• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Түгжрэлийг муйхарлаж бус инженерчилж шийднэ

Хот байгуулах, төлөвлөх нь суурь судалгаанд суурилсан, зурж зурагласан инженерийн ажил байдаг. Ингэж байж эмх цэгцтэй, өнгө үзэмжтэй, цэвэр цэмцгэр ёстой л нөгөө “Аз жаргалтай” хот болно.  Тэгвэл Монгол Улсын нийслэл Улаанбаатар хотод 500-600 мянган хүн амьдрах боломжтой хэмээн төлөвлөж байж.  Ийм учраас автозам, байшин барилга гээд дэд бүтцийг нь үүнд тохируулан байгуулсан гэж байгаа. 1990 онд Улаанбаатар хот  550 мянган хүн амтай байж.  Өнөөдөр 1.6 сая хүн ам чихэлдэн амьдарч шийдэх ёстой асуудал шил шилээ даран хуралдаж байна. Зөвхөн авто замыг аваад үзье. 

Нийслэлийн авто замын сүлжээ  өнөөдөр 1135 км. Үүнд  гэр хорооллын гудамжны замаас эхлээд хотыг хөндлөн гулд сүлжсэн хатуу хучилттай  зам бүгд орно. Одоогоос яг 10 жилийн өмнө Улаанбаатар хот 954 км авто замын сүлжээтэй байж. Энэ хоёр тоо баримтыг харьцуулаад харвал авто замын сүлжээ 181 км-ээр нэмэгдсэн байгаа юм. Дээрх  замын сүлжээгээр зорчиж буй  автомашины тоог харвал даруй дөрөв дахин өссөн дүн гарна.

Тодруулбал, 10 жилийн өмнө 234- мянган автомашин нийслэлд бүртгэлтэй байсан бол өнөөдөр 632 мянгад хүржээ.  Ийм болохоор Улаанбаатар хотын авто зам түгжирч оршин суугчид нь бухимдах нь гарцаагүй. Хэдийгээр анх төлөвлөсөн хэмжээнээс хүн амын тоо хэтэрч байсан ч ирээдүйд гарах сөрөг үр дагаврыг  хотын дарга нар тооцоолохыг хүссэнгүй. Шат дараатай ажил ч хийгээгүй. Бүхнийг зөвхөн мөнгө хэмээн харж ирсний гор одоо гарч бөгс эргэх зайгүй ширэнгэн ой сүндэрлэж байна. 

Ийм учраас инженерийн шийдэл гаргаж түгжрэл болон бусад асуудлыг шийдвэрлэхэд нэн бэрх болжээ. Гэхдээ хотын түгжрэлийг бууруулах тооцоо судалгаа хийсэн инженерүүд бий. Даанч тэдний үгийг сонсдог, санал санаачилгыг нь дэмжих дарга нар, иргэд  алга. Үүнийг инженерүүд ч хэлдэг. Тэгсэн хэр нь түгжрэлийг шийдэх гарц гаргалгаа хайж, судалж байна гэдэг. Тэгээд шийдэх арга нь инженерийн тооцоо, судалгаанд бус албадлагын захиран зандарсан, иргэдээ буруутгасан үйлдэлд суурилдаг нь харамсалтай. Харин хэдхэн хоногийн өмнө чихэнд чимэгтэй нэг мэдээ сонстлоо. Тэр нь Япончуудтай манай инженерүүд хамтарч судалгаа хийгээд зарим автозамын хөдөлгөөнийг нэг чигийн урсгалтай болгох болсон гэнэ лээ. Гэвч энэ шийдвэр нь бас хэл ам дагуулав. 

Тодруулбал, “Алтай хотхоны оршин суугчид хүүхдээ хүргэж өгөхийн тулд өглөө, оройн ачааллын үеэр буцаж эргэдэг. Буцаж эргэх үйлдэл нь бусад хөдөлгөөнийг огтлолцуулж, аюулгүй байдал хангахгүйгээс шалтгаалж маш их эрсдэл үүсээд байна. Иймд Алтай хотхонд шинээр замын тэмдэг тэмдэглэгээний ажлууд хийгдэж байгаа. Нарны гүүрний доод талын буцаж эргэх хөдөлгөөнийг нэг чигийн хөдөлгөөнтэй болгож байгаа” гэсэн юм. Харин  үүнийг  нь Нарны хорооллын оршин суугчид эсэргүүцэж буйгаа илэрхийлэв. Тэд “Иргэдийн амь нас, эрүүл мэнд, аюулгүй байдлаар туршилт хийж болохгүй”, “Хүүхдийн зорчих эрх хороолол дотроо аюултай боллоо”, “Машинаа бодсон бол хүнээ бас бодолцож шийдвэрээ гаргана уу”, “Нэг хороолол дундуур нөгөө хорооллын иргэд дамжин өнгөрөх нь зөв шийдэл биш” хэмээн  эсэргүүцлээ илэрхийллээ.

