• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Х.Уламбөярт: ЗАМЫН ТҮГЖРЭЛИЙГ БУУРУУЛАХ МИНИЙ САНАЛ

Хотын хөдөлгөөнд 605 мянган машин оролцдог ба 5 жилийн дотор 50% бууруулна ч гэдэг юм уу тийм цаг хугацааг хүлээх боломжгүй ээ. Их хугацааг хүлээж тэвчихгүй 50 хувь буураад 302 мянган машин явсан ч их л байх болно. Энэ хооронд тус бүр 40 тэр бумаар нь хэдэн ч гүүр гарц хийж мөнгө үргүй зарцуулагдаж бетон болох болно. Нийслэлийн 420 т.б.төгрөг ч байг онож, зорилгодоо хүрэх боломжгүй. САНАЛ: Даруйхан 2023 оны 1 дүгээр сарын 01-ний өдөөс эхлэн улсын дугаар шинээр олгохгүй гэж хуульчлах. (Ингэлээ гээд эрх чөлөө, хүний сонголт, тэглээ ингэлээ гэж хашхирна, түүнийг үл тоо ). Жил бүрийн улсын үзлэгт бүх машин 100% хамрагддаггүй. Нэг, хоёр зуугаараа сураггүй байгаа хэдий ч бүртгэлд хэн нэгний нэр дээр байгаа. Тэр бол эвдрээд хашаандаа хэвтэж байгаа, эсвэл задлаад автозахын контейнерт очсон сэлбэг болсон. Эхний ээлжинд тэр дугаарууд ил гарч хэн нэгэн рүү шилжиж дахин цэгцлэгдэнэ. Машины сэгээ зарсан хүн ч бас хэдэн төгрөгтэй үлдэнэ.

Дараагийн шатанд замын түгжрэлд нөлөөлөх алхам руугаа орно. Яаж вэ? Гаднаас машин импортоор орж ирдгээрээ ирэг ээ тэр бол хүний чөлөөт сонголт. Харин дугаарыг шинэ ч, хуучин ч, төрийн ч, хувийн ч бай хэнд ч шинээр олгохгүй. Эхний ээлжинд эвдэрсэн задарсан машины дугаар шилжээд дуусна. Дараагийн ээлжинд би хуучин муудаж байгаа приусээ зарж болох эрэлт үүснэ. Магадгүй тэр хуучин хогийн машинаар түгжирч явснаас оюутны сургалтын төлбөр төлөх, хашаа байшин авчих мөнгөөр ч зарчих юм билүү. Приусыг авсан нөхөр оруулж ирсэн машиндаа дугаарыг нь шилжүүлж аваад сэлбэгийн задаргаанд ачуулна. Ийм нэг наймааны цикл үүснэ. Яадаг юм бэ хуучин машин төмрийн хог руу явж цөөрч цэгцэрсээр л, хэн хэн нь хэрэгцээндээ наймаа үргэлжилсээр. Бас төрийн байгууллагууд акталсан машинаа тэгээд л салгалуулаад балансаас балансад шилжүүлэв гээд байлгаад түгжрэл нэмж байснаас хасаад дугаарыг өөрийн шинээр авсан машинд шилжүүлэг.

Төр энд 2 юмыг нээлттэй болгож журмаа өөрчилнө. Үүнд: 1.Байгууллага, ААН, иргэд дотроо, хоорондоо машины улсын дугаарыг чөлөөтэй шилжүүлэхийг зөвшөөрнө. Тэгэхдээ өмнөх хэдэн жил ч юм татвар төлөөгүй энэ тэр гээд зохицуулж өгөх юмнууд гарна. Нэг их хатуурхах үр дүнгүй.

2. Хотын нийтийн тээврийг төрөл, өнгө үзэмж, соёл, үйлчилгээ, хүртээмжийн хувьд маш богино хугацаанд эрс шинэчилж хувийн тээврийн хэрэгслээр хотын төв рүү явах шаардлага, хэрэгцээ үүсэхгүйгээр болгох. Дашрамд нийтийн тээврийнхэн нэг юм санаачлах хэрэгтэй. Одоо автобус чинь оргил ачааллын бус үед хоосон яваад, хүн нэг нэгээрээ машин дотроо түгжрээд байна аа даа. Тэгвэл аль нэг хотын захын эцсийн буудалдаа ил талбайд, бүр болж өгвөл дулаан зогсоол байгуулаад тэндээ машиныг үнэгүй тавиулаад хотын төв рүү нийтийн унаагаараа (одоогийнхоос арай үнэтэй байж болно, жишээ нь 1000-аар гэж хашхирч байгаад 4 хүн болохоор явдаг хувийнхан хааяагүй байдаг ш дээ) зөөж авчир.

