• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



“Дарханы зам”-ыг төмөр замчид 10 хоногт л барьж байна

Дорнын говийг эмжиж буй шинэ төмөр замын бүтээн байгуулалт ахицтай, урамтай урагшилж байна. Өнгөрсөн жилийн өдийд дөнгөж л цэгцэрч байсан төмөр зам нийт ажлынхаа гуравны хоёр буюу гол хувийг нь эзэлдэг газар шорооны ажлаа бүрэн дуусгаж амжжээ. Ингэж шуурхай, хариуцлагатай ажиллахын тулд ардын армийнхан нэг ч хором алдаагүй. Цаг хугацааг хэрхэн үр ашигтай өнгөрүүлэх вэ гэдэгт анхаарч, үр дүнгээ ч үзэж байна. Оны өмнө анхны галт тэргээ явуулахаар төлөвлөсөн хугацаатай уралдаж явна гэдгийг Монгол Улсын гурав дахь Ерөнхийлөгч Н.Энхбаярыг шинэ төмөр замын бүтээн байгуулалттай танилцах үеэр төсөл хэрэгжүүлэгчид хэлсэн юм. 

Тавантолгой-Зүүнбаян чиглэлийн 416 км төмөр замын доод бүтэц буюу газар шорооны ажлыг зэвсэгт хүчний анги нэгтгэлүүд хийж буй. Чулуу бутлуур, бетоны үйлдвэр ажиллуулж, зохион байгуулалт, хяналтыг газар дээр нь шийдвэрлэдэг. Төсөв мөнгийг цаг тухайд нь өгдөг. Гүйцэтгэгчдээс ажлын чанар, хугацаа шаарддаг хэмээн ЗХЖШ-ын Бүтээн байгуулалтын дэмжлэгийн газрынхан танилцуулав. Жилийн хугацаанд хийсэн тэдний ажлыг тооцож үзвэл сонин дүр зураг гарч ирнэ. Оргил үедээ өдөрт 260 мянган мкуб газар шорооны ажил хийдэг байна. Өөрөөр хэлбэл, Төмөр замчид удтал гацаж, монголчуудыг жилийн 365 хоног бухимдуулаад байгаа  Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн 200 гаруй км замын газар шорооны ажлыг 5-10 хоногт л хийчих хүчин чадал, хурдтайгаар ажиллаж байна гэсэн үг. Гэхдээ арав гаруй метр өндөртэй төмөр замын далан шуудуу, орц, гарцтай харьцуулахад Дарханы зам юу ч биш. Тэгэхээр газар шорооны ажил багасах тусам хугацаа богиносно гэсэн үг.

Харин нийт бүтээн байгуулалтын гуравны хоёрыг эзэлдэг газар шорооны ажлыг хийсний дараах асуудал өөр гэдгийг тодруулах ёстой. Мөн төмөр зам, Дарханы замын хамгийн том ялгаа нь төсөв мөнгө. Дарханы зам олон улсын байгууллагын санхүүжилт, гадаад компанийн “гар”-ыг харж буй бол төмөр замыг зөвхөн монголчууд, тэр дундаа армийнхан гүйцэтгэж буй юм. Төмөр зам, Дарханы замын газар шорооны ажлын хооронд төсөв мөнгө, хүн техникээс гадна хариуцлага, зохион байгуулалтын маш том зөрүү байгааг хэлэх нь зүйтэй. Анхнаас нь санхүүжилтийг шуурхай шийдвэрлэж, гүйцэтгэгчдээ чадавхижуулж шахаж шаардсан бол өнөөдөр Дархан руу шинэ замаар давхих байсан ч байж мэднэ. 

Дархан-Улаанбаатар чиглэлийн энхэл, донхолтой замаа хагас жилийн дотор шинэчилнэ гэж баярласан хүлээлт хойшилсоор жил тойрч байна. Энэ чөлөөнөөр хот хоорондын бүх зүйл дамлагдаж, татвар татаасууд иргэдийг туйлдууллаа. Мөн ажлаа цагт нь хийдэггүй төрийнхний балгаар зам тээврийн ослоор хэдэн ч хүн алтан амиа алдав. Энэ мэтээр эрүүл мэнд, эд хөрөнгөний хохирлыг тооцоод ч барахгүй.

