• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



“Ажилдаа ирж байна уу, зүүн эргэж чадахгүй л явна”

Энэ бол өчигдөр ард түмний дунд үүссэн нөхцөл байдал. Олон ч хүн зүүн эргэлтийн учрыг олох гэж бухимсан байж таарна. Би тэдний нэг. Хувьдаа унаа тэрэгтэй улсын тухайд зүүн эргэх нь тэгтлээ бухимдах зүйл биш байсан байж мэднэ. Хичээл сургууль эхлээгүй болохоор тойрч, тойрч явсаар ямар нэг байдлаар  төв замыг гаталсан байж таарна.

Харин улсын унаатай жирийн иргэд чиглэл маршрут нь өөрчлөгдсөн автобусныхаа учрыг олохгүй  өглөөгүүр автобусны буудал бүхэн дээр ямар чиглэлийн унаанд суу­вал зорьсон газраа хүрэх эсэ­хээ бие биеэсээ сураглан  хэ­сэг бужигнаад авсан. Миний тухайд өглөө бүр “Зайсан-Дэнжийн мянга” чиглэлийн  автобусанд суусан л бол 40 минутын дараа ажлынхаа үүдэнд шахам буудаг байлаа.

Гэтэл  өчигдөр энэ чиглэлд автобус үйлчлэхээ больсон төдийгүй зүүн тийш эргэхийн тулд Улиастай, Дүнжингарав- Шаргаморьтын автобус дамжиж явсаар   бага үдтэй уралдан сая нэг юм ажилдаа ирлээ.  Ингэж хэлэхээр зарим хүн таксидахгүй яасан юм гэх байх.  Өдөр бүр таксидаж чадахгүй болохоор  яалтай билээ.

Таксидлаа гэхэд  зүүн эргэх боломж  хайн үхэр шиг чигээрээ явсаар баруун дөрвөн зам орж таарах байх. Мөнгө ч урсана.  Тиймээс  Хан –Уул дүүргээс шулуун яваад 100 айл хүрэх автобусны  маршрут бий болгож өгөөч хэмээн нийслэлийнхнээс хүсэх байна.  Ер нь зүүн дөрвөн замаас баруун дөрвөн зам хүртэлх зам  бол Улаанбаатар хотын ачаалал бага үүрдэг хэсэг.  Автобусууд нэгдүгээр эгнээгээр зорчдог тул тэр бүр түгжирч  гацаад байдаггүй. 

Нөгөөтэйгүүр, төв замаас зүүн эргэдэг хэдхэн газар бий.  Цэцэг төв,  Сүхбаатарын талбай, Багшийн дээд, Бөхийн өргөө ингээд л болно. Эднээс хамгийн их ачаалал үүрдэг нь Цэцэг төв, Багшийн дээд, Бөхийн өргөө. Эл урсгалыг хааснаар  төв замын ачаалал буурна гэдэг юу л бол.

Харин ч цагийн цагт таг гацчихсан  байдаг зүүн дөрвөн замаас “Бөмбөгөр “ худалдааны төв чиглэл, Дүнжингараваас Сансар чиглэлийн зам  ачааллаа даахгүйд хүрэх бус уу.  Э.Бат-Үүл дарга  өнгөрсөн дөрвөн жилд Улаанбаатар хотын  төв зам дагуух ачааллыг багасгах үүднээс  хэдэн газарт уулзвар, гэрлэн дохиог шинээр бий болгосноор асуудал ерөнхийдөө шийдэгдсэн гэж дүгнэж  болно. 

Үнэн хэрэгтээ  улаанбаатарчуудад энэ асуудлыг шийдэх цорын ганц зам буй. Тэр нь давхар зам эс бөгөөс метроны шугам тавих асуудал билээ. Олон ч жил ярьж  байгаа. Түүнээс  зүүн, баруун тийш эргэх асуудлыг мухардалд оруулснаар замын ачаалал багасна гэдэг юу л бол. Хэдхэн хоноод хичээлийн шинэ жил эхэлнэ. Жирийн үедээ ачааллаа даахгүйд хүрдэг автозам маань хүүхэд багачуудын хичээл жигдэртэл юу болох нь ойлгомжтой.

