• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Баячуудад ээлтэй Хан-Уулын уулзвар

Баячуудад ээлтэй Хан-Уулын уулзвар

Нийслэлийн нэлээд ачаалал ихтэй дөрвөн замын уулзварын нэг бол Хан-Уул дүүргийн 120 мянгат хорооллын өмнөх дөрвөн замын уулзвар. Хотын төвөөс Богд уул, Зайсан толгойг тойрсон баячуудын хороолол орох, хаа хол Нисэх Яармагийн иргэд ажил албандаа ирэх, тарах, зүүн тийш Банзүрх дүүргийн орон сууцны хорооллууд руу зорчих гээд аль аль талдаа хөдөлгөөний эрчим ихтэй ийм л уулзвар.

Уг нь бол энэ уулзвар гэрлэн дохиотой, орчин үеийн техник технологиор бүтээсэн энэ гэрлэн дохио тал талаас ирж байгаа хөдөлгөөнийг ээлжлүүлээд, зохицуулан зүг зүгт нь гаргаад байж болмоор. Ингэх ч гэж өдий төдий хөрөнгө зарцуулан ийм төхөөрөг суурилуулсан баймаар.

Гэтэл ажил цуглах, орой тарах гээд хөдөлгөөн ид эрчимжиж түгжрэл эхэлдэг цагаар энд тээврийн цагдаагийн нэг замын зохицуулагч байнга жижүүрлэнэ.

Чухамдаа гар утас, богино долгионы холбоо барьсан тэр зохицуулагчийн хийж гүйцэтгэх үндсэн үүрэг нь хотын төвөөс Богд уул, Зайсан толгой тойрсон тансаг хороололд амьдардаг дарга нар, баячуудын машиныг түгжрэлд зогсоохгүй түргэн нэвтрүүлэх явдал бололтой.

Өглөөдөө урдаасаа хойшоо, оройдоо хойноос хотын төвөөс урагш чиглэсэн хөдөлгөөнийг л саадгүй нэвтрүүлэх үүрэгтэй. Харжээ байхад тэр холбоо РАЦ нь шажигнаад нэг дуугарвал л нөгөө шидэт дохиураа өргөөд л баруун, зүүн урсгалаа хаагаад зөвхөн урагшаа, хойшоо хөдөлгөөнийг явуулж эхэлнэ. Бодоход хэн нэгэн нь “наанаас чинь тэр даргын авгай харих гээд явж байгаа шүү, хөдөлгөөнөө зохицуулаад түгжрүүлэхгүйхэн шиг өнгөрүүл” гэсэн үүрэг өгдөг бололтой. Хойш урагшаа зорчих замаар том том жипүүд харваж өнгөрөөд л, баруун талаас өнөө нийслэлийн түгжрэлийг бууруулах зориулалттай шугамын автобусууд ногоон гэрэл нэг, хоёр, гурван удаа ассан ч зогссоор л байна. Нисэх, Яармаг, ТЭЦ гээд баруун талаас ирдэг автобус нь ч олон. Ийм болохоор энэ замаар зорчигсдын ихэнх нь хол зам туулж ажил албандаа очиж, орой яаран яаран гэр орноо зүглэнэ.

Уг нь бол энэ замаар өнөө өөрсдийгөө тэнгэрийн хаан гээд бодчихсон, хөндлөн урсгалууд бүү хэл, бүх чигэлийн замыг хааж байгаад, элдэв дохио хангинуулаад давхидаг Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд нар нь явдаггүй.

Гэсэн атлаа баячууд, хурган дарганцаруудын авгай хүүхдэд тал засч зөвхөн тэднийг өглөө ажил албанд нь,  орой гэрт нь түргэн хүргэхийн төлөө шидэт дохиур барьсан нэг хүнийг өглөө оройд тэнд зогсоон, өдий төдий олон хүнийг чирэгдүүлэн ажил албанаас нь хоцроож, оройд гэр орондоо очих цагаас нь хумсалж байх хэрэг Тээврийн цагдаагийнханд байх ёстой гэж үү.

Нөгөө талаас нь харвал тэртэй тэргүй гэрлэн дохио байсаар байтал тэнд нэг хүнийг халуун нар, хүйтэн бороо, цаснаар зогсоон алсын холбоогоор үүрэг өгөн чилээх ямар ч хэрэгтэй юм, яахав цалин авдаг ажил албаа л гүйцэтгэж байгаа юм гэх үү дээ.

