлж ядах аятай л харагдах юм. Ингэж явахдаа гэрлэн дохион дээр утсаа маажаад сууж байгаад нэг ногоон гэрлэн дохио өнгөрөөх нь энүүхэнд. Таван шар, Офицеруудын ордон чиглэлийн  зарим нэг автобус нь бүр 20 цаг дөнгөж өнгөрч байхад Таван шар, Даргоны гэрлэн дохиотой уулзвар дөнгөж нэвтрээд Тээврийн цагдаагийн постны арын зогсоол руу ороод зогсдог болж. Тэгээд үлдсэн зорчигчоо энд буугаарай. Буух цагаа хүлээж байна” хэмээн жишим ч үгүй хэлэх юм. Тэр  ажлын “цаг алаад” мөлхөж буй автобуснуудын жолооч замын хөдөлгөөнд ачаалал үүсгэж түгжрэлд хувь нэмрээ оруулж буйг анхаарах байгууллага байна уу. Тэд энэ үйлдлээ замын түгжрэлээс боллоо гэж  удирдлагууддаа тайлбарладаг юм гэсэн. Ажлын “цаг алдаг” ийм жолооч нараас шалтгаалж замын ачаалал оройдоо нэмэгдэхээс гадна тухайн чиглэлийн автобусыг хүлээн зогсох олон хүн бий шүү дээ. Одоо ч урин дулаан цаг ирсэн учраас автобус хүлээхээс залхсан иргэд алхаад явж болж байна. Гэхдээ цаг агаар таагүй бороо, салхи шуургатай үед яах билээ. За тэгээд өвөл бол бүр хэцүү гэдгийг хэн хүнгүй л мэдэх хойно олон үг хэрэггүй биз.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин #ҮзэлБодол #Дугаарын60мөр

2024 оны тавдугаар сарын 22. Лхагва. №052 (5970)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Нийслэл
  • •Нийтлэл
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Байнгын хороо
  • •Засгийн газар
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Уул уурхай
  • •Чуулган
  • •E-Sport
  • •Сэрэмжлүүлэг
  • •Яам, Агентлаг
  • •ММ-ын тодруулга
  • •Фото мэдээ
  • •Хууль зүй, дотоод хэргийн яам
  • •Видео мэдээ
ХУРААХ
Ж.Сүхбаатар: Нууцын хуулиар...
Метромоллын уулзвараас Хүнсний...

Автобусаа шинэчилчихлээ одоо жолооч нараа хариуцлагатай болгоё

Эрдмаа 2024-05-22
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Автобусаа шинэчилчихлээ одоо жолооч нараа хариуцлагатай болгоё

Т.Эрдмаа

Нэг үеэ бодоход нийтийн тээвэр шинэ автобустай болж  сайхан л байна. Гэвч нийтийн тээврийн талаарх иргэдийн хэл ам тасрахгүй үргэлжилсээр. Зарим чиглэлд цөөн тооны автобус явж буй тул нэмэх асуудал яригдах болов. Үүнээс гадна автобусны  нэг цэгээс нөгөө цэгт хүрч эргэх хурд, цаг хугацааг сайтар тооцоогүй асуудал гарч байгаа аж. Иймд нэг чиглэлийн автобус хоёр гурваараа цувраад хоосон давхилдаж байна. Гэтэл дараагийн автобусыг нь иргэд 30 минутаас нэг цаг хүлээх нь энүүхэнд болж.

Ингээд иргэдийн цахим хуудастаа автобусны үйлчилгээний талаар ямар санал гомдол гаргасныг дор өгүүлье. Жишээ нь  “Нэг чиглэлийн автобуснууд зарим нэг нь цувж ирээд хүнгүй явж байна.  Дараагийн автобус нь мөд ирдэггүй. Энэ автобус хоорондох зайг зохицуулж болдоггүй юм байх даа.  Шар хад- 3, 4 дүгээр хороолол гэдэг чиглэл ойрд бүр олдохоо байлаа шүү...