Аягүй л зүүн тийш эргэх гэж мунгинаж явсаар  их урсгалд хөвөн баруун эргээд гэртээ ирсэн байх вий дээ. Швед улсын туршлага юм гэнэ лээ. Авто замынхаа урсгал, ачааллыг нэгэн зууны өмнө шийдэж, хотынхоо хөгжлийг түүндээ уялдуулж хөгжсөн улсын амьдралаар  хот төлөвлөлтгүй явж ирсэн мань мэт  амьдрах гэж зүтгэхийн хэрэг байгаа ч юм уу, хэн мэдлээ. Түүний оронд байгаа нөхцөл байдал дээрээ асуудлыг шийдэх гарц хайсан дээр санагдана.

Тухайлбал, дугаарын хязгаарлалтыг нэг бус хоёр өдөрт хамруулбал яасан юм. Долоо хоногт нэг өдөр улсын унаандаа сууж болоод байгаа ард түмэн хоёр өдөр автобусаар зорчин, алдагдалд ороод байгаа автобус баазуудыг авраад зогсохгүй агаарын бохирдлыг багасгахад тэр хэрээр нэмэр болох нь мэдээж. Тэгэхгүй бол зөвхөн баруун эргэн гэр рүүгээ буцаад  явчих гээд  хэцүү байна,  хотын удирдлагууд аа. 

Мөн туршлага бүхэн амьдрал дээр биеллээ олж, амжилт дагуулдаггүйг Монгол Улсад хэрэгжүүлсэн мөн ч олон туршлага харуулсан даа.  Туршлага судлах гээд явах бүрийд улсын төсвийн  хэдэн төгрөг  хэдэн арван саяараа  урсах нь бий. Ганц хүн яваад судалчихдаг туршлага гэж байдаггүй. Швед  хүрэх нэг хүний онгоцны тийз ирэх очихтойгоо нийлэн 2.5 сая. Арван хүнтэй ажлын хэсэг явсан байлаа гэхэд 25 сая. Дээр нь зочид буудал, хоолны зар­дал гэж бий. Ингээд бодо­хоор  хүн ам цөөн жижиг сумын төс­вөөр зүүн тийш эргүүлэхгүй байх турш­лагыг  судлаад иржээ.

Үүнээс гад­на амьдралд нийцэхгүй нь гээд хүчин­гүй болбол яана.  Маргаашаас  маш олон жолооч дүрмийн алдаа гар­ган, оноогоо хасуулж, торгуулах нь дам­жиггүй. Хөдөө гадаа гэлтгүй, зурагт үзэж мэдээлэл аваагүй  жолооч нар зүүн эргэх гэж байгаад балар­на. Тэр бүхнийг бидний алдаа гээд тор­гуулийг нь нөхөн олгохгүй нь лавтай. Энэ мэтчилэн  зүүн тийш эргэхийг өөр өнцгөөс, ард түмний нүдээрг харвал асуудал их байна шүү, нөхөд өө.

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Б.Одсүрэнгийн Хотын даргын орлогч байхдаа авсан 5.4 га газрыг хураах уу?
С.Баярцогтоос бусад АН-ын горилогчид сонгуулиас өмнө “сэвтэнэ” гэв үү?!
Төрийн өмчит 18 компанийг хэн, хэн авах вэ?
Шүүгч Л.Галбадарын “тангараг зөрчсөн” байж болзошгүй үйлдлийг шүүлгэнэ



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



“Ажилдаа ирж байна уу, зүүн эргэж чадахгүй л явна”

Энэ бол өчигдөр ард түмний дунд үүссэн нөхцөл байдал. Олон ч хүн зүүн эргэлтийн учрыг олох гэж бухимсан байж таарна. Би тэдний нэг. Хувьдаа унаа тэрэгтэй улсын тухайд зүүн эргэх нь тэгтлээ бухимдах зүйл биш байсан байж мэднэ. Хичээл сургууль эхлээгүй болохоор тойрч, тойрч явсаар ямар нэг байдлаар  төв замыг гаталсан байж таарна.