Уг нь бол Монгол Улсын Үндсэн хуульд зааснаар бол хүн бүр тэгш эрхтэй баймаар. Хаа тэртээ нисэхэд ажиллаад орой орон гэрээдээ, хэдэн хүүхдээдээ  яаран яаран автобусанд суугаад явж байгаа  хүн, том том жип унасан дарганцрууд, тэдний  авгай нартай ижил тэгш эрхтэй баймаар.

Гэтэл яахаараа нэг хэсэг нь  орон гэртээ харихын тулд цагдаа нараар зохицуулуулан улаан гэрэл дундуур давхиад өнгөрдөг, нөгөө зарим нь болохоор ногоон гэрэл асчихаад байхад л “яагаад явахгүй байгаа юм бол” гээд сууж байх ёстой гэж.

Тээврийн цагдаагийнхан хүнийг алагчлан үзэж дарга нар, тэдний авгай хүүхдэд тал засахаа болиод зүгээр л гэрлэн дохиогоор нь зорчуулчих л даа. Нийслэлд гэрлэн дохиогүй, орой өглөөдөө “ар монголын чагтан түгжээ” үүсдэг уулзвар гарц бишгүй нэг байхад наад зохицуулагчдаа тэнд зогсоовол дээр баймаар.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин

2023 оны есдүгээр сарын 20. Лхагва. №148 (5876)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Б.Одсүрэнгийн Хотын даргын орлогч байхдаа авсан 5.4 га газрыг хураах уу?
С.Баярцогтоос бусад АН-ын горилогчид сонгуулиас өмнө “сэвтэнэ” гэв үү?!
Төрийн өмчит 18 компанийг хэн, хэн авах вэ?
Шүүгч Л.Галбадарын “тангараг зөрчсөн” байж болзошгүй үйлдлийг шүүлгэнэ



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Баячуудад ээлтэй Хан-Уулын уулзвар

Баячуудад ээлтэй Хан-Уулын уулзвар

Нийслэлийн нэлээд ачаалал ихтэй дөрвөн замын уулзварын нэг бол Хан-Уул дүүргийн 120 мянгат хорооллын өмнөх дөрвөн замын уулзвар. Хотын төвөөс Богд уул, Зайсан толгойг тойрсон баячуудын хороолол орох, хаа хол Нисэх Яармагийн иргэд ажил албандаа ирэх, тарах, зүүн тийш Банзүрх дүүргийн орон сууцны хорооллууд руу зорчих гээд аль аль талдаа хөдөлгөөний эрчим ихтэй ийм л уулзвар.

Уг нь бол энэ уулзвар гэрлэн дохиотой, орчин үеийн техник технологиор бүтээсэн энэ гэрлэн дохио тал талаас ирж байгаа хөдөлгөөнийг ээлжлүүлээд, зохицуулан зүг зүгт нь гаргаад байж болмоор. Ингэх ч гэж өдий төдий хөрөнгө зарцуулан ийм төхөөрөг суурилуулсан баймаар.

Гэтэл ажил цуглах, орой тарах гээд хөдөлгөөн ид эрчимжиж түгжрэл эхэлдэг цагаар энд тээврийн цагдаагийн нэг замын зохицуулагч байнга жижүүрлэнэ.

Чухамдаа гар утас, богино долгионы холбоо барьсан тэр зохицуулагчийн хийж гүйцэтгэх үндсэн үүрэг нь хотын төвөөс Богд уул, Зайсан толгой тойрсон тансаг хороололд амьдардаг дарга нар, баячуудын машиныг түгжрэлд зогсоохгүй түргэн нэвтрүүлэх явдал бололтой.

Өглөөдөө урдаасаа хойшоо, оройдоо хойноос хотын төвөөс урагш чиглэсэн хөдөлгөөнийг л саадгүй нэвтрүүлэх үүрэгтэй. Харжээ байхад тэр холбоо РАЦ нь шажигнаад нэг дуугарвал л нөгөө шидэт дохиураа өргөөд л баруун, зүүн урсгалаа хаагаад зөвхөн урагшаа, хойшоо хөдөлгөөнийг явуулж эхэлнэ. Бодоход хэн нэгэн нь “наанаас чинь тэр даргын авгай харих гээд явж байгаа шүү, хөдөлгөөнөө зохицуулаад түгжрүүлэхгүйхэн шиг өнгөрүүл” гэсэн үүрэг өгдөг бололтой. Хойш урагшаа зорчих замаар том том жипүүд харваж өнгөрөөд л, баруун талаас өнөө нийслэлийн түгжрэлийг бууруулах зориулалттай шугамын автобусууд ногоон гэрэл нэг, хоёр, гурван удаа ассан ч зогссоор л байна. Нисэх, Яармаг, ТЭЦ гээд баруун талаас ирдэг автобус нь ч олон. Ийм болохоор энэ замаар зорчигсдын ихэнх нь хол зам туулж ажил албандаа очиж, орой яаран яаран гэр орноо зүглэнэ.

