• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Насжилт ихтэй автомашины татварыг нэмэх нь зөв, гэхдээ...

Улаанбаатар хотын утаа гамшгийн хэмжээнд хүрснийг яриад ч хэрэг алга.  Сүүлийн хэдэн жил утаатай тэмцэх нэрийдлээр улсаас өч төчнөөн тэрбум төгрөг “салхинд хийсгэсэн” ч үр дүн гараагүй. Харин ч утаа илүү нэмэгдсэн байх. Бүр зарим нэг албан тушаалтан нь утаатай тэмцэхээр авсан мөнгөөрөө бор ходоодоо божийлгож, хөрөнгө мөнгөө хөөрхөн зузаалчихаад л амар тайван сууж байгаа. Гэтэл Улаанбаатарын иргэд бид яаж байна. Утаагаараа амьсгалаад, ирээдүй хойч болсон хүүхдүүд маань ханиад, хатгаандаа дарлуулаад л байж байна.

Харин улсаас утааг бууруулах тал дээр ахиц гарахаар, хүнд хэрэгтэй ажил хийсэнгүй. Тэгвэл БОАЖ-ын сайд Д.Оюунхорол нэг гайгүй үг унагасан. Тэрбээр “Хүүхдийн эрүүл мэндэд агаарын бохирдлын үзүүлэх нөлөөг бууруулах нь” тайлангийн нээлтийн үеэр   “Байгаль орчин, аялал жуулчлалын яамнаас 2016-2017 онд “Цэвэр агаар сан”-г сэргээж, агаарын бохирдлыг бууруулах стратеги, төлөвлөлтөө боловсронгуй болгож, орон нутаг, салбар хоорондын үйл ажиллагааг дэмжих, насжилт ихтэй автомашины татварыг нэмэгдүүлэх замаар хэрэглээнээс хасах,  нийслэлийн эрчим хүчний эх үүсвэрийг баталгаатай болгох, нийтийн тээврийг хийн түлшний хэрэглээнд шилжүүлэх зэрэг бодлого хэрэгжүүлэхээр төлөвлөж байна” хэмээн хэлсэн. Утааны хэмжээ, хорыг нэмж байгаа нэг нэрмээс нь автомашин. Агаарын бохирдлын багагүй хувийг автомашинаас ялгарч байгаа утаа эзэлдэг. Дээрээс нь олон жилийн насжилттай автомашины утаа гэдэг хамгийн хортой.

Ядаж байхад манайд үйлдвэрлэгдээд 10-аас дээш жил болчихсон, насжилт өндөртэй машинууд орж ирдэг. Тиймээс энэ асуудалд дорвитой арга хэмжээ авч, татвар энэ тэрийг нь нэмэх цаг болсон. Алийн болгон бид иргэд юу гэх бол, хүмүүсийн санаа бодол ямархуу байна гэж харж суух юм. Олон нийтэд тустай шийдвэрийг заримдаа төр мэдээд гаргачихдаг байх хэрэгтэй шүү дээ. Өнөөдөр Монголд үйлдвэрлэгдсэнээсээ хойш 20 жил болчихсон микро автобуснууд, машинууд дүүрэн байгаа. Хар утаа хаяад л, хаалга үүд нь салж унах дээрээ тулчихаад давхиад байдаг.

Тэр хүний хэрэгцээ шаардлага гэж байгаа нь ойлгомжтой. Тэгэхдээ нийтийн эрх ашиг гэж нэг юм байна даа энэ чинь. Тийм болохоор насжилт өндөртэй машины татварыг нэмэх цаг болсон. Харин нөгөө талдаа насжилт багатай, шинэвтэр машиныхаа гаалийн татвар л бууруулж өгөх хэрэгтэй байх. Тэгэхгүй унаж байгаа машиныг нь насжилт өндөртэй гээд татварыг нь нэмээд байдаг. Өнөө хүн нь машинаа залуужуулах гэхээр үнийг нь дийлэхгүй байвал хэцүү шүү дээ.