 


Монгол Улсын Засгийн газар тэртээ хоёр жилийн өмнө Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн авто замыг дөрвөн эгнээ болгон өргөтгөж шинэчлэх шийдвэрийг гаргасан. Төлөвлөгөө ёсоор зам засварын ажил 2019 оны арваннэгдүгээр сард дуусах байв. Гэтэл амласан хугацаа ард үлдэж, чухам хэдүйд ашиглалтад орох нь өнөөдөр ч тодорхойгүй байна. 2019 оны зургадугаар сарын 17-ны өдөр Дарханы замын нээлтийн тууз  хайчлахдаа тухайн үеийн Зам, тээвэр хөгжлийн сайд Б.Энх-Амгалан “Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн авто замыг дөрвөн эгнээ болгон өргөтгөх замын зураг төсөл хийгдэж дуусаад компаниуд гэрээгээ байгуулаад бүтээн байгуулалтын ажил эхэлж байна. Нэгж техникүүд замдаа гарчихсан.

2019 оны арваннэгдүгээр сарын 1 гэхэд одоо байгаа хоёр эгнээ замыг шинэчлэн ашиглалтад оруулах үүрэг даалгавартай. Хугацаа богино байна. Тиймээс хамгийн сүүлийн үеийн техник, технологийг хэрэглэнэ. Хамгийн сүүлийн үеийн технологи гэдэг нь 3-4 бутлах машин /резакл/ ажиллаж байгаа юм. Хуучин замыг газар дээр нь бутлаад, эргүүлж боловсруулаад дэвсдэг технологи. Тийм учраас хугацаандаа ашиглалтад орно. Хуучин хоёр эгнээ замын шинэчлэлийн ажлын санхүүжилт нь 60 сая ам.доллар. Үүний 58.5 сая нь Азийн Хөгжлийн Банкны хөнгөлөлттэй зээл, 1.5 сая доллар нь буцалтгүй тусламж. Хойтон жил буюу 2020 онд наадмаас өмнө ашиглалтад оруулахаар төлөвлөсөн" хэмээснээс хойш албаныхан ам нээхээ болиод байгаа. 

Харин коронавирусын халдвар гарснаас хойш хятад ажилчид орж ирэхгүй болсноос замын ажил гацсан гэдгийг нэг л үгээр ам тагладаг болсон. Монголчууд ч энэ тайлбартай эвлэрчихээд байна. Уг нь тэдний төлөвлөснөөр бол цар тахал гарахаас бараг хагас жилийн өмнө хийгдээд дуусчих байв. Гэтэл өнөөдөр Хятад ажилчдаа хүлээж, гадны компаниудаа царайчилж горьдсоор л сууна. 

Эх сурвалж: "Зууны мэдээ" сонин 

2020.7.28  МЯГМАР № 143 (6368)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Н.Энхбаярын нэхэмжлэлтэй хэргийг хянан хэлэлцэв
Эх орны үнэнч хамгаалагч Эрэлч ноход
Цагдаагийн ерөнхий газраас С.Ганбаатарт мэдэгдэл хүргэжээ
Шинэ орон сууцны үнэ дунджаар 2.450.855 төгрөг байна



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



“Дарханы зам”-ыг төмөр замчид 10 хоногт л барьж байна

Дорнын говийг эмжиж буй шинэ төмөр замын бүтээн байгуулалт ахицтай, урамтай урагшилж байна. Өнгөрсөн жилийн өдийд дөнгөж л цэгцэрч байсан төмөр зам нийт ажлынхаа гуравны хоёр буюу гол хувийг нь эзэлдэг газар шорооны ажлаа бүрэн дуусгаж амжжээ. Ингэж шуурхай, хариуцлагатай ажиллахын тулд ардын армийнхан нэг ч хором алдаагүй. Цаг хугацааг хэрхэн үр ашигтай өнгөрүүлэх вэ гэдэгт анхаарч, үр дүнгээ ч үзэж байна. Оны өмнө анхны галт тэргээ явуулахаар төлөвлөсөн хугацаатай уралдаж явна гэдгийг Монгол Улсын гурав дахь Ерөнхийлөгч Н.Энхбаярыг шинэ төмөр замын бүтээн байгуулалттай танилцах үеэр төсөл хэрэгжүүлэгчид хэлсэн юм. 