Харин улсын унаатай жирийн иргэд чиглэл маршрут нь өөрчлөгдсөн автобусныхаа учрыг олохгүй  өглөөгүүр автобусны буудал бүхэн дээр ямар чиглэлийн унаанд суу­вал зорьсон газраа хүрэх эсэ­хээ бие биеэсээ сураглан  хэ­сэг бужигнаад авсан. Миний тухайд өглөө бүр “Зайсан-Дэнжийн мянга” чиглэлийн  автобусанд суусан л бол 40 минутын дараа ажлынхаа үүдэнд шахам буудаг байлаа.

Гэтэл  өчигдөр энэ чиглэлд автобус үйлчлэхээ больсон төдийгүй зүүн тийш эргэхийн тулд Улиастай, Дүнжингарав- Шаргаморьтын автобус дамжиж явсаар   бага үдтэй уралдан сая нэг юм ажилдаа ирлээ.  Ингэж хэлэхээр зарим хүн таксидахгүй яасан юм гэх байх.  Өдөр бүр таксидаж чадахгүй болохоор  яалтай билээ.

Таксидлаа гэхэд  зүүн эргэх боломж  хайн үхэр шиг чигээрээ явсаар баруун дөрвөн зам орж таарах байх. Мөнгө ч урсана.  Тиймээс  Хан –Уул дүүргээс шулуун яваад 100 айл хүрэх автобусны  маршрут бий болгож өгөөч хэмээн нийслэлийнхнээс хүсэх байна.  Ер нь зүүн дөрвөн замаас баруун дөрвөн зам хүртэлх зам  бол Улаанбаатар хотын ачаалал бага үүрдэг хэсэг.  Автобусууд нэгдүгээр эгнээгээр зорчдог тул тэр бүр түгжирч  гацаад байдаггүй. 

Нөгөөтэйгүүр, төв замаас зүүн эргэдэг хэдхэн газар бий.  Цэцэг төв,  Сүхбаатарын талбай, Багшийн дээд, Бөхийн өргөө ингээд л болно. Эднээс хамгийн их ачаалал үүрдэг нь Цэцэг төв, Багшийн дээд, Бөхийн өргөө. Эл урсгалыг хааснаар  төв замын ачаалал буурна гэдэг юу л бол.

Харин ч цагийн цагт таг гацчихсан  байдаг зүүн дөрвөн замаас “Бөмбөгөр “ худалдааны төв чиглэл, Дүнжингараваас Сансар чиглэлийн зам  ачааллаа даахгүйд хүрэх бус уу.  Э.Бат-Үүл дарга  өнгөрсөн дөрвөн жилд Улаанбаатар хотын  төв зам дагуух ачааллыг багасгах үүднээс  хэдэн газарт уулзвар, гэрлэн дохиог шинээр бий болгосноор асуудал ерөнхийдөө шийдэгдсэн гэж дүгнэж  болно. 

Үнэн хэрэгтээ  улаанбаатарчуудад энэ асуудлыг шийдэх цорын ганц зам буй. Тэр нь давхар зам эс бөгөөс метроны шугам тавих асуудал билээ. Олон ч жил ярьж  байгаа. Түүнээс  зүүн, баруун тийш эргэх асуудлыг мухардалд оруулснаар замын ачаалал багасна гэдэг юу л бол. Хэдхэн хоноод хичээлийн шинэ жил эхэлнэ. Жирийн үедээ ачааллаа даахгүйд хүрдэг автозам маань хүүхэд багачуудын хичээл жигдэртэл юу болох нь ойлгомжтой.