Цагаа барьдаг цэвэр тохилог, өөрийн байнгын үйлчлүүлэгчтэй нийтийн тээвэр байх болно.

Дээрх миний хэлсэн наймаа үүссэнээр хуучин машинаа (хэрэг дээрээ улсын дугаараа) зарах дуудлага худалдаа 7 хоног бүр явагддаг байж болно ш дээ. Миний сонссоноор сард 300-500 тээврийн хэрэгсэл хилээр орж ирээд ихэнх нь л удахгүй борлогдоод улсын дугаар аваад байгаа биз дээ. Харин хөдөөгийн аймгуудын хувьд бол шинээр дугаар олгож болно гээд, харин хотын дотор орж ирж хөдөлгөөнд оролцоно гэвэл хоногийн тоогоор нь өндөр замын хураамж төлүүлэх хэрэгтэй.

Улсын дугаар шинээр олгохгүй энэ хугацаагааг 2 жилээр тогтоогоод байдлыг хянаад цааш нь сунгах эсэхийг шийдээд, дараа нь шинэ машинд олгож болно, зөв талдаа жолооны хүрдтэй бол олгоно гэх мэт чөлөөлөх. Сард 300-аар нэмэгдээд байгаа машины тоог зохицуулахгүйгээр зам, гүүр, гарц нэмж бариад ач холбогдолгүй, тэр зардлаар нийтийн тээврийг сайжруулж, машины тоог захиргааны арга элемент ашиглаж бууруулья. Шийдвэр гаргагчид иргэдийн эсргүүцэл, сонгууль хоёроос зарим үед айхгүй шийдвэр гарга. Үр дүнгээр нь ард олон удахгүй зөвшөөрнө.

Нэг жишээ: 2 жилийн өмнө зүүн гар тийш эргэхийг хориглоно гээд эхэлж мэдэгдээд хаахад эсргүүцээд л байсан одоо зүгээр чимээгүй нэг нэгээр нь хаачихсан байхад юм хэлэхгүй л байгаа биз дээ.

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Ц.Эрдэнэбаатар: Халтиргаа гулгаа үүсгэхгүйн тулд шөнийн цагаар машин, техникүүдийг тогтмол ажиллуулж байна
Олон удаагийн үйлдлээр их хэмжээний авлига авсан гаалийн байцаагчдыг саатуулжээ
Найман цагаан мэнгэтэй шар бич өдөр
Өдөртөө 8-10 хэм хүйтэн байна



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Х.Уламбөярт: ЗАМЫН ТҮГЖРЭЛИЙГ БУУРУУЛАХ МИНИЙ САНАЛ

Хотын хөдөлгөөнд 605 мянган машин оролцдог ба 5 жилийн дотор 50% бууруулна ч гэдэг юм уу тийм цаг хугацааг хүлээх боломжгүй ээ. Их хугацааг хүлээж тэвчихгүй 50 хувь буураад 302 мянган машин явсан ч их л байх болно. Энэ хооронд тус бүр 40 тэр бумаар нь хэдэн ч гүүр гарц хийж мөнгө үргүй зарцуулагдаж бетон болох болно. Нийслэлийн 420 т.б.төгрөг ч байг онож, зорилгодоо хүрэх боломжгүй. САНАЛ: Даруйхан 2023 оны 1 дүгээр сарын 01-ний өдөөс эхлэн улсын дугаар шинээр олгохгүй гэж хуульчлах. (Ингэлээ гээд эрх чөлөө, хүний сонголт, тэглээ ингэлээ гэж хашхирна, түүнийг үл тоо ). Жил бүрийн улсын үзлэгт бүх машин 100% хамрагддаггүй. Нэг, хоёр зуугаараа сураггүй байгаа хэдий ч бүртгэлд хэн нэгний нэр дээр байгаа. Тэр бол эвдрээд хашаандаа хэвтэж байгаа, эсвэл задлаад автозахын контейнерт очсон сэлбэг болсон. Эхний ээлжинд тэр дугаарууд ил гарч хэн нэгэн рүү шилжиж дахин цэгцлэгдэнэ. Машины сэгээ зарсан хүн ч бас хэдэн төгрөгтэй үлдэнэ.