Тийм болохоор насжилт залуутай машиныхаа гаалийн татварыг бууруулаад, зохицуулахгүй бол хамаагүй дайрвал бас хэцүү. Энэ мэт асуудлыг дарга нар бас бодолцож байгаа байлгүй дээ. Ер нь тэгээд ч манайх шиг машин үйлдвэрлэдэггүй оронд л бол гаднаас оруулж ирж байгаа машины татвар хэт өндөр байвал хэцүү.

Тиймдээ ч ченжүүд хүн худалдаж авахыг нь бодоод олон жил болсон, тэндээ ашиглалтаас гарсан машиныг оруулж ирж, зараад байгаа шүү дээ. Түүнээс насжилт залуутай машины гаалын татвар бага, Монголд орж ирээд үнэ нь хямд байвал хэн л хөгшин “унаа” авахыг бодох билээ дээ. Энэ мэт асуудлыг зохицуулаарай даа. Түүнээс биш салбар яамнаас гаргаж байгаа энэ мэт санаачилга маш зөв байна. Одоо бид дорвитой арга хэмжээ авах цаг болсон. Тэгж байж л утаанаас сална.

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой
“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?
“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?
С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Насжилт ихтэй автомашины татварыг нэмэх нь зөв, гэхдээ...

Улаанбаатар хотын утаа гамшгийн хэмжээнд хүрснийг яриад ч хэрэг алга.  Сүүлийн хэдэн жил утаатай тэмцэх нэрийдлээр улсаас өч төчнөөн тэрбум төгрөг “салхинд хийсгэсэн” ч үр дүн гараагүй. Харин ч утаа илүү нэмэгдсэн байх. Бүр зарим нэг албан тушаалтан нь утаатай тэмцэхээр авсан мөнгөөрөө бор ходоодоо божийлгож, хөрөнгө мөнгөө хөөрхөн зузаалчихаад л амар тайван сууж байгаа. Гэтэл Улаанбаатарын иргэд бид яаж байна. Утаагаараа амьсгалаад, ирээдүй хойч болсон хүүхдүүд маань ханиад, хатгаандаа дарлуулаад л байж байна.

Харин улсаас утааг бууруулах тал дээр ахиц гарахаар, хүнд хэрэгтэй ажил хийсэнгүй. Тэгвэл БОАЖ-ын сайд Д.Оюунхорол нэг гайгүй үг унагасан. Тэрбээр “Хүүхдийн эрүүл мэндэд агаарын бохирдлын үзүүлэх нөлөөг бууруулах нь” тайлангийн нээлтийн үеэр   “Байгаль орчин, аялал жуулчлалын яамнаас 2016-2017 онд “Цэвэр агаар сан”-г сэргээж, агаарын бохирдлыг бууруулах стратеги, төлөвлөлтөө боловсронгуй болгож, орон нутаг, салбар хоорондын үйл ажиллагааг дэмжих, насжилт ихтэй автомашины татварыг нэмэгдүүлэх замаар хэрэглээнээс хасах,  нийслэлийн эрчим хүчний эх үүсвэрийг баталгаатай болгох, нийтийн тээврийг хийн түлшний хэрэглээнд шилжүүлэх зэрэг бодлого хэрэгжүүлэхээр төлөвлөж байна” хэмээн хэлсэн. Утааны хэмжээ, хорыг нэмж байгаа нэг нэрмээс нь автомашин. Агаарын бохирдлын багагүй хувийг автомашинаас ялгарч байгаа утаа эзэлдэг. Дээрээс нь олон жилийн насжилттай автомашины утаа гэдэг хамгийн хортой.

Ядаж байхад манайд үйлдвэрлэгдээд 10-аас дээш жил болчихсон, насжилт өндөртэй машинууд орж ирдэг. Тиймээс энэ асуудалд дорвитой арга хэмжээ авч, татвар энэ тэрийг нь нэмэх цаг болсон. Алийн болгон бид иргэд юу гэх бол, хүмүүсийн санаа бодол ямархуу байна гэж харж суух юм. Олон нийтэд тустай шийдвэрийг заримдаа төр мэдээд гаргачихдаг байх хэрэгтэй шүү дээ. Өнөөдөр Монголд үйлдвэрлэгдсэнээсээ хойш 20 жил болчихсон микро автобуснууд, машинууд дүүрэн байгаа. Хар утаа хаяад л, хаалга үүд нь салж унах дээрээ тулчихаад давхиад байдаг.