Аягүй л зүүн тийш эргэх гэж мунгинаж явсаар  их урсгалд хөвөн баруун эргээд гэртээ ирсэн байх вий дээ. Швед улсын туршлага юм гэнэ лээ. Авто замынхаа урсгал, ачааллыг нэгэн зууны өмнө шийдэж, хотынхоо хөгжлийг түүндээ уялдуулж хөгжсөн улсын амьдралаар  хот төлөвлөлтгүй явж ирсэн мань мэт  амьдрах гэж зүтгэхийн хэрэг байгаа ч юм уу, хэн мэдлээ. Түүний оронд байгаа нөхцөл байдал дээрээ асуудлыг шийдэх гарц хайсан дээр санагдана.

Тухайлбал, дугаарын хязгаарлалтыг нэг бус хоёр өдөрт хамруулбал яасан юм. Долоо хоногт нэг өдөр улсын унаандаа сууж болоод байгаа ард түмэн хоёр өдөр автобусаар зорчин, алдагдалд ороод байгаа автобус баазуудыг авраад зогсохгүй агаарын бохирдлыг багасгахад тэр хэрээр нэмэр болох нь мэдээж. Тэгэхгүй бол зөвхөн баруун эргэн гэр рүүгээ буцаад  явчих гээд  хэцүү байна,  хотын удирдлагууд аа. 

Мөн туршлага бүхэн амьдрал дээр биеллээ олж, амжилт дагуулдаггүйг Монгол Улсад хэрэгжүүлсэн мөн ч олон туршлага харуулсан даа.  Туршлага судлах гээд явах бүрийд улсын төсвийн  хэдэн төгрөг  хэдэн арван саяараа  урсах нь бий. Ганц хүн яваад судалчихдаг туршлага гэж байдаггүй. Швед  хүрэх нэг хүний онгоцны тийз ирэх очихтойгоо нийлэн 2.5 сая. Арван хүнтэй ажлын хэсэг явсан байлаа гэхэд 25 сая. Дээр нь зочид буудал, хоолны зар­дал гэж бий. Ингээд бодо­хоор  хүн ам цөөн жижиг сумын төс­вөөр зүүн тийш эргүүлэхгүй байх турш­лагыг  судлаад иржээ.

Үүнээс гад­на амьдралд нийцэхгүй нь гээд хүчин­гүй болбол яана.  Маргаашаас  маш олон жолооч дүрмийн алдаа гар­ган, оноогоо хасуулж, торгуулах нь дам­жиггүй. Хөдөө гадаа гэлтгүй, зурагт үзэж мэдээлэл аваагүй  жолооч нар зүүн эргэх гэж байгаад балар­на. Тэр бүхнийг бидний алдаа гээд тор­гуулийг нь нөхөн олгохгүй нь лавтай. Энэ мэтчилэн  зүүн тийш эргэхийг өөр өнцгөөс, ард түмний нүдээрг харвал асуудал их байна шүү, нөхөд өө.



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Засгийн газар
  • •Нийтлэл
  • •Фото мэдээ
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Уул уурхай
  • •Чуулган
  • •Улсын Онцгой Комисс
  • •Ипотекийн зээл
  • •Яам, Агентлаг
  • •Нээлттэй сонсгол
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Сэрэмжлүүлэг
  • •Байнгын хороо
  • •Эрүүл мэнд
  • •E-Sport
ХУРААХ
Л.Оюун-Эрдэнэ: Н.Төмөрхүү та...
Өнгөрсөн улирлын шилдэг 10...