Ингээд  энэ шийдвэр нь хулгана залгисан могой шиг гүлдийвэй хөөрхий. Уг нь хэд хоног туршаад үзвэл болох л асуудал л даа. Үүнээс гадна Механик инженерийн сургуулийн уулзварын хойд талаас буцаж эргэх эргэлтийн маршрутыг өөрчилснөөр тэр орчмын түгжрэл саарах, урагш нэвтрэх хөдөлгөөн 30 хувиар хурдсах тооцоог энэ хавийн түгжрэлийг багасгах загварыг хийсэн инженерүүд амлажээ. 

Мөн “Хөсөг трейд”-ийн баруун уулзварын хөдөлгөөнийг өөрчилснөөр Саппорогийн урд уулзвар, Энхтайваны өргөн чөлөөний баруунаас зүүн, зүүнээс баруун явах хөдөлгөөн, ТЭЦ-IV-ийн зам, Эрчим хүчний гудамжны баруунаас зүүн, зүүнээс баруун чиглэсэн тээврийн хэрэгслийн түгжрэл багасаж, Говийн зам зүүнээс баруун чиглэлдээ ачаалал саарч, Ажилчны гудамжны хөдөлгөөн 34 хувиар сайжирна гэж тооцоолсон байна. Эцэст нь хэлэхэд дарга нь ч, цэрэг нь ч, иргэд нь ч инженерүүдийнхээ үгийг сонсох нь зүйтэй болов уу. Түгжрэлийг талцсан маргаанаар бус инженерийн тооцоо судалгаа, загварчлалаар л шийднэ шүү дээ.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин
2023 оны гуравдугаар сарын 29. Лхагва. №051 (5779)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Намууд "квот"-ыг дэмжих амлалтаа биелүүлэх үү
Н.Удаанжаргалыг удааж байгаад нүүрсний хэргийг “унтраах” уу?!
Үндсэн хуулийн өөрчлөлтийн “сүнс” нь босго, жагсаалт хоёр
Шинэ хэрэглээнд, шилийн сайн эрийн зан гаргав



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Түгжрэлийг муйхарлаж бус инженерчилж шийднэ

Хот байгуулах, төлөвлөх нь суурь судалгаанд суурилсан, зурж зурагласан инженерийн ажил байдаг. Ингэж байж эмх цэгцтэй, өнгө үзэмжтэй, цэвэр цэмцгэр ёстой л нөгөө “Аз жаргалтай” хот болно.  Тэгвэл Монгол Улсын нийслэл Улаанбаатар хотод 500-600 мянган хүн амьдрах боломжтой хэмээн төлөвлөж байж.  Ийм учраас автозам, байшин барилга гээд дэд бүтцийг нь үүнд тохируулан байгуулсан гэж байгаа. 1990 онд Улаанбаатар хот  550 мянган хүн амтай байж.  Өнөөдөр 1.6 сая хүн ам чихэлдэн амьдарч шийдэх ёстой асуудал шил шилээ даран хуралдаж байна. Зөвхөн авто замыг аваад үзье. 

Нийслэлийн авто замын сүлжээ  өнөөдөр 1135 км. Үүнд  гэр хорооллын гудамжны замаас эхлээд хотыг хөндлөн гулд сүлжсэн хатуу хучилттай  зам бүгд орно. Одоогоос яг 10 жилийн өмнө Улаанбаатар хот 954 км авто замын сүлжээтэй байж. Энэ хоёр тоо баримтыг харьцуулаад харвал авто замын сүлжээ 181 км-ээр нэмэгдсэн байгаа юм. Дээрх  замын сүлжээгээр зорчиж буй  автомашины тоог харвал даруй дөрөв дахин өссөн дүн гарна.