Тавантолгой-Зүүнбаян чиглэлийн 416 км төмөр замын доод бүтэц буюу газар шорооны ажлыг зэвсэгт хүчний анги нэгтгэлүүд хийж буй. Чулуу бутлуур, бетоны үйлдвэр ажиллуулж, зохион байгуулалт, хяналтыг газар дээр нь шийдвэрлэдэг. Төсөв мөнгийг цаг тухайд нь өгдөг. Гүйцэтгэгчдээс ажлын чанар, хугацаа шаарддаг хэмээн ЗХЖШ-ын Бүтээн байгуулалтын дэмжлэгийн газрынхан танилцуулав. Жилийн хугацаанд хийсэн тэдний ажлыг тооцож үзвэл сонин дүр зураг гарч ирнэ. Оргил үедээ өдөрт 260 мянган мкуб газар шорооны ажил хийдэг байна. Өөрөөр хэлбэл, Төмөр замчид удтал гацаж, монголчуудыг жилийн 365 хоног бухимдуулаад байгаа  Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн 200 гаруй км замын газар шорооны ажлыг 5-10 хоногт л хийчих хүчин чадал, хурдтайгаар ажиллаж байна гэсэн үг. Гэхдээ арав гаруй метр өндөртэй төмөр замын далан шуудуу, орц, гарцтай харьцуулахад Дарханы зам юу ч биш. Тэгэхээр газар шорооны ажил багасах тусам хугацаа богиносно гэсэн үг.

Харин нийт бүтээн байгуулалтын гуравны хоёрыг эзэлдэг газар шорооны ажлыг хийсний дараах асуудал өөр гэдгийг тодруулах ёстой. Мөн төмөр зам, Дарханы замын хамгийн том ялгаа нь төсөв мөнгө. Дарханы зам олон улсын байгууллагын санхүүжилт, гадаад компанийн “гар”-ыг харж буй бол төмөр замыг зөвхөн монголчууд, тэр дундаа армийнхан гүйцэтгэж буй юм. Төмөр зам, Дарханы замын газар шорооны ажлын хооронд төсөв мөнгө, хүн техникээс гадна хариуцлага, зохион байгуулалтын маш том зөрүү байгааг хэлэх нь зүйтэй. Анхнаас нь санхүүжилтийг шуурхай шийдвэрлэж, гүйцэтгэгчдээ чадавхижуулж шахаж шаардсан бол өнөөдөр Дархан руу шинэ замаар давхих байсан ч байж мэднэ. 

Дархан-Улаанбаатар чиглэлийн энхэл, донхолтой замаа хагас жилийн дотор шинэчилнэ гэж баярласан хүлээлт хойшилсоор жил тойрч байна. Энэ чөлөөнөөр хот хоорондын бүх зүйл дамлагдаж, татвар татаасууд иргэдийг туйлдууллаа. Мөн ажлаа цагт нь хийдэггүй төрийнхний балгаар зам тээврийн ослоор хэдэн ч хүн алтан амиа алдав. Энэ мэтээр эрүүл мэнд, эд хөрөнгөний хохирлыг тооцоод ч барахгүй.