“Ажилдаа ирж байна уу, зүүн эргэж чадахгүй л явна”

Чулуунцэцэг 2017-08-16
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
“Ажилдаа ирж байна уу, зүүн эргэж чадахгүй л явна”

Энэ бол өчигдөр ард түмний дунд үүссэн нөхцөл байдал. Олон ч хүн зүүн эргэлтийн учрыг олох гэж бухимсан байж таарна. Би тэдний нэг. Хувьдаа унаа тэрэгтэй улсын тухайд зүүн эргэх нь тэгтлээ бухимдах зүйл биш байсан байж мэднэ. Хичээл сургууль эхлээгүй болохоор тойрч, тойрч явсаар ямар нэг байдлаар  төв замыг гаталсан байж таарна.

Харин улсын унаатай жирийн иргэд чиглэл маршрут нь өөрчлөгдсөн автобусныхаа учрыг олохгүй  өглөөгүүр автобусны буудал бүхэн дээр ямар чиглэлийн унаанд суу­вал зорьсон газраа хүрэх эсэ­хээ бие биеэсээ сураглан  хэ­сэг бужигнаад авсан. Миний тухайд өглөө бүр “Зайсан-Дэнжийн мянга” чиглэлийн  автобусанд суусан л бол 40 минутын дараа ажлынхаа үүдэнд шахам буудаг байлаа.

Гэтэл  өчигдөр энэ чиглэлд автобус үйлчлэхээ больсон төдийгүй зүүн тийш эргэхийн тулд Улиастай, Дүнжингарав- Шаргаморьтын автобус дамжиж явсаар   бага үдтэй уралдан сая нэг юм ажилдаа ирлээ.  Ингэж хэлэхээр зарим хүн таксидахгүй яасан юм гэх байх.  Өдөр бүр таксидаж чадахгүй болохоор  яалтай билээ.

Таксидлаа гэхэд  зүүн эргэх боломж  хайн үхэр шиг чигээрээ явсаар баруун дөрвөн зам орж таарах байх. Мөнгө ч урсана.  Тиймээс  Хан –Уул дүүргээс шулуун яваад 100 айл хүрэх автобусны  маршрут бий болгож өгөөч хэмээн нийслэлийнхнээс хүсэх байна.  Ер нь зүүн дөрвөн замаас баруун дөрвөн зам хүртэлх зам  бол Улаанбаатар хотын ачаалал бага үүрдэг хэсэг.  Автобусууд нэгдүгээр эгнээгээр зорчдог тул тэр бүр түгжирч  гацаад байдаггүй. 

Нөгөөтэйгүүр, төв замаас зүүн эргэдэг хэдхэн газар бий.  Цэцэг төв,  Сүхбаатарын талбай, Багшийн дээд, Бөхийн өргөө ингээд л болно. Эднээс хамгийн их ачаалал үүрдэг нь Цэцэг төв, Багшийн дээд, Бөхийн өргөө. Эл урсгалыг хааснаар  төв замын ачаалал буурна гэдэг юу л бол.

Харин ч цагийн цагт таг гацчихсан  байдаг зүүн дөрвөн замаас “Бөмбөгөр “ худалдааны төв чиглэл, Дүнжингараваас Сансар чиглэлийн зам  ачааллаа даахгүйд хүрэх бус уу.  Э.Бат-Үүл дарга  өнгөрсөн дөрвөн жилд Улаанбаатар хотын  төв зам дагуух ачааллыг багасгах үүднээс  хэдэн газарт уулзвар, гэрлэн дохиог шинээр бий болгосноор асуудал ерөнхийдөө шийдэгдсэн гэж дүгнэж  болно. 

Үнэн хэрэгтээ  улаанбаатарчуудад энэ асуудлыг шийдэх цорын ганц зам буй. Тэр нь давхар зам эс бөгөөс метроны шугам тавих асуудал билээ. Олон ч жил ярьж  байгаа. Түүнээс  зүүн, баруун тийш эргэх асуудлыг мухардалд оруулснаар замын ачаалал багасна гэдэг юу л бол. Хэдхэн хоноод хичээлийн шинэ жил эхэлнэ. Жирийн үедээ ачааллаа даахгүйд хүрдэг автозам маань хүүхэд багачуудын хичээл жигдэртэл юу болох нь ойлгомжтой.