Дараагийн шатанд замын түгжрэлд нөлөөлөх алхам руугаа орно. Яаж вэ? Гаднаас машин импортоор орж ирдгээрээ ирэг ээ тэр бол хүний чөлөөт сонголт. Харин дугаарыг шинэ ч, хуучин ч, төрийн ч, хувийн ч бай хэнд ч шинээр олгохгүй. Эхний ээлжинд эвдэрсэн задарсан машины дугаар шилжээд дуусна. Дараагийн ээлжинд би хуучин муудаж байгаа приусээ зарж болох эрэлт үүснэ. Магадгүй тэр хуучин хогийн машинаар түгжирч явснаас оюутны сургалтын төлбөр төлөх, хашаа байшин авчих мөнгөөр ч зарчих юм билүү. Приусыг авсан нөхөр оруулж ирсэн машиндаа дугаарыг нь шилжүүлж аваад сэлбэгийн задаргаанд ачуулна. Ийм нэг наймааны цикл үүснэ. Яадаг юм бэ хуучин машин төмрийн хог руу явж цөөрч цэгцэрсээр л, хэн хэн нь хэрэгцээндээ наймаа үргэлжилсээр. Бас төрийн байгууллагууд акталсан машинаа тэгээд л салгалуулаад балансаас балансад шилжүүлэв гээд байлгаад түгжрэл нэмж байснаас хасаад дугаарыг өөрийн шинээр авсан машинд шилжүүлэг.

Төр энд 2 юмыг нээлттэй болгож журмаа өөрчилнө. Үүнд: 1.Байгууллага, ААН, иргэд дотроо, хоорондоо машины улсын дугаарыг чөлөөтэй шилжүүлэхийг зөвшөөрнө. Тэгэхдээ өмнөх хэдэн жил ч юм татвар төлөөгүй энэ тэр гээд зохицуулж өгөх юмнууд гарна. Нэг их хатуурхах үр дүнгүй.

2. Хотын нийтийн тээврийг төрөл, өнгө үзэмж, соёл, үйлчилгээ, хүртээмжийн хувьд маш богино хугацаанд эрс шинэчилж хувийн тээврийн хэрэгслээр хотын төв рүү явах шаардлага, хэрэгцээ үүсэхгүйгээр болгох. Дашрамд нийтийн тээврийнхэн нэг юм санаачлах хэрэгтэй. Одоо автобус чинь оргил ачааллын бус үед хоосон яваад, хүн нэг нэгээрээ машин дотроо түгжрээд байна аа даа. Тэгвэл аль нэг хотын захын эцсийн буудалдаа ил талбайд, бүр болж өгвөл дулаан зогсоол байгуулаад тэндээ машиныг үнэгүй тавиулаад хотын төв рүү нийтийн унаагаараа (одоогийнхоос арай үнэтэй байж болно, жишээ нь 1000-аар гэж хашхирч байгаад 4 хүн болохоор явдаг хувийнхан хааяагүй байдаг ш дээ) зөөж авчир.

Цагаа барьдаг цэвэр тохилог, өөрийн байнгын үйлчлүүлэгчтэй нийтийн тээвэр байх болно.

Дээрх миний хэлсэн наймаа үүссэнээр хуучин машинаа (хэрэг дээрээ улсын дугаараа) зарах дуудлага худалдаа 7 хоног бүр явагддаг байж болно ш дээ. Миний сонссоноор сард 300-500 тээврийн хэрэгсэл хилээр орж ирээд ихэнх нь л удахгүй борлогдоод улсын дугаар аваад байгаа биз дээ. Харин хөдөөгийн аймгуудын хувьд бол шинээр дугаар олгож болно гээд, харин хотын дотор орж ирж хөдөлгөөнд оролцоно гэвэл хоногийн тоогоор нь өндөр замын хураамж төлүүлэх хэрэгтэй.