 


Монгол Улсын Засгийн газар тэртээ хоёр жилийн өмнө Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн авто замыг дөрвөн эгнээ болгон өргөтгөж шинэчлэх шийдвэрийг гаргасан. Төлөвлөгөө ёсоор зам засварын ажил 2019 оны арваннэгдүгээр сард дуусах байв. Гэтэл амласан хугацаа ард үлдэж, чухам хэдүйд ашиглалтад орох нь өнөөдөр ч тодорхойгүй байна. 2019 оны зургадугаар сарын 17-ны өдөр Дарханы замын нээлтийн тууз  хайчлахдаа тухайн үеийн Зам, тээвэр хөгжлийн сайд Б.Энх-Амгалан “Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн авто замыг дөрвөн эгнээ болгон өргөтгөх замын зураг төсөл хийгдэж дуусаад компаниуд гэрээгээ байгуулаад бүтээн байгуулалтын ажил эхэлж байна. Нэгж техникүүд замдаа гарчихсан.

2019 оны арваннэгдүгээр сарын 1 гэхэд одоо байгаа хоёр эгнээ замыг шинэчлэн ашиглалтад оруулах үүрэг даалгавартай. Хугацаа богино байна. Тиймээс хамгийн сүүлийн үеийн техник, технологийг хэрэглэнэ. Хамгийн сүүлийн үеийн технологи гэдэг нь 3-4 бутлах машин /резакл/ ажиллаж байгаа юм. Хуучин замыг газар дээр нь бутлаад, эргүүлж боловсруулаад дэвсдэг технологи. Тийм учраас хугацаандаа ашиглалтад орно. Хуучин хоёр эгнээ замын шинэчлэлийн ажлын санхүүжилт нь 60 сая ам.доллар. Үүний 58.5 сая нь Азийн Хөгжлийн Банкны хөнгөлөлттэй зээл, 1.5 сая доллар нь буцалтгүй тусламж. Хойтон жил буюу 2020 онд наадмаас өмнө ашиглалтад оруулахаар төлөвлөсөн" хэмээснээс хойш албаныхан ам нээхээ болиод байгаа. 

Харин коронавирусын халдвар гарснаас хойш хятад ажилчид орж ирэхгүй болсноос замын ажил гацсан гэдгийг нэг л үгээр ам тагладаг болсон. Монголчууд ч энэ тайлбартай эвлэрчихээд байна. Уг нь тэдний төлөвлөснөөр бол цар тахал гарахаас бараг хагас жилийн өмнө хийгдээд дуусчих байв. Гэтэл өнөөдөр Хятад ажилчдаа хүлээж, гадны компаниудаа царайчилж горьдсоор л сууна. 

Эх сурвалж: "Зууны мэдээ" сонин 

2020.7.28  МЯГМАР № 143 (6368)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Аймгуудын мэдээлэл
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Эрүүл мэнд
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Засгийн газар
  • •Чуулган
  • •Гэмт хэрэг
  • •Ярилцлага
  • •Намууд
  • •Фото мэдээ
  • •Олимпизм
  • •Байнгын хороо
  • •Сурвалжлага
  • •Оддын амьдрал
  • •ММ-ын тодруулга
  • •Сонгууль
ХУРААХ
БНСУ-аас 262 иргэн эх орондоо ирнэ
Хакүхо, Осанояма нар башёг...

“Дарханы зам”-ыг төмөр замчид 10 хоногт л барьж байна

2020-07-28
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
“Дарханы зам”-ыг төмөр замчид 10 хоногт л барьж байна

Дорнын говийг эмжиж буй шинэ төмөр замын бүтээн байгуулалт ахицтай, урамтай урагшилж байна. Өнгөрсөн жилийн өдийд дөнгөж л цэгцэрч байсан төмөр зам нийт ажлынхаа гуравны хоёр буюу гол хувийг нь эзэлдэг газар шорооны ажлаа бүрэн дуусгаж амжжээ. Ингэж шуурхай, хариуцлагатай ажиллахын тулд ардын армийнхан нэг ч хором алдаагүй. Цаг хугацааг хэрхэн үр ашигтай өнгөрүүлэх вэ гэдэгт анхаарч, үр дүнгээ ч үзэж байна. Оны өмнө анхны галт тэргээ явуулахаар төлөвлөсөн хугацаатай уралдаж явна гэдгийг Монгол Улсын гурав дахь Ерөнхийлөгч Н.Энхбаярыг шинэ төмөр замын бүтээн байгуулалттай танилцах үеэр төсөл хэрэгжүүлэгчид хэлсэн юм. 