Тодруулбал, 10 жилийн өмнө 234- мянган автомашин нийслэлд бүртгэлтэй байсан бол өнөөдөр 632 мянгад хүржээ.  Ийм болохоор Улаанбаатар хотын авто зам түгжирч оршин суугчид нь бухимдах нь гарцаагүй. Хэдийгээр анх төлөвлөсөн хэмжээнээс хүн амын тоо хэтэрч байсан ч ирээдүйд гарах сөрөг үр дагаврыг  хотын дарга нар тооцоолохыг хүссэнгүй. Шат дараатай ажил ч хийгээгүй. Бүхнийг зөвхөн мөнгө хэмээн харж ирсний гор одоо гарч бөгс эргэх зайгүй ширэнгэн ой сүндэрлэж байна. 

Ийм учраас инженерийн шийдэл гаргаж түгжрэл болон бусад асуудлыг шийдвэрлэхэд нэн бэрх болжээ. Гэхдээ хотын түгжрэлийг бууруулах тооцоо судалгаа хийсэн инженерүүд бий. Даанч тэдний үгийг сонсдог, санал санаачилгыг нь дэмжих дарга нар, иргэд  алга. Үүнийг инженерүүд ч хэлдэг. Тэгсэн хэр нь түгжрэлийг шийдэх гарц гаргалгаа хайж, судалж байна гэдэг. Тэгээд шийдэх арга нь инженерийн тооцоо, судалгаанд бус албадлагын захиран зандарсан, иргэдээ буруутгасан үйлдэлд суурилдаг нь харамсалтай. Харин хэдхэн хоногийн өмнө чихэнд чимэгтэй нэг мэдээ сонстлоо. Тэр нь Япончуудтай манай инженерүүд хамтарч судалгаа хийгээд зарим автозамын хөдөлгөөнийг нэг чигийн урсгалтай болгох болсон гэнэ лээ. Гэвч энэ шийдвэр нь бас хэл ам дагуулав. 

Тодруулбал, “Алтай хотхоны оршин суугчид хүүхдээ хүргэж өгөхийн тулд өглөө, оройн ачааллын үеэр буцаж эргэдэг. Буцаж эргэх үйлдэл нь бусад хөдөлгөөнийг огтлолцуулж, аюулгүй байдал хангахгүйгээс шалтгаалж маш их эрсдэл үүсээд байна. Иймд Алтай хотхонд шинээр замын тэмдэг тэмдэглэгээний ажлууд хийгдэж байгаа. Нарны гүүрний доод талын буцаж эргэх хөдөлгөөнийг нэг чигийн хөдөлгөөнтэй болгож байгаа” гэсэн юм. Харин  үүнийг  нь Нарны хорооллын оршин суугчид эсэргүүцэж буйгаа илэрхийлэв. Тэд “Иргэдийн амь нас, эрүүл мэнд, аюулгүй байдлаар туршилт хийж болохгүй”, “Хүүхдийн зорчих эрх хороолол дотроо аюултай боллоо”, “Машинаа бодсон бол хүнээ бас бодолцож шийдвэрээ гаргана уу”, “Нэг хороолол дундуур нөгөө хорооллын иргэд дамжин өнгөрөх нь зөв шийдэл биш” хэмээн  эсэргүүцлээ илэрхийллээ.

Ингээд  энэ шийдвэр нь хулгана залгисан могой шиг гүлдийвэй хөөрхий. Уг нь хэд хоног туршаад үзвэл болох л асуудал л даа. Үүнээс гадна Механик инженерийн сургуулийн уулзварын хойд талаас буцаж эргэх эргэлтийн маршрутыг өөрчилснөөр тэр орчмын түгжрэл саарах, урагш нэвтрэх хөдөлгөөн 30 хувиар хурдсах тооцоог энэ хавийн түгжрэлийг багасгах загварыг хийсэн инженерүүд амлажээ. 