ТЭЦ-4,  Зунжин гээд 73 номерын автобусаа өглөө ажил цуглах үеэр нэмээд явуулмаар байна. Нэг талдаа ганц хоёр л автобус явах юм. Гэтэл өдөр ачаалал бага цагаар хоосон шахуу олноороо явж байгаа харагдах юм. Өглөө ажилдаа ирэх үеэр автобус ирэхгүй, орой тарах үеэр мөн автобус ирэхгүй бараг л таарсан автобусандаа арай гэж чихэж орно. Дээрээс нь хоёр, гурван цаг түгжирнэ. Ер нь л  зам дээр амьдарч байна даа... “ гэжээ. Үүнээс гадна автобусны жолооч нарын талаар гомдол санал бишгүй дээ л гардаг. Дүүрэн зорчигчтой явж байхдаа тамхи татлаа гэдэг асуудал харьцангуй гайгүй болсон сайшаалтай. Гэвч хүнээ гүйцэт суулгалгүй хөдөлдөг, автобусны хаалгаа гүйцэд хаалгүй хөдөлгөөн эхэлдэг, огцом тоормосолдог зэрэг асуудал гарсаар. Үүнээс шалтгаалж бэртэж гэмтсэн, хохирсон иргэн маш олон байдаг юм билээ. Олон хүний амь нас, эрүүл мэндийг хариуцан тээвэр хийж байж уг асуудалд анхаарах нь автобусны жолоочийн үндсэн үүрэг баймаар.

Тодруулбал, хэдхэн хоногийн өмнө Тээврийн прокурорын газраас "Нийслэлийн зорчигч тээврийн нэгтгэл" ОНӨААТҮГ-ын жолооч Б нь нийтийн тээврийн хэрэгсэл жолоодон замын хөдөлгөөнд оролцох үедээ анхаарал болгоомжгүй оролцож, зорчигчийн эрүүл мэндэд хөнгөн хохирол учруулсан,  “Эрдэм транс” ХХК-ийн жолооч Г нь нийтийн тээврийн хэрэгсэл жолоодон замын хөдөлгөөнд оролцох үедээ хаалга гүйцэд хаагдаагүй байхад хөдөлгөөнийг эхлүүлсний улмаас зорчигчийн эрүүл мэндэд хүндэвтэр хохирол учруулсан гэх хэргүүдтэй холбоотойгоор  зорчигчийн аюулгүй байдлыг хангаж ажиллах талаар тухайн аж ахуйн нэгж байгууллагын удирдлагуудад  тухайн зөрчлийг арилгах мэдэгдэл, үүрэг даалгавар өгчээ.

Иргэд орой 20 цагаас хойш автобусанд сууна гэдэг нь бөөн хүлээлт, алаан болж байна. Учир нь автобусны жолооч нар буух цаг дөхөж буй  тул албаар удаан 20 км цагийн хурдтай ар араасаа цувраад мөлхдөг болоод удлаа. Үүнийг автобусны архаг жолооч нар “цаг алах” гэдэг юм билээ. Ийм дүр зургийг Таван шар, Хайлааст, Долоон буудал, 120, Үйлдвэр комбинатын зам дээр орой бүр харж болно. Яг л уртаа гэгчийн вагон хөдөлж ядах аятай л харагдах юм. Ингэж явахдаа гэрлэн дохион дээр утсаа маажаад сууж байгаад нэг ногоон гэрлэн дохио өнгөрөөх нь энүүхэнд. Таван шар, Офицеруудын ордон чиглэлийн  зарим нэг автобус нь бүр 20 цаг дөнгөж өнгөрч байхад Таван шар, Даргоны гэрлэн дохиотой уулзвар дөнгөж нэвтрээд Тээврийн цагдаагийн постны арын зогсоол руу ороод зогсдог болж. Тэгээд үлдсэн зорчигчоо энд буугаарай. Буух цагаа хүлээж байна” хэмээн жишим ч үгүй хэлэх юм. Тэр  ажлын “цаг алаад” мөлхөж буй автобуснуудын жолооч замын хөдөлгөөнд ачаалал үүсгэж түгжрэлд хувь нэмрээ оруулж буйг анхаарах байгууллага байна уу. Тэд энэ үйлдлээ замын түгжрэлээс боллоо гэж  удирдлагууддаа тайлбарладаг юм гэсэн. Ажлын “цаг алдаг” ийм жолооч нараас шалтгаалж замын ачаалал оройдоо нэмэгдэхээс гадна тухайн чиглэлийн автобусыг хүлээн зогсох олон хүн бий шүү дээ. Одоо ч урин дулаан цаг ирсэн учраас автобус хүлээхээс залхсан иргэд алхаад явж болж байна. Гэхдээ цаг агаар таагүй бороо, салхи шуургатай үед яах билээ. За тэгээд өвөл бол бүр хэцүү гэдгийг хэн хүнгүй л мэдэх хойно олон үг хэрэггүй биз.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин #ҮзэлБодол #Дугаарын60мөр