Тавантолгой-Зүүнбаян чиглэлийн 416 км төмөр замын доод бүтэц буюу газар шорооны ажлыг зэвсэгт хүчний анги нэгтгэлүүд хийж буй. Чулуу бутлуур, бетоны үйлдвэр ажиллуулж, зохион байгуулалт, хяналтыг газар дээр нь шийдвэрлэдэг. Төсөв мөнгийг цаг тухайд нь өгдөг. Гүйцэтгэгчдээс ажлын чанар, хугацаа шаарддаг хэмээн ЗХЖШ-ын Бүтээн байгуулалтын дэмжлэгийн газрынхан танилцуулав. Жилийн хугацаанд хийсэн тэдний ажлыг тооцож үзвэл сонин дүр зураг гарч ирнэ. Оргил үедээ өдөрт 260 мянган мкуб газар шорооны ажил хийдэг байна. Өөрөөр хэлбэл, Төмөр замчид удтал гацаж, монголчуудыг жилийн 365 хоног бухимдуулаад байгаа  Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн 200 гаруй км замын газар шорооны ажлыг 5-10 хоногт л хийчих хүчин чадал, хурдтайгаар ажиллаж байна гэсэн үг. Гэхдээ арав гаруй метр өндөртэй төмөр замын далан шуудуу, орц, гарцтай харьцуулахад Дарханы зам юу ч биш. Тэгэхээр газар шорооны ажил багасах тусам хугацаа богиносно гэсэн үг.

Харин нийт бүтээн байгуулалтын гуравны хоёрыг эзэлдэг газар шорооны ажлыг хийсний дараах асуудал өөр гэдгийг тодруулах ёстой. Мөн төмөр зам, Дарханы замын хамгийн том ялгаа нь төсөв мөнгө. Дарханы зам олон улсын байгууллагын санхүүжилт, гадаад компанийн “гар”-ыг харж буй бол төмөр замыг зөвхөн монголчууд, тэр дундаа армийнхан гүйцэтгэж буй юм. Төмөр зам, Дарханы замын газар шорооны ажлын хооронд төсөв мөнгө, хүн техникээс гадна хариуцлага, зохион байгуулалтын маш том зөрүү байгааг хэлэх нь зүйтэй. Анхнаас нь санхүүжилтийг шуурхай шийдвэрлэж, гүйцэтгэгчдээ чадавхижуулж шахаж шаардсан бол өнөөдөр Дархан руу шинэ замаар давхих байсан ч байж мэднэ. 

Дархан-Улаанбаатар чиглэлийн энхэл, донхолтой замаа хагас жилийн дотор шинэчилнэ гэж баярласан хүлээлт хойшилсоор жил тойрч байна. Энэ чөлөөнөөр хот хоорондын бүх зүйл дамлагдаж, татвар татаасууд иргэдийг туйлдууллаа. Мөн ажлаа цагт нь хийдэггүй төрийнхний балгаар зам тээврийн ослоор хэдэн ч хүн алтан амиа алдав. Энэ мэтээр эрүүл мэнд, эд хөрөнгөний хохирлыг тооцоод ч барахгүй.

 


Монгол Улсын Засгийн газар тэртээ хоёр жилийн өмнө Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн авто замыг дөрвөн эгнээ болгон өргөтгөж шинэчлэх шийдвэрийг гаргасан. Төлөвлөгөө ёсоор зам засварын ажил 2019 оны арваннэгдүгээр сард дуусах байв. Гэтэл амласан хугацаа ард үлдэж, чухам хэдүйд ашиглалтад орох нь өнөөдөр ч тодорхойгүй байна. 2019 оны зургадугаар сарын 17-ны өдөр Дарханы замын нээлтийн тууз  хайчлахдаа тухайн үеийн Зам, тээвэр хөгжлийн сайд Б.Энх-Амгалан “Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн авто замыг дөрвөн эгнээ болгон өргөтгөх замын зураг төсөл хийгдэж дуусаад компаниуд гэрээгээ байгуулаад бүтээн байгуулалтын ажил эхэлж байна. Нэгж техникүүд замдаа гарчихсан.