Мөн “Хөсөг трейд”-ийн баруун уулзварын хөдөлгөөнийг өөрчилснөөр Саппорогийн урд уулзвар, Энхтайваны өргөн чөлөөний баруунаас зүүн, зүүнээс баруун явах хөдөлгөөн, ТЭЦ-IV-ийн зам, Эрчим хүчний гудамжны баруунаас зүүн, зүүнээс баруун чиглэсэн тээврийн хэрэгслийн түгжрэл багасаж, Говийн зам зүүнээс баруун чиглэлдээ ачаалал саарч, Ажилчны гудамжны хөдөлгөөн 34 хувиар сайжирна гэж тооцоолсон байна. Эцэст нь хэлэхэд дарга нь ч, цэрэг нь ч, иргэд нь ч инженерүүдийнхээ үгийг сонсох нь зүйтэй болов уу. Түгжрэлийг талцсан маргаанаар бус инженерийн тооцоо судалгаа, загварчлалаар л шийднэ шүү дээ.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин
2023 оны гуравдугаар сарын 29. Лхагва. №051 (5779)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Бокс ДАШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Засгийн газар
  • •Нийтлэл
  • •Нийслэл
  • •Гэмт хэрэг
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Байнгын хороо
  • •Чуулган
  • •Боловсрол
  • •Яам, Агентлаг
  • •Сэрэмжлүүлэг
  • •Наадам
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Уул уурхай
  • •Бөхийн төрлүүд
  • •Шүүхийн танхимаас
ХУРААХ
Шаравжамцын Энхийн-Од NBA-н...
“Мөнгөн мод” наадмын шилдэг...

Түгжрэлийг муйхарлаж бус инженерчилж шийднэ

Kuzmo 2023-03-29
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Түгжрэлийг муйхарлаж бус инженерчилж шийднэ

Хот байгуулах, төлөвлөх нь суурь судалгаанд суурилсан, зурж зурагласан инженерийн ажил байдаг. Ингэж байж эмх цэгцтэй, өнгө үзэмжтэй, цэвэр цэмцгэр ёстой л нөгөө “Аз жаргалтай” хот болно.  Тэгвэл Монгол Улсын нийслэл Улаанбаатар хотод 500-600 мянган хүн амьдрах боломжтой хэмээн төлөвлөж байж.  Ийм учраас автозам, байшин барилга гээд дэд бүтцийг нь үүнд тохируулан байгуулсан гэж байгаа. 1990 онд Улаанбаатар хот  550 мянган хүн амтай байж.  Өнөөдөр 1.6 сая хүн ам чихэлдэн амьдарч шийдэх ёстой асуудал шил шилээ даран хуралдаж байна. Зөвхөн авто замыг аваад үзье. 

Нийслэлийн авто замын сүлжээ  өнөөдөр 1135 км. Үүнд  гэр хорооллын гудамжны замаас эхлээд хотыг хөндлөн гулд сүлжсэн хатуу хучилттай  зам бүгд орно. Одоогоос яг 10 жилийн өмнө Улаанбаатар хот 954 км авто замын сүлжээтэй байж. Энэ хоёр тоо баримтыг харьцуулаад харвал авто замын сүлжээ 181 км-ээр нэмэгдсэн байгаа юм. Дээрх  замын сүлжээгээр зорчиж буй  автомашины тоог харвал даруй дөрөв дахин өссөн дүн гарна.

Тодруулбал, 10 жилийн өмнө 234- мянган автомашин нийслэлд бүртгэлтэй байсан бол өнөөдөр 632 мянгад хүржээ.  Ийм болохоор Улаанбаатар хотын авто зам түгжирч оршин суугчид нь бухимдах нь гарцаагүй. Хэдийгээр анх төлөвлөсөн хэмжээнээс хүн амын тоо хэтэрч байсан ч ирээдүйд гарах сөрөг үр дагаврыг  хотын дарга нар тооцоолохыг хүссэнгүй. Шат дараатай ажил ч хийгээгүй. Бүхнийг зөвхөн мөнгө хэмээн харж ирсний гор одоо гарч бөгс эргэх зайгүй ширэнгэн ой сүндэрлэж байна. 