Уг нь бол энэ замаар өнөө өөрсдийгөө тэнгэрийн хаан гээд бодчихсон, хөндлөн урсгалууд бүү хэл, бүх чигэлийн замыг хааж байгаад, элдэв дохио хангинуулаад давхидаг Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд нар нь явдаггүй.

Гэсэн атлаа баячууд, хурган дарганцаруудын авгай хүүхдэд тал засч зөвхөн тэднийг өглөө ажил албанд нь,  орой гэрт нь түргэн хүргэхийн төлөө шидэт дохиур барьсан нэг хүнийг өглөө оройд тэнд зогсоон, өдий төдий олон хүнийг чирэгдүүлэн ажил албанаас нь хоцроож, оройд гэр орондоо очих цагаас нь хумсалж байх хэрэг Тээврийн цагдаагийнханд байх ёстой гэж үү.

Нөгөө талаас нь харвал тэртэй тэргүй гэрлэн дохио байсаар байтал тэнд нэг хүнийг халуун нар, хүйтэн бороо, цаснаар зогсоон алсын холбоогоор үүрэг өгөн чилээх ямар ч хэрэгтэй юм, яахав цалин авдаг ажил албаа л гүйцэтгэж байгаа юм гэх үү дээ.

Уг нь бол Монгол Улсын Үндсэн хуульд зааснаар бол хүн бүр тэгш эрхтэй баймаар. Хаа тэртээ нисэхэд ажиллаад орой орон гэрээдээ, хэдэн хүүхдээдээ  яаран яаран автобусанд суугаад явж байгаа  хүн, том том жип унасан дарганцрууд, тэдний  авгай нартай ижил тэгш эрхтэй баймаар.

Гэтэл яахаараа нэг хэсэг нь  орон гэртээ харихын тулд цагдаа нараар зохицуулуулан улаан гэрэл дундуур давхиад өнгөрдөг, нөгөө зарим нь болохоор ногоон гэрэл асчихаад байхад л “яагаад явахгүй байгаа юм бол” гээд сууж байх ёстой гэж.

Тээврийн цагдаагийнхан хүнийг алагчлан үзэж дарга нар, тэдний авгай хүүхдэд тал засахаа болиод зүгээр л гэрлэн дохиогоор нь зорчуулчих л даа. Нийслэлд гэрлэн дохиогүй, орой өглөөдөө “ар монголын чагтан түгжээ” үүсдэг уулзвар гарц бишгүй нэг байхад наад зохицуулагчдаа тэнд зогсоовол дээр баймаар.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин

2023 оны есдүгээр сарын 20. Лхагва. №148 (5876)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Засгийн газар
  • •Нийтлэл
  • •Фото мэдээ
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Улсын Онцгой Комисс
  • •Ипотекийн зээл
  • •Яам, Агентлаг
  • •Уул уурхай
  • •Чуулган
  • •Нээлттэй сонсгол
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Сэрэмжлүүлэг
  • •Байнгын хороо
  • •E-Sport
  • •Нийслэл
ХУРААХ
Өнөөдөр НӨАТ-ын урамшууллын...
Д.Зоригт: Тавантолгой 19 тэрбум...

Баячуудад ээлтэй Хан-Уулын уулзвар

ӨЛЗИЙБАЯР 2023-09-20
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Баячуудад ээлтэй Хан-Уулын уулзвар

Баячуудад ээлтэй Хан-Уулын уулзвар

Нийслэлийн нэлээд ачаалал ихтэй дөрвөн замын уулзварын нэг бол Хан-Уул дүүргийн 120 мянгат хорооллын өмнөх дөрвөн замын уулзвар. Хотын төвөөс Богд уул, Зайсан толгойг тойрсон баячуудын хороолол орох, хаа хол Нисэх Яармагийн иргэд ажил албандаа ирэх, тарах, зүүн тийш Банзүрх дүүргийн орон сууцны хорооллууд руу зорчих гээд аль аль талдаа хөдөлгөөний эрчим ихтэй ийм л уулзвар.