2024 оны тавдугаар сарын 22. Лхагва. №052 (5970)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Нийтлэл  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
“Сэлбэ дэд төв” төслийг Тагнуулынхан анхаарах хэрэгтэй юу?!
Улсын нөөцөд байсан Ухаахудагийн лицензийг “Энержи ресурс” яаж авсан бэ?
Тавантолгойн ордыг яагаад “…Стратегийнх” болгосон бэ?
Хотыг хуваах асуудлыг дэмжинэ, дэмжихгүй
ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
11 минутын өмнө өмнө

Баянхонгор аймагт 3.8 магнитудын хүчтэй газар хөдөлжээ

12 минутын өмнө өмнө

Ерөнхий сайд Даланжаргалан нарны цахилгаан станцын үйл ажиллагаатай танилцлаа

1 цагийн өмнө өмнө

УИХ-ын эрхэм 126 гишүүний сонорт эмч Ж.Хатанбаатараас хүргэж байгаа ил захидал

1 цагийн өмнө өмнө

The MongolZ гурав дахь тоглолтоо "NAVI" багтай өнөөдөр 19:00 цагт тоглоно

2 цагийн өмнө өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.05.12/

2 цагийн өмнө өмнө

Үс засуулвал өлзийтэй сайн

2 цагийн өмнө өмнө

Үдээс хойш бага зэргийн бороо орно

23 цагийн өмнө өмнө

Улсын Их Хурлын Тамгын газрын ажилтнууд Түргэний цэцэрлэгт мод тарилаа

23 цагийн өмнө өмнө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх Ялалтын баярын ёслолд оролцлоо

23 цагийн өмнө өмнө

Нисэхийн тойргийг олон түвшинт уулзвар болгох ажил үргэлжилж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

The Mongolz өнөөдөр 13:00 цагт Бразилийн MIBR багтай тоглоно

1 өдрийн өмнө өмнө

Үс засуулвал эд мал арвидна

1 өдрийн өмнө өмнө

Өдөртөө 24-26 хэм дулаан байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Нисэхийн тойргийг олон түвшинт уулзвар болгох ажил үргэлжилж байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Зээл хүсэгчдийн орлогын тогтвортой байдлыг тодорхойлох баримтууд

2 өдрийн өмнө өмнө

Хэлэлцээрийг соёрхон батлах тухай хуулийн төслийг өргөн мэдүүлэв

2 өдрийн өмнө өмнө

Нийслэлийн ногоон бүсэд хуурайшилт их, гал түймрийн эрсдэл өндөр байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Ж.Галбадрах:Төслийн аргачлалын зарчим ажлын хэсгийн зорилгод нийцлээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Бусдын эзэмшил газарт зөвшөөрөлгүй барьж буй “Оргил МГЛ” ХХК-ийн барилгын каркасыг албадан буулгаж, газрыг чөлөөлж байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Минносато Тимбэрволвис хоёр дахь тоглолтод хожиж, цувралыг тэнцүүллээ

2025-05-09 өмнө

Зайсангийн зүүн гүүрийг шинэчлэх ажлын явц 82 хувьтай байна

2025-05-09 өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.05.09/

2025-05-09 өмнө

“Сэлбэ дэд төв” төслийг Тагнуулынхан анхаарах хэрэгтэй юу?!

2025-05-09 өмнө

Улсын нөөцөд байсан Ухаахудагийн лицензийг “Энержи ресурс” яаж авсан бэ?