Ийм учраас инженерийн шийдэл гаргаж түгжрэл болон бусад асуудлыг шийдвэрлэхэд нэн бэрх болжээ. Гэхдээ хотын түгжрэлийг бууруулах тооцоо судалгаа хийсэн инженерүүд бий. Даанч тэдний үгийг сонсдог, санал санаачилгыг нь дэмжих дарга нар, иргэд  алга. Үүнийг инженерүүд ч хэлдэг. Тэгсэн хэр нь түгжрэлийг шийдэх гарц гаргалгаа хайж, судалж байна гэдэг. Тэгээд шийдэх арга нь инженерийн тооцоо, судалгаанд бус албадлагын захиран зандарсан, иргэдээ буруутгасан үйлдэлд суурилдаг нь харамсалтай. Харин хэдхэн хоногийн өмнө чихэнд чимэгтэй нэг мэдээ сонстлоо. Тэр нь Япончуудтай манай инженерүүд хамтарч судалгаа хийгээд зарим автозамын хөдөлгөөнийг нэг чигийн урсгалтай болгох болсон гэнэ лээ. Гэвч энэ шийдвэр нь бас хэл ам дагуулав. 

Тодруулбал, “Алтай хотхоны оршин суугчид хүүхдээ хүргэж өгөхийн тулд өглөө, оройн ачааллын үеэр буцаж эргэдэг. Буцаж эргэх үйлдэл нь бусад хөдөлгөөнийг огтлолцуулж, аюулгүй байдал хангахгүйгээс шалтгаалж маш их эрсдэл үүсээд байна. Иймд Алтай хотхонд шинээр замын тэмдэг тэмдэглэгээний ажлууд хийгдэж байгаа. Нарны гүүрний доод талын буцаж эргэх хөдөлгөөнийг нэг чигийн хөдөлгөөнтэй болгож байгаа” гэсэн юм. Харин  үүнийг  нь Нарны хорооллын оршин суугчид эсэргүүцэж буйгаа илэрхийлэв. Тэд “Иргэдийн амь нас, эрүүл мэнд, аюулгүй байдлаар туршилт хийж болохгүй”, “Хүүхдийн зорчих эрх хороолол дотроо аюултай боллоо”, “Машинаа бодсон бол хүнээ бас бодолцож шийдвэрээ гаргана уу”, “Нэг хороолол дундуур нөгөө хорооллын иргэд дамжин өнгөрөх нь зөв шийдэл биш” хэмээн  эсэргүүцлээ илэрхийллээ.

Ингээд  энэ шийдвэр нь хулгана залгисан могой шиг гүлдийвэй хөөрхий. Уг нь хэд хоног туршаад үзвэл болох л асуудал л даа. Үүнээс гадна Механик инженерийн сургуулийн уулзварын хойд талаас буцаж эргэх эргэлтийн маршрутыг өөрчилснөөр тэр орчмын түгжрэл саарах, урагш нэвтрэх хөдөлгөөн 30 хувиар хурдсах тооцоог энэ хавийн түгжрэлийг багасгах загварыг хийсэн инженерүүд амлажээ. 

Мөн “Хөсөг трейд”-ийн баруун уулзварын хөдөлгөөнийг өөрчилснөөр Саппорогийн урд уулзвар, Энхтайваны өргөн чөлөөний баруунаас зүүн, зүүнээс баруун явах хөдөлгөөн, ТЭЦ-IV-ийн зам, Эрчим хүчний гудамжны баруунаас зүүн, зүүнээс баруун чиглэсэн тээврийн хэрэгслийн түгжрэл багасаж, Говийн зам зүүнээс баруун чиглэлдээ ачаалал саарч, Ажилчны гудамжны хөдөлгөөн 34 хувиар сайжирна гэж тооцоолсон байна. Эцэст нь хэлэхэд дарга нь ч, цэрэг нь ч, иргэд нь ч инженерүүдийнхээ үгийг сонсох нь зүйтэй болов уу. Түгжрэлийг талцсан маргаанаар бус инженерийн тооцоо судалгаа, загварчлалаар л шийднэ шүү дээ.

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин
2023 оны гуравдугаар сарын 29. Лхагва. №051 (5779)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Нийтлэл  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Намууд "квот"-ыг дэмжих амлалтаа биелүүлэх үү
Н.Удаанжаргалыг удааж байгаад нүүрсний хэргийг “унтраах” уу?!
Үндсэн хуулийн өөрчлөлтийн “сүнс” нь босго, жагсаалт хоёр
Шинэ хэрэглээнд, шилийн сайн эрийн зан гаргав
МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ

АНХААРУУЛГА:Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд mminfo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 99998796 утсаар хүлээн авна.

ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
18 цагийн өмнө өмнө

Ш.Энхийн-Од Сан Францискогийн их сургуулийг сонголоо

18 цагийн өмнө өмнө

“Талын салхи-2023” мото фестиваль өнөөдөр болно

18 цагийн өмнө өмнө

Таксины жолоочийг хөнөөхийг завдаж, хамт явсан дүүг нь хороосон хэрэгт 20 жилийн хорих ял оногдууллаа

18 цагийн өмнө өмнө

Үс засуулбал эд, эдлэл, идээ, ундаа олно

18 цагийн өмнө өмнө

Өдөртөө 25-27 градус дулаан байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Л.Оюун-Эрдэнэ: Хагас жилд 1.1 их наяд төгрөгөөр төсвийн орлого давж биелж буй нь ийм хэмжээний далд эдийн засаг ил болсон гэсэн үг

1 өдрийн өмнө өмнө

Хархорин зах хүртэл 1 болон 10 дугаар хорооллын авто замын урд хэсгийн халуун ус тасална

1 өдрийн өмнө өмнө

Ж.Ганбат: “Эрдэнэс Тавантолгой” ХК-ийн өр төлбөрийг нэг их наяд төгрөгөөр бууруулсан

1 өдрийн өмнө өмнө

У.Хүрэлсүх Баруун хилийн зэвсэгт тулгаралт дууссаны 75 жилийн ойн баярын ёслолд оролцлоо

1 өдрийн өмнө өмнө

С.Тулга: Би тэр гавьяат гэдэг Монглын жижиг гайтай цолыг чинь хүсээгүй шүү

1 өдрийн өмнө өмнө

Ангиараа зугаалж явсан хүүхдүүдээс нэг нь голын усанд энджээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Гурван настай хүүгийн биед гэмтэл учруулсан Э-д холбогдох хэргийг шалгаж дууслаа

1 өдрийн өмнө өмнө

Түрээслээд өмчлөх орон сууцны гэрээг шинэчлэх шаардлагатай

1 өдрийн өмнө өмнө

Дөч, Тавин мянгатыг дахин барилгажуулахдаа хуучин маягийг хадгална

1 өдрийн өмнө өмнө

Нийслэл 4.8 их наяд төгрөгийн өмчтэй

1 өдрийн өмнө өмнө

3x3 сагсан бөмбөгийн эрэгтэй шигшээ баг STOP 6 аварга боллоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Намууд "квот"-ыг дэмжих амлалтаа биелүүлэх үү

1 өдрийн өмнө өмнө

Т.Доржханд: Улс орны эрх ашиг дээр нэгдэж чаддаг байх нь улс төрийн том соёл юм

1 өдрийн өмнө өмнө

Есөн улаан мэнгэтэй шар нохой өдөр

1 өдрийн өмнө өмнө

Өдөртөө 24-26 градус дулаан байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Монгол-Хятад-Оросын худалдаа, эдийн засаг, хамтын ажиллагааг сэргээх XVI чуулган эхэллээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Б.Жавхлан: 996 тэрбум төгрөгийг төрийн албан хаагчдын цалинд зарцуулна

2 өдрийн өмнө өмнө

С.Тулга: Бөөн л хор хийдэг цүнх баридаг долоодог хүмүүс байдаг

2 өдрийн өмнө өмнө

П.Орхон: Чөлөөт бөхийн холбооны тогтолцоог шинэчлэх хэрэгтэй

2 өдрийн өмнө өмнө

Каховын УЦС-ын далан нурснаар Запорожийн АЦС-д одоогоор шууд аюул нүүрлээгүй

2 өдрийн өмнө өмнө

Никола Иокич, Жамал Муррэй хоёр трипл дабл гүйцэтгэж баг нь хожлоо

2 өдрийн өмнө өмнө

Газар хөдлөлт гэж юу вэ?

2 өдрийн өмнө өмнө

Зарлан мэдээллийн дуут дохиогоор нүүн шилжих дадлага сургууль өнөөдөр 16:00 цагт улс даяар болно

2 өдрийн өмнө өмнө

Н.Удаанжаргалыг удааж байгаад нүүрсний хэргийг “унтраах” уу?!