Уг нь бол энэ уулзвар гэрлэн дохиотой, орчин үеийн техник технологиор бүтээсэн энэ гэрлэн дохио тал талаас ирж байгаа хөдөлгөөнийг ээлжлүүлээд, зохицуулан зүг зүгт нь гаргаад байж болмоор. Ингэх ч гэж өдий төдий хөрөнгө зарцуулан ийм төхөөрөг суурилуулсан баймаар.

Гэтэл ажил цуглах, орой тарах гээд хөдөлгөөн ид эрчимжиж түгжрэл эхэлдэг цагаар энд тээврийн цагдаагийн нэг замын зохицуулагч байнга жижүүрлэнэ.

Чухамдаа гар утас, богино долгионы холбоо барьсан тэр зохицуулагчийн хийж гүйцэтгэх үндсэн үүрэг нь хотын төвөөс Богд уул, Зайсан толгой тойрсон тансаг хороололд амьдардаг дарга нар, баячуудын машиныг түгжрэлд зогсоохгүй түргэн нэвтрүүлэх явдал бололтой.

Өглөөдөө урдаасаа хойшоо, оройдоо хойноос хотын төвөөс урагш чиглэсэн хөдөлгөөнийг л саадгүй нэвтрүүлэх үүрэгтэй. Харжээ байхад тэр холбоо РАЦ нь шажигнаад нэг дуугарвал л нөгөө шидэт дохиураа өргөөд л баруун, зүүн урсгалаа хаагаад зөвхөн урагшаа, хойшоо хөдөлгөөнийг явуулж эхэлнэ. Бодоход хэн нэгэн нь “наанаас чинь тэр даргын авгай харих гээд явж байгаа шүү, хөдөлгөөнөө зохицуулаад түгжрүүлэхгүйхэн шиг өнгөрүүл” гэсэн үүрэг өгдөг бололтой. Хойш урагшаа зорчих замаар том том жипүүд харваж өнгөрөөд л, баруун талаас өнөө нийслэлийн түгжрэлийг бууруулах зориулалттай шугамын автобусууд ногоон гэрэл нэг, хоёр, гурван удаа ассан ч зогссоор л байна. Нисэх, Яармаг, ТЭЦ гээд баруун талаас ирдэг автобус нь ч олон. Ийм болохоор энэ замаар зорчигсдын ихэнх нь хол зам туулж ажил албандаа очиж, орой яаран яаран гэр орноо зүглэнэ.

Уг нь бол энэ замаар өнөө өөрсдийгөө тэнгэрийн хаан гээд бодчихсон, хөндлөн урсгалууд бүү хэл, бүх чигэлийн замыг хааж байгаад, элдэв дохио хангинуулаад давхидаг Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд нар нь явдаггүй.

Гэсэн атлаа баячууд, хурган дарганцаруудын авгай хүүхдэд тал засч зөвхөн тэднийг өглөө ажил албанд нь,  орой гэрт нь түргэн хүргэхийн төлөө шидэт дохиур барьсан нэг хүнийг өглөө оройд тэнд зогсоон, өдий төдий олон хүнийг чирэгдүүлэн ажил албанаас нь хоцроож, оройд гэр орондоо очих цагаас нь хумсалж байх хэрэг Тээврийн цагдаагийнханд байх ёстой гэж үү.

Нөгөө талаас нь харвал тэртэй тэргүй гэрлэн дохио байсаар байтал тэнд нэг хүнийг халуун нар, хүйтэн бороо, цаснаар зогсоон алсын холбоогоор үүрэг өгөн чилээх ямар ч хэрэгтэй юм, яахав цалин авдаг ажил албаа л гүйцэтгэж байгаа юм гэх үү дээ.

Уг нь бол Монгол Улсын Үндсэн хуульд зааснаар бол хүн бүр тэгш эрхтэй баймаар. Хаа тэртээ нисэхэд ажиллаад орой орон гэрээдээ, хэдэн хүүхдээдээ  яаран яаран автобусанд суугаад явж байгаа  хүн, том том жип унасан дарганцрууд, тэдний  авгай нартай ижил тэгш эрхтэй баймаар.

Гэтэл яахаараа нэг хэсэг нь  орон гэртээ харихын тулд цагдаа нараар зохицуулуулан улаан гэрэл дундуур давхиад өнгөрдөг, нөгөө зарим нь болохоор ногоон гэрэл асчихаад байхад л “яагаад явахгүй байгаа юм бол” гээд сууж байх ёстой гэж.