Улсын дугаар шинээр олгохгүй энэ хугацаагааг 2 жилээр тогтоогоод байдлыг хянаад цааш нь сунгах эсэхийг шийдээд, дараа нь шинэ машинд олгож болно, зөв талдаа жолооны хүрдтэй бол олгоно гэх мэт чөлөөлөх. Сард 300-аар нэмэгдээд байгаа машины тоог зохицуулахгүйгээр зам, гүүр, гарц нэмж бариад ач холбогдолгүй, тэр зардлаар нийтийн тээврийг сайжруулж, машины тоог захиргааны арга элемент ашиглаж бууруулья. Шийдвэр гаргагчид иргэдийн эсргүүцэл, сонгууль хоёроос зарим үед айхгүй шийдвэр гарга. Үр дүнгээр нь ард олон удахгүй зөвшөөрнө.

Нэг жишээ: 2 жилийн өмнө зүүн гар тийш эргэхийг хориглоно гээд эхэлж мэдэгдээд хаахад эсргүүцээд л байсан одоо зүгээр чимээгүй нэг нэгээр нь хаачихсан байхад юм хэлэхгүй л байгаа биз дээ.



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Засгийн газар
  • •Гадаад харилцаа
  • •Нийтлэл
  • •Фото мэдээ
  • •Бөхийн төрлүүд
  • •Уул уурхай
  • •Чуулган
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Нийслэл
  • •Видео мэдээ
  • •Улсын Онцгой Комисс
  • •E-Sport
  • •ММ-ын тодруулга
  • •Байнгын хороо
ХУРААХ
Орос цэргийн албан хаагчдаа...
Олимпын гүүрний явган хүний...

Х.Уламбөярт: ЗАМЫН ТҮГЖРЭЛИЙГ БУУРУУЛАХ МИНИЙ САНАЛ

Kuzmo 2022-09-22
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Х.Уламбөярт: ЗАМЫН ТҮГЖРЭЛИЙГ БУУРУУЛАХ МИНИЙ САНАЛ

Хотын хөдөлгөөнд 605 мянган машин оролцдог ба 5 жилийн дотор 50% бууруулна ч гэдэг юм уу тийм цаг хугацааг хүлээх боломжгүй ээ. Их хугацааг хүлээж тэвчихгүй 50 хувь буураад 302 мянган машин явсан ч их л байх болно. Энэ хооронд тус бүр 40 тэр бумаар нь хэдэн ч гүүр гарц хийж мөнгө үргүй зарцуулагдаж бетон болох болно. Нийслэлийн 420 т.б.төгрөг ч байг онож, зорилгодоо хүрэх боломжгүй. САНАЛ: Даруйхан 2023 оны 1 дүгээр сарын 01-ний өдөөс эхлэн улсын дугаар шинээр олгохгүй гэж хуульчлах. (Ингэлээ гээд эрх чөлөө, хүний сонголт, тэглээ ингэлээ гэж хашхирна, түүнийг үл тоо ). Жил бүрийн улсын үзлэгт бүх машин 100% хамрагддаггүй. Нэг, хоёр зуугаараа сураггүй байгаа хэдий ч бүртгэлд хэн нэгний нэр дээр байгаа. Тэр бол эвдрээд хашаандаа хэвтэж байгаа, эсвэл задлаад автозахын контейнерт очсон сэлбэг болсон. Эхний ээлжинд тэр дугаарууд ил гарч хэн нэгэн рүү шилжиж дахин цэгцлэгдэнэ. Машины сэгээ зарсан хүн ч бас хэдэн төгрөгтэй үлдэнэ.

Дараагийн шатанд замын түгжрэлд нөлөөлөх алхам руугаа орно. Яаж вэ? Гаднаас машин импортоор орж ирдгээрээ ирэг ээ тэр бол хүний чөлөөт сонголт. Харин дугаарыг шинэ ч, хуучин ч, төрийн ч, хувийн ч бай хэнд ч шинээр олгохгүй. Эхний ээлжинд эвдэрсэн задарсан машины дугаар шилжээд дуусна. Дараагийн ээлжинд би хуучин муудаж байгаа приусээ зарж болох эрэлт үүснэ. Магадгүй тэр хуучин хогийн машинаар түгжирч явснаас оюутны сургалтын төлбөр төлөх, хашаа байшин авчих мөнгөөр ч зарчих юм билүү. Приусыг авсан нөхөр оруулж ирсэн машиндаа дугаарыг нь шилжүүлж аваад сэлбэгийн задаргаанд ачуулна. Ийм нэг наймааны цикл үүснэ. Яадаг юм бэ хуучин машин төмрийн хог руу явж цөөрч цэгцэрсээр л, хэн хэн нь хэрэгцээндээ наймаа үргэлжилсээр. Бас төрийн байгууллагууд акталсан машинаа тэгээд л салгалуулаад балансаас балансад шилжүүлэв гээд байлгаад түгжрэл нэмж байснаас хасаад дугаарыг өөрийн шинээр авсан машинд шилжүүлэг.