2019 оны арваннэгдүгээр сарын 1 гэхэд одоо байгаа хоёр эгнээ замыг шинэчлэн ашиглалтад оруулах үүрэг даалгавартай. Хугацаа богино байна. Тиймээс хамгийн сүүлийн үеийн техник, технологийг хэрэглэнэ. Хамгийн сүүлийн үеийн технологи гэдэг нь 3-4 бутлах машин /резакл/ ажиллаж байгаа юм. Хуучин замыг газар дээр нь бутлаад, эргүүлж боловсруулаад дэвсдэг технологи. Тийм учраас хугацаандаа ашиглалтад орно. Хуучин хоёр эгнээ замын шинэчлэлийн ажлын санхүүжилт нь 60 сая ам.доллар. Үүний 58.5 сая нь Азийн Хөгжлийн Банкны хөнгөлөлттэй зээл, 1.5 сая доллар нь буцалтгүй тусламж. Хойтон жил буюу 2020 онд наадмаас өмнө ашиглалтад оруулахаар төлөвлөсөн" хэмээснээс хойш албаныхан ам нээхээ болиод байгаа. 

Харин коронавирусын халдвар гарснаас хойш хятад ажилчид орж ирэхгүй болсноос замын ажил гацсан гэдгийг нэг л үгээр ам тагладаг болсон. Монголчууд ч энэ тайлбартай эвлэрчихээд байна. Уг нь тэдний төлөвлөснөөр бол цар тахал гарахаас бараг хагас жилийн өмнө хийгдээд дуусчих байв. Гэтэл өнөөдөр Хятад ажилчдаа хүлээж, гадны компаниудаа царайчилж горьдсоор л сууна. 

Эх сурвалж: "Зууны мэдээ" сонин 

2020.7.28  МЯГМАР № 143 (6368)

Сэдвүүд : #Сурвалжлага  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Н.Энхбаярын нэхэмжлэлтэй хэргийг хянан хэлэлцэв
Эх орны үнэнч хамгаалагч Эрэлч ноход
Цагдаагийн ерөнхий газраас С.Ганбаатарт мэдэгдэл хүргэжээ
Шинэ орон сууцны үнэ дунджаар 2.450.855 төгрөг байна
МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ

АНХААРУУЛГА:Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд mminfo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 99998796 утсаар хүлээн авна.

ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
4 цагийн өмнө өмнө

Н.Энхбаярын нэхэмжлэлтэй хэргийг хянан хэлэлцэв

10 цагийн өмнө өмнө

Улаанбаатар хотоос ирээд гэрийн тусгаарлалтын дэглэм зөрчсөн иргэдийг Дорнод аймагт тусгаарлах байранд албадан тусгаарлалаа.

10 цагийн өмнө өмнө

Эх орны үнэнч хамгаалагч Эрэлч ноход

11 цагийн өмнө өмнө

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга шүүхийн тухай хуульд хэсэгчилсэн хориг тавилаа

11 цагийн өмнө өмнө

Лос Анжелес Клипперс 13 дахь хожлоо байгуулж өрнөд бүсийг тэргүүлж байна

11 цагийн өмнө өмнө

Цагдаагийн ерөнхий газраас С.Ганбаатарт мэдэгдэл хүргэжээ

12 цагийн өмнө өмнө

Шинэ орон сууцны үнэ дунджаар 2.450.855 төгрөг байна

12 цагийн өмнө өмнө

Суурьшил ба хуулбар, “Цаасан хот”-ын нисдэг хуулиуд

12 цагийн өмнө өмнө

Ө.Шижир: УИХ-аас АТГ-ын даргыг томилвол авлигатай тэмцэж чадахгүй

12 цагийн өмнө өмнө

11:00 цагийн мэдээнээс хойш нийтийн байрнаас зургаа нэмэгдлээ

12 цагийн өмнө өмнө

А.Амбасэлмаа: 7065 хүнд шинжилгээ хийхэд 16 хүнээс халдвар илэрсэн байна

13 цагийн өмнө өмнө

Д.Сумъяабазар байгууллагуудын албан хаагчдыг ПСР шинжилгээнд хамруулахыг үүрэг болголоо