2 өдрийн өмнө өмнө

Үндсэн хуулийн өөрчлөлтийн “сүнс” нь босго, жагсаалт хоёр

САНАЛ БОЛГОХ
2 өдрийн өмнө өмнө

С.Тулга: Бөөн л хор хийдэг цүнх баридаг долоодог хүмүүс байдаг

1 өдрийн өмнө өмнө

С.Тулга: Би тэр гавьяат гэдэг Монглын жижиг гайтай цолыг чинь хүсээгүй шүү

2023-06-05 өмнө

ШИНЭ ДУУ: Дуучин Б.Өлзийтогтох - Би Монгол бүсгүй

2023-06-05 өмнө

Буянт-Ухаагийн дэнж дээрх “буяны зоог”-ийг АТГ “үнэрлэчихжээ”

2023-06-07 өмнө

Шинэ хэрэглээнд, шилийн сайн эрийн зан гаргав

2023-06-05 өмнө

Энэ жилийн наадмаар бүх нийтээрээ ес хоног амарна

2023-06-06 өмнө

Цэргийн алба хааж байсан цэргийн захиа 37 жилийн дараа эзэндээ иржээ

2023-06-07 өмнө

Хятадын талаас нарийн царигаар есөн галт тэрэг хүлээн авч түүхэн амжилт гаргалаа

2023-06-06 өмнө

Ж.Сүхбаатар: Авто замын түгжрэлийг бууруулахад цахим үйлчилгээний "Хурдан" цэг онцгой үүрэгтэй

2023-06-07 өмнө

Таван аймаг 100 жилийн ойн баяр наадам тэмдэглэнэ

2023-06-05 өмнө

АНУ өрийн таазаа хоёр дахин нэмлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Хархорин зах хүртэл 1 болон 10 дугаар хорооллын авто замын урд хэсгийн халуун ус тасална

1 өдрийн өмнө өмнө

Түрээслээд өмчлөх орон сууцны гэрээг шинэчлэх шаардлагатай

1 өдрийн өмнө өмнө

Дөч, Тавин мянгатыг дахин барилгажуулахдаа хуучин маягийг хадгална

2023-06-07 өмнө

ЦЕГ: “GS25” сүлжээ дэлгүүрт хүүхдээ орхиж явсан эмэгтэйг хайж байна

2023-06-05 өмнө

Архангай аймгийн баг алтан цом гардлаа

2023-06-05 өмнө

Үндсэн хуулийн өөрчлөлт 1992 оны дараах шиг уур амьсгал бүрдүүлэв үү

2023-06-05 өмнө

KHARKHORUM: ECLIPSE хөгжмийн фестиваль зургадугаар сарын 10-нд болно

2023-06-06 өмнө

Антибиотикийг зөвхөн нянгаар үүсгэгдсэн өвчний үед хэрэглэнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

Ж.Ганбат: “Эрдэнэс Тавантолгой” ХК-ийн өр төлбөрийг нэг их наяд төгрөгөөр бууруулсан

2 өдрийн өмнө өмнө

Н.Удаанжаргалыг удааж байгаад нүүрсний хэргийг “унтраах” уу?!

2023-06-07 өмнө

Хүүхдийн мөнгө, нийгмийн халамжийн тэтгэвэр, тэтгэмж олгох хуваарийг танилцуулж байна

2023-06-06 өмнө

Хөвсгөл аймагт тарвага сэргээн нутагшуулжээ

2023-06-05 өмнө

Миами Хит баг Наггетсын талбайгаас хожил байгуулж чадлаа

2 өдрийн өмнө өмнө

Никола Иокич, Жамал Муррэй хоёр трипл дабл гүйцэтгэж баг нь хожлоо

2023-06-07 өмнө

Орны төмөрт толгойгоо гацаасан хүүхдийг тэлэгч ашиглан аварчээ

2023-06-07 өмнө

Х.Нямбаатар: Гадаад руу зугтсан 127 хүнээс тавыг нь барьж ирсэн, 12 нь сайн дураараа ирсэн

2 өдрийн өмнө өмнө

Газар хөдлөлт гэж юу вэ?

2023-06-07 өмнө

Иргэний нисэхийнхэн 2010 оноос хойш хамаарал бүхий этгээдүүдээ 20 тэрбум төгрөгөөр гадаадад сургажээ

2023-06-07 өмнө

“Бэлтэс Мөрөн” ХХК-ийн үүсгэн байгуулагч нарт холбогдох эрүүгийн хэргийг прокурорт буцаалаа

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.