Төр энд 2 юмыг нээлттэй болгож журмаа өөрчилнө. Үүнд: 1.Байгууллага, ААН, иргэд дотроо, хоорондоо машины улсын дугаарыг чөлөөтэй шилжүүлэхийг зөвшөөрнө. Тэгэхдээ өмнөх хэдэн жил ч юм татвар төлөөгүй энэ тэр гээд зохицуулж өгөх юмнууд гарна. Нэг их хатуурхах үр дүнгүй.

2. Хотын нийтийн тээврийг төрөл, өнгө үзэмж, соёл, үйлчилгээ, хүртээмжийн хувьд маш богино хугацаанд эрс шинэчилж хувийн тээврийн хэрэгслээр хотын төв рүү явах шаардлага, хэрэгцээ үүсэхгүйгээр болгох. Дашрамд нийтийн тээврийнхэн нэг юм санаачлах хэрэгтэй. Одоо автобус чинь оргил ачааллын бус үед хоосон яваад, хүн нэг нэгээрээ машин дотроо түгжрээд байна аа даа. Тэгвэл аль нэг хотын захын эцсийн буудалдаа ил талбайд, бүр болж өгвөл дулаан зогсоол байгуулаад тэндээ машиныг үнэгүй тавиулаад хотын төв рүү нийтийн унаагаараа (одоогийнхоос арай үнэтэй байж болно, жишээ нь 1000-аар гэж хашхирч байгаад 4 хүн болохоор явдаг хувийнхан хааяагүй байдаг ш дээ) зөөж авчир.

Цагаа барьдаг цэвэр тохилог, өөрийн байнгын үйлчлүүлэгчтэй нийтийн тээвэр байх болно.

Дээрх миний хэлсэн наймаа үүссэнээр хуучин машинаа (хэрэг дээрээ улсын дугаараа) зарах дуудлага худалдаа 7 хоног бүр явагддаг байж болно ш дээ. Миний сонссоноор сард 300-500 тээврийн хэрэгсэл хилээр орж ирээд ихэнх нь л удахгүй борлогдоод улсын дугаар аваад байгаа биз дээ. Харин хөдөөгийн аймгуудын хувьд бол шинээр дугаар олгож болно гээд, харин хотын дотор орж ирж хөдөлгөөнд оролцоно гэвэл хоногийн тоогоор нь өндөр замын хураамж төлүүлэх хэрэгтэй.

Улсын дугаар шинээр олгохгүй энэ хугацаагааг 2 жилээр тогтоогоод байдлыг хянаад цааш нь сунгах эсэхийг шийдээд, дараа нь шинэ машинд олгож болно, зөв талдаа жолооны хүрдтэй бол олгоно гэх мэт чөлөөлөх. Сард 300-аар нэмэгдээд байгаа машины тоог зохицуулахгүйгээр зам, гүүр, гарц нэмж бариад ач холбогдолгүй, тэр зардлаар нийтийн тээврийг сайжруулж, машины тоог захиргааны арга элемент ашиглаж бууруулья. Шийдвэр гаргагчид иргэдийн эсргүүцэл, сонгууль хоёроос зарим үед айхгүй шийдвэр гарга. Үр дүнгээр нь ард олон удахгүй зөвшөөрнө.

Нэг жишээ: 2 жилийн өмнө зүүн гар тийш эргэхийг хориглоно гээд эхэлж мэдэгдээд хаахад эсргүүцээд л байсан одоо зүгээр чимээгүй нэг нэгээр нь хаачихсан байхад юм хэлэхгүй л байгаа биз дээ.