Аягүй л зүүн тийш эргэх гэж мунгинаж явсаар  их урсгалд хөвөн баруун эргээд гэртээ ирсэн байх вий дээ. Швед улсын туршлага юм гэнэ лээ. Авто замынхаа урсгал, ачааллыг нэгэн зууны өмнө шийдэж, хотынхоо хөгжлийг түүндээ уялдуулж хөгжсөн улсын амьдралаар  хот төлөвлөлтгүй явж ирсэн мань мэт  амьдрах гэж зүтгэхийн хэрэг байгаа ч юм уу, хэн мэдлээ. Түүний оронд байгаа нөхцөл байдал дээрээ асуудлыг шийдэх гарц хайсан дээр санагдана.

Тухайлбал, дугаарын хязгаарлалтыг нэг бус хоёр өдөрт хамруулбал яасан юм. Долоо хоногт нэг өдөр улсын унаандаа сууж болоод байгаа ард түмэн хоёр өдөр автобусаар зорчин, алдагдалд ороод байгаа автобус баазуудыг авраад зогсохгүй агаарын бохирдлыг багасгахад тэр хэрээр нэмэр болох нь мэдээж. Тэгэхгүй бол зөвхөн баруун эргэн гэр рүүгээ буцаад  явчих гээд  хэцүү байна,  хотын удирдлагууд аа. 

Мөн туршлага бүхэн амьдрал дээр биеллээ олж, амжилт дагуулдаггүйг Монгол Улсад хэрэгжүүлсэн мөн ч олон туршлага харуулсан даа.  Туршлага судлах гээд явах бүрийд улсын төсвийн  хэдэн төгрөг  хэдэн арван саяараа  урсах нь бий. Ганц хүн яваад судалчихдаг туршлага гэж байдаггүй. Швед  хүрэх нэг хүний онгоцны тийз ирэх очихтойгоо нийлэн 2.5 сая. Арван хүнтэй ажлын хэсэг явсан байлаа гэхэд 25 сая. Дээр нь зочид буудал, хоолны зар­дал гэж бий. Ингээд бодо­хоор  хүн ам цөөн жижиг сумын төс­вөөр зүүн тийш эргүүлэхгүй байх турш­лагыг  судлаад иржээ.

Үүнээс гад­на амьдралд нийцэхгүй нь гээд хүчин­гүй болбол яана.  Маргаашаас  маш олон жолооч дүрмийн алдаа гар­ган, оноогоо хасуулж, торгуулах нь дам­жиггүй. Хөдөө гадаа гэлтгүй, зурагт үзэж мэдээлэл аваагүй  жолооч нар зүүн эргэх гэж байгаад балар­на. Тэр бүхнийг бидний алдаа гээд тор­гуулийг нь нөхөн олгохгүй нь лавтай. Энэ мэтчилэн  зүүн тийш эргэхийг өөр өнцгөөс, ард түмний нүдээрг харвал асуудал их байна шүү, нөхөд өө.

Сэдвүүд :
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Б.Одсүрэнгийн Хотын даргын орлогч байхдаа авсан 5.4 га газрыг хураах уу?
С.Баярцогтоос бусад АН-ын горилогчид сонгуулиас өмнө “сэвтэнэ” гэв үү?!
Төрийн өмчит 18 компанийг хэн, хэн авах вэ?
Шүүгч Л.Галбадарын “тангараг зөрчсөн” байж болзошгүй үйлдлийг шүүлгэнэ
МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ

АНХААРУУЛГА:Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд mminfo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 99998796 утсаар хүлээн авна.

ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
11 цагийн өмнө өмнө

Туулын хурдны зам төслийн бэлтгэл ажил 61.6 хувьтай байна

11 цагийн өмнө өмнө

Элчин сайд нарыг эгүүлэн татах, томилох Ерөнхийлөгчийн саналыг дэмжлээ

11 цагийн өмнө өмнө

Ерөнхий сайд Г.Занданшатар 2025 оны онцлох хүүхдүүдэд шагнал гардуулж, баяр хүргэлээ

11 цагийн өмнө өмнө

СБД-ийн нэгдсэн эмнэлгийн мэс заслын хэсгийг вакум мэс заслын өрөө болгон шинэчилж, улсын комисс хүлээн авлаа

11 цагийн өмнө өмнө

Б.Одсүрэнгийн Хотын даргын орлогч байхдаа авсан 5.4 га газрыг хураах уу?

11 цагийн өмнө өмнө

С.Баярцогтоос бусад АН-ын горилогчид сонгуулиас өмнө “сэвтэнэ” гэв үү?!

11 цагийн өмнө өмнө

Гурван хөх мэнгэтэй хар нохой өдөр

11 цагийн өмнө өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 16-18 хэм хүйтэн байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Сурагчдын дунд "ett-hero 15/15" аялал зохион байгууллаа

1 өдрийн өмнө өмнө

"Эрдэнэс тавантолгой" ХК-ийн хүний нөөцийн хөгжил, сургалтын хэлтсийн төлөөлөл Эрдэнэт үйлдвэрт ажиллалаа

1 өдрийн өмнө өмнө

“Цагаан алт” хөтөлбөрийн дүнд түүхий эдийн 70 орчим хувийг дотоодын үйлдвэрлэгчид бэлтгэлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Сонгуулийн ерөнхий хорооны дарга, гишүүнээс чөлөөлөх тухай асуудлыг хэлэлцлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Согтуу иргэд нийтийн тээврийн үйлчилгээг саатуулсан тохиолдол 6 бий

1 өдрийн өмнө өмнө

Хяналтын болон бүтээмжийн менежер, сайд нарын зөвлөхүүдийг цомхотгож, дэд сайд нарыг томиллоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Мэргэжлийн хяналтын байгууллагын үйл ажиллагааг дахин сэргээхээр болжээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Төрийн өмчит 18 компанийг хэн, хэн авах вэ?

1 өдрийн өмнө өмнө

Дүүжин замын тээврийн Өнөр хороолол дахь буудлын заслын ажил үргэлжилж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Фото сурвалжилга: Төв талбайд мөсөн хотхон урлаж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Дөрвөн ногоон мэнгэтэй цагаагчин тахиа өдөр

1 өдрийн өмнө өмнө

Цас орно, өдөртөө 5-7 хэм хүйтэн байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Засгийн газрын ээлжит хуралдаан болж байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Онцгой байдлын газрын шинэ аврах салбар нэгдлээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Шүүгч Л.Галбадарын “тангараг зөрчсөн” байж болзошгүй үйлдлийг шүүлгэнэ

2 өдрийн өмнө өмнө

Г.Дамдинням Засгийн газартайгаа зам нийлэхгүй байна

2 өдрийн өмнө өмнө

С.Наранцогт, М.Чинбат нарыг дэмжиж, П.Дэлгэрнаранг өөрийнх хүсэлтээр чөлөөлөв

2 өдрийн өмнө өмнө

Таван шар мэнгэтэй цагаан бич өдөр

2 өдрийн өмнө өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 8-10 хэм хүйтэн байна

2025-12-16 өмнө

NBA-ын өнгөрсөн долоо хоногийн шилдэг тоглогчдын бичлэг (2025-26)

2025-12-16 өмнө

Денвер Наггетс нэмэлт цагт Хьюстон Рокетс багийг хожлоо

2025-12-16 өмнө

Н.Учрал: Технологийн дэвшил, хиймэл оюуныг ашиглахад онцгой анхаарна

САНАЛ БОЛГОХ
2025-12-12 өмнө

Налайх дүүрэгт монгол өв уламжлал, ёс заншлын өргөө 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил дууслаа