15 цагийн өмнө өмнө

УИХ-ЫН ГИШҮҮН С.ГАНБААТАР ӨЛСГӨЛӨН ЗАРЛАЖ ЭХЭЛЛЭЭ

15 цагийн өмнө өмнө

НӨАТ: Нэг сая төгрөгийн 264 азтан тодорлоо

16 цагийн өмнө өмнө

ШӨХТГ: Төр сугалаа явуулдаг нь бид ч явуулах үндэс гэж тайлбарлаж байна

16 цагийн өмнө өмнө

Монгол Улсын Ерөнхий сайдыг томилох тухай асуудлыг өнөөдөр байнгын хороогоор хэлэлцэнэ

16 цагийн өмнө өмнө

Нэг цагаан мэнгэтэй харагчин тахиа өдөр

16 цагийн өмнө өмнө

Өдөртөө 13-15 градус хүйтэн байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Дайэйшо макүүчи зиндааны анхны түрүүгээ хүртлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

УБ хотоос аймагтаа очсон иргэд өндөржүүлсэн бэлэн байдлын хугацаа буюу 03 дугаар сарын 31-ний өдрийг хүртэл хугацаанд буцаж гарах боломжгүй

1 өдрийн өмнө өмнө

УОК: Халдварын хавьтал болсон хүмүүс байршлаа хэлэхгүй байх, халдвар авснаа мэдэхгүй олон нийтийн газраар үйлчлүүлэх тохиолдол гарч байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Нийслэл, дүүргийн албан хаагчид үйлчилгээний байгууллагуудтай хамтран халдвараас сэргийлэн ажиллаж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Он гарсаар 590 иргэнийг татан авах ажиллагааг зохион байгуулав

1 өдрийн өмнө өмнө

NBA-ын өнөөдрийн шилдэг 10 үзүүлбэр (21-01-24)

1 өдрийн өмнө өмнө

Нийслэл, дүүргийн 520 албан хаагч 95 байршилд хяналт, шалгалт хийж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Хоёр ч удаа цаг сунгаж Денвер Наггетс баг Финикс Сансыг хожлоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Ерөнхийлөгч В.Путины дэглэмийг эсэргүүцсэн жагсаалын фото

1 өдрийн өмнө өмнө

А.Амбасэлмаа: Баянзүрх дүүргийн нийтийн байрнаас 9 тохиолдол бүртгэгдлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Баянзүрх дүүргийн тавдугаар хороонд хэсэгчилсэн хөл хорио тогтоолоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Хоёр хар мэнгэтэй хар бич өдөр

САНАЛ БОЛГОХ
2021-01-21 өмнө

Ц.Ганзориг: Ерөнхий сайдын дэргэд хүмүүжсэн залуу насны минь чухал үе байлаа

1 өдрийн өмнө өмнө

УБ хотоос аймагтаа очсон иргэд өндөржүүлсэн бэлэн байдлын хугацаа буюу 03 дугаар сарын 31-ний өдрийг хүртэл хугацаанд буцаж гарах боломжгүй

15 цагийн өмнө өмнө

УИХ-ЫН ГИШҮҮН С.ГАНБААТАР ӨЛСГӨЛӨН ЗАРЛАЖ ЭХЭЛЛЭЭ

1 өдрийн өмнө өмнө

УОК: Халдварын хавьтал болсон хүмүүс байршлаа хэлэхгүй байх, халдвар авснаа мэдэхгүй олон нийтийн газраар үйлчлүүлэх тохиолдол гарч байна