Тэр хүний хэрэгцээ шаардлага гэж байгаа нь ойлгомжтой. Тэгэхдээ нийтийн эрх ашиг гэж нэг юм байна даа энэ чинь. Тийм болохоор насжилт өндөртэй машины татварыг нэмэх цаг болсон. Харин нөгөө талдаа насжилт багатай, шинэвтэр машиныхаа гаалийн татвар л бууруулж өгөх хэрэгтэй байх. Тэгэхгүй унаж байгаа машиныг нь насжилт өндөртэй гээд татварыг нь нэмээд байдаг. Өнөө хүн нь машинаа залуужуулах гэхээр үнийг нь дийлэхгүй байвал хэцүү шүү дээ.

Тийм болохоор насжилт залуутай машиныхаа гаалийн татварыг бууруулаад, зохицуулахгүй бол хамаагүй дайрвал бас хэцүү. Энэ мэт асуудлыг дарга нар бас бодолцож байгаа байлгүй дээ. Ер нь тэгээд ч манайх шиг машин үйлдвэрлэдэггүй оронд л бол гаднаас оруулж ирж байгаа машины татвар хэт өндөр байвал хэцүү.

Тиймдээ ч ченжүүд хүн худалдаж авахыг нь бодоод олон жил болсон, тэндээ ашиглалтаас гарсан машиныг оруулж ирж, зараад байгаа шүү дээ. Түүнээс насжилт залуутай машины гаалын татвар бага, Монголд орж ирээд үнэ нь хямд байвал хэн л хөгшин “унаа” авахыг бодох билээ дээ. Энэ мэт асуудлыг зохицуулаарай даа. Түүнээс биш салбар яамнаас гаргаж байгаа энэ мэт санаачилга маш зөв байна. Одоо бид дорвитой арга хэмжээ авах цаг болсон. Тэгж байж л утаанаас сална.



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Засгийн газар
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Гадаад харилцаа
  • •Нийтлэл
  • •Бөхийн төрлүүд
  • •Чуулган
  • •Фото мэдээ
  • •Нийслэл
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Уул уурхай
  • •Боловсрол
  • •Улсын Онцгой Комисс
  • •Яам, Агентлаг
  • •E-Sport
  • •Ипотекийн зээл
ХУРААХ
Эрүүл мэндийн салбар чинь...
Ж.Батзандан: Ж.Эрдэнэбат хоёр...

Насжилт ихтэй автомашины татварыг нэмэх нь зөв, гэхдээ...

Пунцагболд 2016-12-13
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Насжилт ихтэй автомашины татварыг нэмэх нь зөв, гэхдээ...

Улаанбаатар хотын утаа гамшгийн хэмжээнд хүрснийг яриад ч хэрэг алга.  Сүүлийн хэдэн жил утаатай тэмцэх нэрийдлээр улсаас өч төчнөөн тэрбум төгрөг “салхинд хийсгэсэн” ч үр дүн гараагүй. Харин ч утаа илүү нэмэгдсэн байх. Бүр зарим нэг албан тушаалтан нь утаатай тэмцэхээр авсан мөнгөөрөө бор ходоодоо божийлгож, хөрөнгө мөнгөө хөөрхөн зузаалчихаад л амар тайван сууж байгаа. Гэтэл Улаанбаатарын иргэд бид яаж байна. Утаагаараа амьсгалаад, ирээдүй хойч болсон хүүхдүүд маань ханиад, хатгаандаа дарлуулаад л байж байна.