Тээврийн цагдаагийнхан хүнийг алагчлан үзэж дарга нар, тэдний авгай хүүхдэд тал засахаа болиод зүгээр л гэрлэн дохиогоор нь зорчуулчих л даа. Нийслэлд гэрлэн дохиогүй, орой өглөөдөө “ар монголын чагтан түгжээ” үүсдэг уулзвар гарц бишгүй нэг байхад наад зохицуулагчдаа тэнд зогсоовол дээр баймаар.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин

2023 оны есдүгээр сарын 20. Лхагва. №148 (5876)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Нийтлэл  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Б.Одсүрэнгийн Хотын даргын орлогч байхдаа авсан 5.4 га газрыг хураах уу?
С.Баярцогтоос бусад АН-ын горилогчид сонгуулиас өмнө “сэвтэнэ” гэв үү?!
Төрийн өмчит 18 компанийг хэн, хэн авах вэ?
Шүүгч Л.Галбадарын “тангараг зөрчсөн” байж болзошгүй үйлдлийг шүүлгэнэ
ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
13 цагийн өмнө өмнө

Туулын хурдны зам төслийн бэлтгэл ажил 61.6 хувьтай байна

13 цагийн өмнө өмнө

Элчин сайд нарыг эгүүлэн татах, томилох Ерөнхийлөгчийн саналыг дэмжлээ

13 цагийн өмнө өмнө

Ерөнхий сайд Г.Занданшатар 2025 оны онцлох хүүхдүүдэд шагнал гардуулж, баяр хүргэлээ

13 цагийн өмнө өмнө

СБД-ийн нэгдсэн эмнэлгийн мэс заслын хэсгийг вакум мэс заслын өрөө болгон шинэчилж, улсын комисс хүлээн авлаа

13 цагийн өмнө өмнө

Б.Одсүрэнгийн Хотын даргын орлогч байхдаа авсан 5.4 га газрыг хураах уу?

13 цагийн өмнө өмнө

С.Баярцогтоос бусад АН-ын горилогчид сонгуулиас өмнө “сэвтэнэ” гэв үү?!

13 цагийн өмнө өмнө

Гурван хөх мэнгэтэй хар нохой өдөр

13 цагийн өмнө өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 16-18 хэм хүйтэн байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Сурагчдын дунд "ett-hero 15/15" аялал зохион байгууллаа

1 өдрийн өмнө өмнө

"Эрдэнэс тавантолгой" ХК-ийн хүний нөөцийн хөгжил, сургалтын хэлтсийн төлөөлөл Эрдэнэт үйлдвэрт ажиллалаа

1 өдрийн өмнө өмнө

“Цагаан алт” хөтөлбөрийн дүнд түүхий эдийн 70 орчим хувийг дотоодын үйлдвэрлэгчид бэлтгэлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Сонгуулийн ерөнхий хорооны дарга, гишүүнээс чөлөөлөх тухай асуудлыг хэлэлцлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Согтуу иргэд нийтийн тээврийн үйлчилгээг саатуулсан тохиолдол 6 бий

1 өдрийн өмнө өмнө

Хяналтын болон бүтээмжийн менежер, сайд нарын зөвлөхүүдийг цомхотгож, дэд сайд нарыг томиллоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Мэргэжлийн хяналтын байгууллагын үйл ажиллагааг дахин сэргээхээр болжээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Төрийн өмчит 18 компанийг хэн, хэн авах вэ?

1 өдрийн өмнө өмнө

Дүүжин замын тээврийн Өнөр хороолол дахь буудлын заслын ажил үргэлжилж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Фото сурвалжилга: Төв талбайд мөсөн хотхон урлаж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Дөрвөн ногоон мэнгэтэй цагаагчин тахиа өдөр

1 өдрийн өмнө өмнө

Цас орно, өдөртөө 5-7 хэм хүйтэн байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Засгийн газрын ээлжит хуралдаан болж байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Онцгой байдлын газрын шинэ аврах салбар нэгдлээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Шүүгч Л.Галбадарын “тангараг зөрчсөн” байж болзошгүй үйлдлийг шүүлгэнэ

2 өдрийн өмнө өмнө

Г.Дамдинням Засгийн газартайгаа зам нийлэхгүй байна

2 өдрийн өмнө өмнө

С.Наранцогт, М.Чинбат нарыг дэмжиж, П.Дэлгэрнаранг өөрийнх хүсэлтээр чөлөөлөв

2 өдрийн өмнө өмнө

Таван шар мэнгэтэй цагаан бич өдөр

2 өдрийн өмнө өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 8-10 хэм хүйтэн байна