2021-01-21 өмнө

Х.Баттулга: Иргэдийн сайн дураараа эвлэлдэн нэгдсэн жагсаалыг хэн нэгэн зохион байгуулсан мэт мэдэгдэл хийсэнд туйлын харамсалтай байна

2021-01-22 өмнө

НОК: Дараах салбарт хязгаарлалтын дэглэм үргэлжилнэ

2021-01-20 өмнө

Я.Содбаатар: УОК-ын даргын хувьд тухайн эмэгтэйгээс, ар гэрийнхнээс нь уучлал хүсэж байна

2021-01-19 өмнө

COVID-19: Шинэ хувилбарын B.1.1.7 вирус судлаачдыг айлгаж байна

2021-01-19 өмнө

МУИС-ИЙН ЗАХИРАЛ, ОЮУТАН ХОЁРЫН МЭДЭГДЭЛ

2021-01-22 өмнө

Ерөнхийлөгчийн “Энтертайнмент” гэв үү?!

2021-01-22 өмнө

Ж.Чинбүрэн: Надад сайд болох хувийн сонирхол алга

2021-01-21 өмнө

Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх огцрох өргөдлөө өгнө

2021-01-20 өмнө

У. Хүрэлсүх: Бүх шатны ажил хариуцсан хүмүүст хариуцлага тооцно

2021-01-22 өмнө

А.Амбасэлмаа: ХӨСҮТ-ийн нэг ажилтан, бусад нь өмнө батлагдсан хүмүүсийн ойрын хавьтал болсон хүмүүс байна

2021-01-19 өмнө

Дохагийн тэмцээнээс юу харагдав

2021-01-21 өмнө

Б.Пүрэвдорж: У.Хүрэлсүх ерөнхийлөгч болох гэж хариуцлагаас зугтаж байна

2021-01-20 өмнө

Т.Мөнхсайхан НЭМГ болон Нэгдүгээр төрөхийн даргыг ажлаас чөлөөлөхийг хотын даргаас хүсжээ

11 цагийн өмнө өмнө

Цагдаагийн ерөнхий газраас С.Ганбаатарт мэдэгдэл хүргэжээ

2021-01-19 өмнө

Өрсөлдөөнийг хянадаг Б.Бат-Эрдэнэ тендер зарладаг компанийн ТУЗ-ийн дарга болсон нь ашиг сонирхлын зөрчлийн сонгодог жишээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Баянзүрх дүүргийн тавдугаар хороонд хэсэгчилсэн хөл хорио тогтоолоо

2 өдрийн өмнө өмнө

Улаанбаатар хотоос орох гарах хөдөлгөөнийг хааж эхэллээ

2021-01-22 өмнө

Кайли Женнер амралтанд авахуулсан бикинитэй зурагаа тавьжээ

2021-01-22 өмнө

Н. Алтанхуяг: Ерөнхий сайд ил хэлж чадахгүй хэцүү байдалд орчихож, бууж өгч байгаад нь харамсаж байна

2021-01-21 өмнө

Солигддог тэмдэг шиг ерөнхий сайдууд

1 өдрийн өмнө өмнө

Дайэйшо макүүчи зиндааны анхны түрүүгээ хүртлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Ерөнхийлөгч В.Путины дэглэмийг эсэргүүцсэн жагсаалын фото

13 цагийн өмнө өмнө

Д.Сумъяабазар байгууллагуудын албан хаагчдыг ПСР шинжилгээнд хамруулахыг үүрэг болголоо

16 цагийн өмнө өмнө

ШӨХТГ: Төр сугалаа явуулдаг нь бид ч явуулах үндэс гэж тайлбарлаж байна

2021-01-22 өмнө

О.Батханд: Жагсаалд Ерөнхийлөгч ямар ч хамаагүй

2021-01-21 өмнө

Соёлын салбарыг хувьчлал, хулгайгаас салгахаа С.Чулуун амлав

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.