ФОТО:

Сэдвүүд :
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Ц.Эрдэнэбаатар: Халтиргаа гулгаа үүсгэхгүйн тулд шөнийн цагаар машин, техникүүдийг тогтмол ажиллуулж байна
Олон удаагийн үйлдлээр их хэмжээний авлига авсан гаалийн байцаагчдыг саатуулжээ
Найман цагаан мэнгэтэй шар бич өдөр
Өдөртөө 8-10 хэм хүйтэн байна
МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ

АНХААРУУЛГА:Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд mminfo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 99998796 утсаар хүлээн авна.

ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
16 цагийн өмнө өмнө

А.Миеэгомбо: Эрүүл Мэндийн Яамны тендерийн ажлыг хийж гүйцэтгээд, үлдэгдэл мөнгөө авч чаддаггүй ээ

16 цагийн өмнө өмнө

Б.Энх-Оргил өнөөдөр дэлхийн аварга цолны төлөө тулалдана

16 цагийн өмнө өмнө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх Гэгээн Ширээт Улсын төрийн тэргүүнтэй уулзлаа

16 цагийн өмнө өмнө

Харилцааны түвшнийг хоёр шат алгасан ахиулсан Ерөнхийлөгчийн айлчлал өндөрлөлөө

17 цагийн өмнө өмнө

"The Mongolz" баг мэйжорын эхний өдөр нэг хожил, нэг хожигдолтой боллоо

17 цагийн өмнө өмнө

Морин хуурын найрал хөгжмийн хамт олон Ром хотноо уран бүтээлээ өргөн барилаа

17 цагийн өмнө өмнө

Гэр бүлийн хууль тогтоомжийг боловсронгуй болгоно

17 цагийн өмнө өмнө

Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой

17 цагийн өмнө өмнө

“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?

17 цагийн өмнө өмнө

Ц.Эрдэнэбаатар: Халтиргаа гулгаа үүсгэхгүйн тулд шөнийн цагаар машин, техникүүдийг тогтмол ажиллуулж байна

17 цагийн өмнө өмнө

Олон удаагийн үйлдлээр их хэмжээний авлига авсан гаалийн байцаагчдыг саатуулжээ

17 цагийн өмнө өмнө

Найман цагаан мэнгэтэй шар бич өдөр

17 цагийн өмнө өмнө

Өдөртөө 8-10 хэм хүйтэн байна

1 өдрийн өмнө өмнө

“Багахангай-Хөшигийн хөндий” төмөр замын төслийн бүтээн байгуулалт 84 хувьтай байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Нийслэлийн Онцгой байдлын газарт ажиллаж, холбогдох үүрэг чиглэлийг өглөө

1 өдрийн өмнө өмнө

"The Mongolz" баг мэйжорын эхний тоглолтоо "Imperial Esports" багтай хийнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

Гадаад валютын улсын нөөцийн хэмжээ 6.0 тэрбум ам.долларт буюу түүхэн дээд хэмжээнд хүрлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Х.Нямбаатар: Энэ онд 3933 нэгж талбар чөлөөлж, орон сууц, дэд бүтцийн төслүүдийг хэрэгжүүлж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Түлш хэрэглэгчдэд үйлчлэх төвөөс яндан, зуух хөөлөх ажлыг тогтмол хийж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Зэсийн баяжмал хайлуулах, боловсруулах үйлдвэрийн эрх зүйн орчныг сайжруулна

1 өдрийн өмнө өмнө

Цахим системд холбогдох мэдээллийг нэгтгэж ажиллахыг үүрэг болголоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Үнийн зохиомол өсөлтөөс сэргийлэх Шуурхай штаб байгууллаа

1 өдрийн өмнө өмнө

Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүний хөгжлийн газрыг тохируулагч агентлаг болгох санал

1 өдрийн өмнө өмнө

“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?

1 өдрийн өмнө өмнө

С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу

1 өдрийн өмнө өмнө

Үс засуулвал эд мал арвидна

1 өдрийн өмнө өмнө

Их төлөв цэлмэг, өдөртөө 10-12 хэм хүйтэн байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Үнийн зохиомол өсөлтөөс сэргийлэх Шуурхай штаб байгуулжээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Засгийн газрын хуралдаанаар үнийн өсөлтийн асуудлаар танилцуулга сонсоно

2 өдрийн өмнө өмнө

МИК-ийнхан ASMMA-ны ээлжит хуралд оролцлоо

САНАЛ БОЛГОХ
2025-11-30 өмнө

Гандантэгчэнлин хийдийн гэрэлтүүлгийн ажил 90 хувьтай үргэлжилж байна

2025-11-30 өмнө

Бичил хорооллын таван байрны фасад дулаалгын ажил дууслаа

2025-11-29 өмнө

Тун удахгүй: “SANTA VILLAGE - САНТАГИЙН ТОСГОН”