Харин улсаас утааг бууруулах тал дээр ахиц гарахаар, хүнд хэрэгтэй ажил хийсэнгүй. Тэгвэл БОАЖ-ын сайд Д.Оюунхорол нэг гайгүй үг унагасан. Тэрбээр “Хүүхдийн эрүүл мэндэд агаарын бохирдлын үзүүлэх нөлөөг бууруулах нь” тайлангийн нээлтийн үеэр   “Байгаль орчин, аялал жуулчлалын яамнаас 2016-2017 онд “Цэвэр агаар сан”-г сэргээж, агаарын бохирдлыг бууруулах стратеги, төлөвлөлтөө боловсронгуй болгож, орон нутаг, салбар хоорондын үйл ажиллагааг дэмжих, насжилт ихтэй автомашины татварыг нэмэгдүүлэх замаар хэрэглээнээс хасах,  нийслэлийн эрчим хүчний эх үүсвэрийг баталгаатай болгох, нийтийн тээврийг хийн түлшний хэрэглээнд шилжүүлэх зэрэг бодлого хэрэгжүүлэхээр төлөвлөж байна” хэмээн хэлсэн. Утааны хэмжээ, хорыг нэмж байгаа нэг нэрмээс нь автомашин. Агаарын бохирдлын багагүй хувийг автомашинаас ялгарч байгаа утаа эзэлдэг. Дээрээс нь олон жилийн насжилттай автомашины утаа гэдэг хамгийн хортой.

Ядаж байхад манайд үйлдвэрлэгдээд 10-аас дээш жил болчихсон, насжилт өндөртэй машинууд орж ирдэг. Тиймээс энэ асуудалд дорвитой арга хэмжээ авч, татвар энэ тэрийг нь нэмэх цаг болсон. Алийн болгон бид иргэд юу гэх бол, хүмүүсийн санаа бодол ямархуу байна гэж харж суух юм. Олон нийтэд тустай шийдвэрийг заримдаа төр мэдээд гаргачихдаг байх хэрэгтэй шүү дээ. Өнөөдөр Монголд үйлдвэрлэгдсэнээсээ хойш 20 жил болчихсон микро автобуснууд, машинууд дүүрэн байгаа. Хар утаа хаяад л, хаалга үүд нь салж унах дээрээ тулчихаад давхиад байдаг.

Тэр хүний хэрэгцээ шаардлага гэж байгаа нь ойлгомжтой. Тэгэхдээ нийтийн эрх ашиг гэж нэг юм байна даа энэ чинь. Тийм болохоор насжилт өндөртэй машины татварыг нэмэх цаг болсон. Харин нөгөө талдаа насжилт багатай, шинэвтэр машиныхаа гаалийн татвар л бууруулж өгөх хэрэгтэй байх. Тэгэхгүй унаж байгаа машиныг нь насжилт өндөртэй гээд татварыг нь нэмээд байдаг. Өнөө хүн нь машинаа залуужуулах гэхээр үнийг нь дийлэхгүй байвал хэцүү шүү дээ.

Тийм болохоор насжилт залуутай машиныхаа гаалийн татварыг бууруулаад, зохицуулахгүй бол хамаагүй дайрвал бас хэцүү. Энэ мэт асуудлыг дарга нар бас бодолцож байгаа байлгүй дээ. Ер нь тэгээд ч манайх шиг машин үйлдвэрлэдэггүй оронд л бол гаднаас оруулж ирж байгаа машины татвар хэт өндөр байвал хэцүү.

Тиймдээ ч ченжүүд хүн худалдаж авахыг нь бодоод олон жил болсон, тэндээ ашиглалтаас гарсан машиныг оруулж ирж, зараад байгаа шүү дээ. Түүнээс насжилт залуутай машины гаалын татвар бага, Монголд орж ирээд үнэ нь хямд байвал хэн л хөгшин “унаа” авахыг бодох билээ дээ. Энэ мэт асуудлыг зохицуулаарай даа. Түүнээс биш салбар яамнаас гаргаж байгаа энэ мэт санаачилга маш зөв байна. Одоо бид дорвитой арга хэмжээ авах цаг болсон. Тэгж байж л утаанаас сална.

Сэдвүүд :
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой
“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?
“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?
С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу
МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ

АНХААРУУЛГА:Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд mminfo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 99998796 утсаар хүлээн авна.

ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
13 цагийн өмнө өмнө

А.Миеэгомбо: Эрүүл Мэндийн Яамны тендерийн ажлыг хийж гүйцэтгээд, үлдэгдэл мөнгөө авч чаддаггүй ээ

14 цагийн өмнө өмнө

Б.Энх-Оргил өнөөдөр дэлхийн аварга цолны төлөө тулалдана

14 цагийн өмнө өмнө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх Гэгээн Ширээт Улсын төрийн тэргүүнтэй уулзлаа

14 цагийн өмнө өмнө

Харилцааны түвшнийг хоёр шат алгасан ахиулсан Ерөнхийлөгчийн айлчлал өндөрлөлөө

14 цагийн өмнө өмнө

"The Mongolz" баг мэйжорын эхний өдөр нэг хожил, нэг хожигдолтой боллоо

14 цагийн өмнө өмнө

Морин хуурын найрал хөгжмийн хамт олон Ром хотноо уран бүтээлээ өргөн барилаа

15 цагийн өмнө өмнө

Гэр бүлийн хууль тогтоомжийг боловсронгуй болгоно

15 цагийн өмнө өмнө

Оюу толгойг гэрээлэхдээ “Онтрэ”-г яагаад үлдээснээ С.Баяр сонсголд очиж ярих ёстой

15 цагийн өмнө өмнө

“Цагдаа гаальчид” ГЕГ-ыг юу болгоод байна вэ?

15 цагийн өмнө өмнө

Ц.Эрдэнэбаатар: Халтиргаа гулгаа үүсгэхгүйн тулд шөнийн цагаар машин, техникүүдийг тогтмол ажиллуулж байна

15 цагийн өмнө өмнө

Олон удаагийн үйлдлээр их хэмжээний авлига авсан гаалийн байцаагчдыг саатуулжээ

15 цагийн өмнө өмнө

Найман цагаан мэнгэтэй шар бич өдөр

15 цагийн өмнө өмнө

Өдөртөө 8-10 хэм хүйтэн байна

1 өдрийн өмнө өмнө

“Багахангай-Хөшигийн хөндий” төмөр замын төслийн бүтээн байгуулалт 84 хувьтай байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Нийслэлийн Онцгой байдлын газарт ажиллаж, холбогдох үүрэг чиглэлийг өглөө

1 өдрийн өмнө өмнө

"The Mongolz" баг мэйжорын эхний тоглолтоо "Imperial Esports" багтай хийнэ

1 өдрийн өмнө өмнө

Гадаад валютын улсын нөөцийн хэмжээ 6.0 тэрбум ам.долларт буюу түүхэн дээд хэмжээнд хүрлээ

1 өдрийн өмнө өмнө

Х.Нямбаатар: Энэ онд 3933 нэгж талбар чөлөөлж, орон сууц, дэд бүтцийн төслүүдийг хэрэгжүүлж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Түлш хэрэглэгчдэд үйлчлэх төвөөс яндан, зуух хөөлөх ажлыг тогтмол хийж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Зэсийн баяжмал хайлуулах, боловсруулах үйлдвэрийн эрх зүйн орчныг сайжруулна

1 өдрийн өмнө өмнө

Цахим системд холбогдох мэдээллийг нэгтгэж ажиллахыг үүрэг болголоо

1 өдрийн өмнө өмнө

Үнийн зохиомол өсөлтөөс сэргийлэх Шуурхай штаб байгууллаа

1 өдрийн өмнө өмнө

Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүний хөгжлийн газрыг тохируулагч агентлаг болгох санал

1 өдрийн өмнө өмнө

“Эрдэнэтийн 49”-ийн Д.Эрдэнэбилэг нарыг шүүх ёстой юу, шагнах учиртай юу?

1 өдрийн өмнө өмнө

С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг мөрдөж байсан ажлын хэсгийг дахиад “задлав” уу

1 өдрийн өмнө өмнө

Үс засуулвал эд мал арвидна

1 өдрийн өмнө өмнө

Их төлөв цэлмэг, өдөртөө 10-12 хэм хүйтэн байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Үнийн зохиомол өсөлтөөс сэргийлэх Шуурхай штаб байгуулжээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Засгийн газрын хуралдаанаар үнийн өсөлтийн асуудлаар танилцуулга сонсоно

2 өдрийн өмнө өмнө

МИК-ийнхан ASMMA-ны ээлжит хуралд оролцлоо

САНАЛ БОЛГОХ
2025-11-28 өмнө

Хамтран зээлдэгч ипотекийн зээлд дахин хамрагдах боломжтой юу?