2025-12-16 өмнө

NBA-ын өнгөрсөн долоо хоногийн шилдэг тоглогчдын бичлэг (2025-26)

2025-12-16 өмнө

Денвер Наггетс нэмэлт цагт Хьюстон Рокетс багийг хожлоо

2025-12-16 өмнө

Н.Учрал: Технологийн дэвшил, хиймэл оюуныг ашиглахад онцгой анхаарна

САНАЛ БОЛГОХ
2025-12-12 өмнө

Налайх дүүрэгт монгол өв уламжлал, ёс заншлын өргөө 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил дууслаа

2025-12-14 өмнө

Фото сурвалжилга: Хотын нэг өдөр

2025-12-12 өмнө

Нийслэлийн зарим байршилд голуудын халиа 25-35 см нэмэгдсэн байна

2025-12-12 өмнө

“Шударга гэрээ” гээд Шапирогоор рекламдуулсан нь худлаа байжээ

2025-12-12 өмнө

Үс засуулвал эд эдлэл идээ ундаа олдоно

2025-12-12 өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 16-18 хэм хүйтэн байна

2025-12-12 өмнө

Компаниудад хугацаатай үүрэг өгснөөр бүх сумдад шатахуун нийлүүлжээ

2025-12-12 өмнө

"The Mongolz" баг "Team Vitality" багт хожигдож тэмцээнээ өндөрлүүллээ

2025-12-13 өмнө

3 жилийн хугацаанд 1000 нэр төрлийн бүтээгдэхүүн зах зээлд гаргажээ

2025-12-14 өмнө

Т.Даваадалай: Ашиглалтын шаардлага хангахгүй байрыг орон сууцжуулах 133 төсөл 65 хувийн гүйцэтгэлтэй байна

2025-12-12 өмнө

Монгол Улсад хүндэтгэлтэй хандахгүй хэнтэй ч бид хамтран ажиллах шаардлага байхгүй

2025-12-14 өмнө

Нийслэлд үйл ажиллагаа явуулж байгаа нийтийн байруудад хяналт, шалгалт хийж байна

2025-12-12 өмнө

Оюу толгойн асуудлаарх өнөөдрийн нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд 95 гэрч оролцоно

2025-12-12 өмнө

УОК-ын шуурхай хуралдаанаар 21 аймгийн удирдлагад чиглэл өглөө

2025-12-13 өмнө

Есөн улаан мэнгэтэй улаан луу өдөр

2025-12-15 өмнө

Ипотекийн зээлийн мэдээллээ хэрхэн шалгах вэ

2025-12-15 өмнө

Энэ онд нийслэлийн мал аж ахуй эрхлэхийг хориглосон бүсээс 214 айлын 8495 малыг гаргав

2025-12-16 өмнө

Завхан аймагт 3,6 магнитудын газар хөдлөлт боллоо

2025-12-13 өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 16-18 хэм хүйтэн байна

2025-12-15 өмнө

Үс засуулвал жаргал үргэлжид ирнэ

2025-12-14 өмнө

Найман цагаан мэнгэтэй улаагчин могой өдөр

2025-12-16 өмнө

Н.Учрал: Технологийн дэвшил, хиймэл оюуныг ашиглахад онцгой анхаарна

2025-12-16 өмнө

Монос, Офицер, МИТС-ийн олон түвшний уулзварын загвар зураг батлагдаад байна

2025-12-13 өмнө

Шилдэг залуу эрдэмтэн, эмч нар Ерөнхийлөгчийн нэрэмжит шагнал хүртлээ

2025-12-16 өмнө

Денвер Наггетс нэмэлт цагт Хьюстон Рокетс багийг хожлоо

2025-12-15 өмнө

Өнөөдөр тэгш, сондгой дугаарын хязгаарлалтгүй замын хөдөлгөөнд оролцоно

2025-12-16 өмнө

NBA-ын өнгөрсөн долоо хоногийн шилдэг тоглогчдын бичлэг (2025-26)

2025-12-16 өмнө

Орон сууцны үнэ өнгөрсөн жилийн мөн үеийнхээс 12.7 хувь өсжээ

2025-12-16 өмнө

Нүхэн гарц төслийн 3-р байршилд туннелийн их биеийн бүтээцийг түлхэх технологиор хийж гүйцэтгэлээ

2025-12-13 өмнө

Оюу толгойн асуудлаарх нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд дуудагдсан гэрчүүдийн 70 хувь нь оролцлоо

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.