2025-11-29 өмнө

“Эрдэнэс тавантоглой” ХК-д хийх хөндлөнгийн аудит эхэллээ

2025-11-29 өмнө

Х.Нямбаатар: Орон сууцны шинэ загвар, ухаалаг шийдэл бүхий төсөл, хөтөлбөрүүдийг эрчимтэй хэрэгжүүлж байна

2025-12-02 өмнө

Битүүмжлэх технологийг ашиглан барилга угсралтын ажлыг үргэлжлүүлж байна

2025-11-30 өмнө

Лаг хатааж шатаах үйлдвэр төсөлд төр, хувийн хэвшлийн түншлэлийн бүрэн шинжилгээ хийнэ

2025-11-29 өмнө

СХД-ийн эмнэлэгт эмчлүүлж буй хүүхдийн 81 хувь нь томуугийн эсрэг дархлаажуулалтад хамрагдаагүй байна

2025-12-01 өмнө

Хан-Уул дүүргийн 10-р хорооны өрхийн ЭМТ-ийн барилгын ажил дууслаа

2025-12-02 өмнө

Сүхбаатарын талбайгаас Скай Резорт чиглэлд автобус явна

2025-12-01 өмнө

Х.Нямбаатар: 100-4200 кВт-ын зуухтай ӨЭМТ, хорооны байруудыг ирэх жил хийн болон цахилгаан халаагуурт шилжүүлнэ

2025-12-01 өмнө

Н.Наранбаатар: Хүүхдийн хэвтэн эмчлүүлэх 1280 орыг нэмлээ

2025-12-01 өмнө

Монголбанкны Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчтэй хийх сонсгол болно

2025-11-29 өмнө

Х.Нямбаатар: ТЭЦ-3 орчимд агаар бохирдолтой байгаа

2025-11-29 өмнө

Г.Занданшатар: Төсвийг танаснаар зөв голдиролд нь оруулж чадсан

2025-11-29 өмнө

“Богдхан уулын хишиг” барилдаан өнөөдөр болно

2025-12-02 өмнө

СХД-ийн 62 дугаар сургуулийн өргөтгөлийг ашиглалтад орууллаа

2025-12-01 өмнө

Ипотекийн зээлдэгчийн орлогыг хэрхэн тодорхойлох вэ?

2025-11-30 өмнө

Л.Энхрийлэн Абу-Дабигийн Их дуулга тэмцээнээс мөнгөн медаль хүртлээ

2025-12-02 өмнө

“Нэр нь үл мэдэгдэх цэргийн бунхан”-д цэцэг өргөж, хүндэтгэл үзүүллээ

2025-11-29 өмнө

Төрийн өмчит зарим компанийн удирдлагад хариуцлага тооцно

2025-12-01 өмнө

“…“ДЦС IV” компани 1.8 тэрбум төгрөгийн алдагдал гаргасан” гэдэг нь ташаа мэдээлэл байжээ

2025-11-29 өмнө

Улсын Их Хурлын Ерөнхий нарийн бичгийн даргаар Л.Өлзийсайханыг томилжээ

2025-12-01 өмнө

Оросоос авчирсан “Эрдэнэтийн 49”-ийг төрд аваад оносон уу, алдсан уу?

2 өдрийн өмнө өмнө

Х.Нямбаатар: Нийслэлийн төр, захиргааны байгууллагуудыг ухаалаг программ хангамжид шилжүүлнэ

2 өдрийн өмнө өмнө

МИК-ийнхан ASMMA-ны ээлжит хуралд оролцлоо

2025-12-02 өмнө

БГД-ийн 14 дүгээр хорооны хоёр байрыг дулаалж, фасадыг шинэчиллээ

2025-12-02 өмнө

Нүүрсний хулгай “намын нууц”-д орсон уу?!

2025-12-01 өмнө

Оклахома Сити Тандер улирлын 20 дахь хожлоо байгууллаа

2025-11-29 өмнө

Э.Ариунболд Абу-Дабигийн Их дуулга тэмцээнээс мөнгөн медаль хүртлээ

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.