2025-11-28 өмнө

Нийслэлийн сургуулиуд цахимаар хичээллэх хуваарь гаргажээ

2025-11-28 өмнө

Улаанбаатар метро төслийн бүтээн байгуулалтыг 2026 онд эхлүүлнэ

2025-11-28 өмнө

Н.Алтанхуяг, Лу.Гантөмөр нар Ерөнхийлөгчид өрсөлдөнө

2025-11-28 өмнө

С.Наранцогтыг тушаал ахиулах нь Д.Амарбаясгалан асуудалгүй гэсэн үг үү?

2025-11-28 өмнө

Өвлийн элсэлтийн шалгалт арванхоёрдугаар сарын 4-нд эхэлнэ

2025-11-30 өмнө

Гандантэгчэнлин хийдийн гэрэлтүүлгийн ажил 90 хувьтай үргэлжилж байна

2025-11-30 өмнө

Бичил хорооллын таван байрны фасад дулаалгын ажил дууслаа

2025-11-29 өмнө

Тун удахгүй: “SANTA VILLAGE - САНТАГИЙН ТОСГОН”

2025-11-29 өмнө

“Эрдэнэс тавантоглой” ХК-д хийх хөндлөнгийн аудит эхэллээ

2025-11-29 өмнө

Х.Нямбаатар: Орон сууцны шинэ загвар, ухаалаг шийдэл бүхий төсөл, хөтөлбөрүүдийг эрчимтэй хэрэгжүүлж байна

2025-12-02 өмнө

Битүүмжлэх технологийг ашиглан барилга угсралтын ажлыг үргэлжлүүлж байна

2025-11-30 өмнө

Лаг хатааж шатаах үйлдвэр төсөлд төр, хувийн хэвшлийн түншлэлийн бүрэн шинжилгээ хийнэ

2025-11-28 өмнө

Үс засуулвал нас уртасна

2025-11-29 өмнө

СХД-ийн эмнэлэгт эмчлүүлж буй хүүхдийн 81 хувь нь томуугийн эсрэг дархлаажуулалтад хамрагдаагүй байна

2025-12-01 өмнө

Хан-Уул дүүргийн 10-р хорооны өрхийн ЭМТ-ийн барилгын ажил дууслаа

2025-12-02 өмнө

Сүхбаатарын талбайгаас Скай Резорт чиглэлд автобус явна

2025-12-01 өмнө

Х.Нямбаатар: 100-4200 кВт-ын зуухтай ӨЭМТ, хорооны байруудыг ирэх жил хийн болон цахилгаан халаагуурт шилжүүлнэ

2025-12-01 өмнө

Н.Наранбаатар: Хүүхдийн хэвтэн эмчлүүлэх 1280 орыг нэмлээ

2025-12-01 өмнө

Монголбанкны Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчтэй хийх сонсгол болно

2025-11-28 өмнө

Электрон тамхийг тусгай зөвшөөрөлтэй худалддаг болно

2025-11-28 өмнө

Л.Өлзийсайханы үүрэг хүлээх цаг буюу Цэцээс УИХ руу буцахын учир…

2025-11-29 өмнө

Г.Занданшатар: Төсвийг танаснаар зөв голдиролд нь оруулж чадсан

2025-11-29 өмнө

Х.Нямбаатар: ТЭЦ-3 орчимд агаар бохирдолтой байгаа

2025-11-29 өмнө

“Богдхан уулын хишиг” барилдаан өнөөдөр болно

2025-12-02 өмнө

СХД-ийн 62 дугаар сургуулийн өргөтгөлийг ашиглалтад орууллаа

2025-12-01 өмнө

Ипотекийн зээлдэгчийн орлогыг хэрхэн тодорхойлох вэ?

2025-11-30 өмнө

Л.Энхрийлэн Абу-Дабигийн Их дуулга тэмцээнээс мөнгөн медаль хүртлээ

2025-12-02 өмнө

“Нэр нь үл мэдэгдэх цэргийн бунхан”-д цэцэг өргөж, хүндэтгэл үзүүллээ

2025-11-29 өмнө

Төрийн өмчит зарим компанийн удирдлагад хариуцлага тооцно

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.