2025-05-09 өмнө

NBA-ын плэй-оффын эхний шатны тоглолтын төгсгөлийн гайхалтай бичлэг (2024-2025)

2025-05-09 өмнө

Унадаг дугуйтай хүнийг мөргөж зугтаасан машиныг хүүхэд жолоодож байжээ

2025-05-09 өмнө

Нийслэлд барилгын чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулж буй ААН-үүдэд төлөвлөгөөт шалгалт хийж эхэллээ

2025-05-09 өмнө

Хоёр хар мэнгэтэй шар бар өдөр

2025-05-09 өмнө

Өдөртөө 17-19 хэм дулаан байна

2025-05-08 өмнө

Л.Оюун-Эрдэнэ:Хүүхдийн байгууллагын шинэ үечлэлийг өнөөдөр эхлүүлж байна

САНАЛ БОЛГОХ
2025-05-08 өмнө

Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх, ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.В.Путин нар албан ёсны уулзалт хийлээ

2025-05-05 өмнө

Популизм, клиентализм хоёр сүлбэлдэн Баялгийн санг “барьж” байна

2025-05-08 өмнө

Толгойтын замыг Ард Аюушийн өргөн чөлөөтэй холбох авто замын ажил 63 хувьтай байна

2025-05-08 өмнө

“Улаанбаатар марафон 2025” олон улсын гүйлтийн тэмцээнд энэ жил шинэ маршрутаар гүйнэ

2025-05-09 өмнө

“Сэлбэ дэд төв” төслийг Тагнуулынхан анхаарах хэрэгтэй юу?!

2025-05-05 өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.05.05/

2025-05-06 өмнө

Тавантолгойд дахиад нүүрсний хулгай нүүрлэв үү?!

2025-05-09 өмнө

Зайсангийн зүүн гүүрийг шинэчлэх ажлын явц 82 хувьтай байна

2025-05-09 өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.05.09/

2 өдрийн өмнө өмнө

Нисэхийн тойргийг олон түвшинт уулзвар болгох ажил үргэлжилж байна

2025-05-05 өмнө

Зүрх ууланд гарсан түймрийг бүрэн унтраалаа

2025-05-05 өмнө

Зуны уур орох улирал эхэлнэ

2025-05-09 өмнө

Улсын нөөцөд байсан Ухаахудагийн лицензийг “Энержи ресурс” яаж авсан бэ?

2025-05-08 өмнө

“Ромео Жульетта” эмгэнэлт драмын жүжгийг маргааш нээнэ

2025-05-05 өмнө

Нийслэлийн аварга шалгаруулах “Микро лион робот-2025” тэмцээн боллоо

2025-05-05 өмнө

Сурагчдад зориулсан “Нээлттэй тайз” төслийг эхлүүллээ

2025-05-07 өмнө

Хотыг хуваах асуудлыг дэмжинэ, дэмжихгүй

2 өдрийн өмнө өмнө

Нийслэлийн ногоон бүсэд хуурайшилт их, гал түймрийн эрсдэл өндөр байна

2025-05-05 өмнө

Өдөртөө 13-15 хэм дулаан байна

2025-05-06 өмнө

"Дулаан байшин" амины орон сууцны нээлттэй өдөрлөг энэ сарын 7-ны өдрийг хүртэл үргэлжилнэ

2025-05-08 өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.05.08/

2025-05-08 өмнө

Л.Оюун-Эрдэнэ:Хүүхдийн байгууллагын шинэ үечлэлийг өнөөдөр эхлүүлж байна

2025-05-08 өмнө

Тавантолгойн ордыг яагаад “…Стратегийнх” болгосон бэ?

2025-05-07 өмнө

25-р эмийн сангийн уулзвараас "Гранд плаза"-ийн уулзвар хүртэлх замыг хаана

2025-05-07 өмнө

Зайсангийн зүүн гүүрийг шинэчлэх ажил 82 хувьтай үргэлжилж байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Зээл хүсэгчдийн орлогын тогтвортой байдлыг тодорхойлох баримтууд

2025-05-06 өмнө

Цахилгаан хязгаарлах газрууд /2025.05.06/

2 өдрийн өмнө өмнө

Бусдын эзэмшил газарт зөвшөөрөлгүй барьж буй “Оргил МГЛ” ХХК-ийн барилгын каркасыг албадан буулгаж, газрыг чөлөөлж байна

2025-05-09 өмнө

Нийслэлд барилгын чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулж буй ААН-үүдэд төлөвлөгөөт шалгалт хийж эхэллээ

2025-05-07 өмнө

Узбекистан цахилгаан станцуудаас эхлээд төрийн өмчөө хувьчилж эхэлжээ

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.