2025-12-14 өмнө

Фото сурвалжилга: Хотын нэг өдөр

2025-12-12 өмнө

Нийслэлийн зарим байршилд голуудын халиа 25-35 см нэмэгдсэн байна

2025-12-12 өмнө

“Шударга гэрээ” гээд Шапирогоор рекламдуулсан нь худлаа байжээ

2025-12-12 өмнө

Үс засуулвал эд эдлэл идээ ундаа олдоно

2025-12-12 өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 16-18 хэм хүйтэн байна

2025-12-12 өмнө

Компаниудад хугацаатай үүрэг өгснөөр бүх сумдад шатахуун нийлүүлжээ

2025-12-12 өмнө

"The Mongolz" баг "Team Vitality" багт хожигдож тэмцээнээ өндөрлүүллээ

2025-12-13 өмнө

3 жилийн хугацаанд 1000 нэр төрлийн бүтээгдэхүүн зах зээлд гаргажээ

2025-12-12 өмнө

Монгол Улсад хүндэтгэлтэй хандахгүй хэнтэй ч бид хамтран ажиллах шаардлага байхгүй

2025-12-14 өмнө

Т.Даваадалай: Ашиглалтын шаардлага хангахгүй байрыг орон сууцжуулах 133 төсөл 65 хувийн гүйцэтгэлтэй байна

2025-12-14 өмнө

Нийслэлд үйл ажиллагаа явуулж байгаа нийтийн байруудад хяналт, шалгалт хийж байна

2025-12-12 өмнө

УОК-ын шуурхай хуралдаанаар 21 аймгийн удирдлагад чиглэл өглөө

2025-12-12 өмнө

Оюу толгойн асуудлаарх өнөөдрийн нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд 95 гэрч оролцоно

2025-12-13 өмнө

Есөн улаан мэнгэтэй улаан луу өдөр

2025-12-15 өмнө

Энэ онд нийслэлийн мал аж ахуй эрхлэхийг хориглосон бүсээс 214 айлын 8495 малыг гаргав

2025-12-15 өмнө

Ипотекийн зээлийн мэдээллээ хэрхэн шалгах вэ

2025-12-16 өмнө

Завхан аймагт 3,6 магнитудын газар хөдлөлт боллоо

2025-12-13 өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 16-18 хэм хүйтэн байна

2025-12-15 өмнө

Үс засуулвал жаргал үргэлжид ирнэ

2025-12-14 өмнө

Найман цагаан мэнгэтэй улаагчин могой өдөр

2025-12-13 өмнө

Шилдэг залуу эрдэмтэн, эмч нар Ерөнхийлөгчийн нэрэмжит шагнал хүртлээ

2025-12-16 өмнө

Монос, Офицер, МИТС-ийн олон түвшний уулзварын загвар зураг батлагдаад байна

2025-12-16 өмнө

Н.Учрал: Технологийн дэвшил, хиймэл оюуныг ашиглахад онцгой анхаарна

2025-12-16 өмнө

Денвер Наггетс нэмэлт цагт Хьюстон Рокетс багийг хожлоо

2025-12-15 өмнө

Өнөөдөр тэгш, сондгой дугаарын хязгаарлалтгүй замын хөдөлгөөнд оролцоно

2025-12-16 өмнө

Орон сууцны үнэ өнгөрсөн жилийн мөн үеийнхээс 12.7 хувь өсжээ

2025-12-13 өмнө

Оюу толгойн асуудлаарх нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд дуудагдсан гэрчүүдийн 70 хувь нь оролцлоо

2025-12-16 өмнө

Нүхэн гарц төслийн 3-р байршилд туннелийн их биеийн бүтээцийг түлхэх технологиор хийж гүйцэтгэлээ

2025-12-16 өмнө

NBA-ын өнгөрсөн долоо хоногийн шилдэг тоглогчдын бичлэг (2025-26)

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.