• Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Орон нутаг дахь улсын чанартай замын “Чанар”-ыг сайжруулаад өгөөсэй

М.Даваа

Орон нутаг дахь улсын чанартай автозам болон хөдөө орон нутгийн  замуудын эвдрэл  тулгамдсан асуудлуудын нэлээд дээгүүрт явдаг.  Сүүлийн 20 гаруй  жилийн хугацаанд авто замын салбар маш хурдацтай хөгжиж,  хөрөнгө оруулалт ч нэмэгдсэн.

Тухайлбал, Мянганы зам хөтөлбөр гэх мэт том том төсөл хөтөлбөрүүд хэрэгжсэн байдаг.  Төрөөс ч замын бүтээн байгуулалтад маш их анхаарал хандуулах болсоныг үгүйсгэх аргагүй юм. Замын эвдрэл гэх энэ асуудалд иргэдийн эдийн засгийн тухай ярих энхүүхэнд, түүнийг орхие, бүр хүний амь насны асуудал  яригддаг. Засвар арчлалт, урсгал засвар, дунд засвар, ээлжит засвар болон их засвар гэж юу юм, үүнийг хэн хариуцаж хийхийг хүртэл хуулиараа зохицуулаад,   зааж өгсөн байдаг. Хэрэв замын нөхцөл байдал муугаас болж  авто тээврийн осол гарсан тохиолдолд зам хариуцагч болон эзэмшигч байгууллага нөхөн төлбөрийг төлнө /Зөрчлийн тухай хуулиар зохицуулагдана/ гэдэг ч алдарт Дарханы зам баригдаж байна гэх нэлээд хэдэн жилийн хугацаанд хэдэн хүний амь нас хохирсныг хэлэхэд ч бэрх.  Мэдээж, үүнд олон шалтгаан байгаа байх.    

Замын хураамж бага төлбөртэйгээс,  төвлөрсөн жаахан мөнгө нь зам засахад хаана ч хүрдэггүй гэдгийг албаны хүмүүс нь хэлдэг.  Эдийн засгийн ямар ч үр ашиггүй, өдөрт хэдхэн машин явдаг, хөдөө алслагдсан сумын төв рүү асфалтан зам тавих хэр зохимжтойг хэлж мэдэхгүй нь. Ядаж эхний ээлжинд улс төрийн зоригтой шийдвэр гаргаж, үр дүн багатай тэр мэт замуудаа хойш нь тавиад,  түүний оронд аймгуудыг холбосон улсын чанартай энэ олон эвдэрхий замаа шинээр биш юм аа гэхэд чанартай засвар хийж болдоггүй л юм байх даа.  ЦХХХ-ны сайд Н.Учрал "Зам тээврийн хөгжлийн яамны харьяа Улсын авто замын сан гэж бий. 2008 оноос хойш 231.1 тэрбум төгрөгийг зарцуулсан байна.

Тухайлбал, тус оноос хойш 106 хуулийн этгээд 522 төсөл, хөтөлбөр хэрэгжүүлэхээр санхүүжилт авчээ” гэдгийг иргэдэд мэдээлсэн. Шил ажиллагааны хүрээнд нээлттэй байршуулсан мэдээллээс харахад, өнгөрсөн жил 60.4 тэрбум төгрөгийг санхүүжүүлсэн нь 15 жилийн хугацаан дахь хамгийн өндөр дүн байх  гэж харагдаж байгаа. Түүнээс  Олон улс, улсын чанартай авто замын засвар, арчлалтад 2022 онд хамгийн их буюу 38.4 тэрбум төгрөгийг зарцуулсан байна гэдгийг хүссэн хэн бүхэн  харж болно. Гэтэл ингэж их мөнгө зарцуулсан өнөөх замууд нь энд тэндээ өм цөм болсон, хагарсан, хуурсан л байдалтай байна. Үнэндээ иргэдийн аюулгүй зорчих эрхийг хэмжээгүй ихээр зөрчиж байгаа.  

Монголд зочлох жилийн хүрээнд хэдэн зуун  сая гадаад жуулчин хүлээн авна гэх мөртлөө энхэл донхол замаа засахгүй бол бид юун тэр олон жуулчин хүлээн авах вэ. БНСУ-ын кино одуудын оролцсон нэвтрүүлгийг харж суухад Улаанбаатар хотоос гараад  засмал замаар давхиж байгаад, орон нутгийн  шороон замд нийллээ гэдгээ анхааруулсан жолоочийн үгэнд гайхацгаан “Бид сая засмал замаар явж байсан юм уу” гээд хоорондоо инээлдэцгээх аж. Яамаар ч юм бэ дээ. Зөвхөн гадаад жуулчид гэлтгүй дотоод жуулчлал,  мөн хот хоорондын ачаа тээвэр гэх мэт  нийгэм, эдийн засгийн  чухал ач холбогдолтой асуудлуудаа  зөв эрэмбэлж,  шийдвэрлэх цаг  болжээ гэдгийг дээр суугаа дарга нар маань ойлгомоорсондоо. Хэдий болтол хэн нэгэнд таалагдах гэж, сошиалаар сэвэгдсэн сэдвийн дагуу ажлаа хийх юм бэ. 

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин

2023 оны наймдугаар сарын 21. Даваа. №130 (5858)

    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ


МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Согтуу иргэд нийтийн тээврийн үйлчилгээг саатуулсан тохиолдол 6 бий
Дүүжин замын тээврийн Өнөр хороолол дахь буудлын заслын ажил үргэлжилж байна
Фото сурвалжилга: Төв талбайд мөсөн хотхон урлаж байна
Дөрвөн ногоон мэнгэтэй цагаагчин тахиа өдөр



Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





  • Эхлэл
  • Цаг агаар
  • Валют ханш
  • Улс төр
  • Эдийн засаг
  • Үзэл бодол
  • Спорт
  • Нийгэм
  • Дэлхий
  • Энтертайнмэнт
  • Зурхай



Орон нутаг дахь улсын чанартай замын “Чанар”-ыг сайжруулаад өгөөсэй

М.Даваа

Орон нутаг дахь улсын чанартай автозам болон хөдөө орон нутгийн  замуудын эвдрэл  тулгамдсан асуудлуудын нэлээд дээгүүрт явдаг.  Сүүлийн 20 гаруй  жилийн хугацаанд авто замын салбар маш хурдацтай хөгжиж,  хөрөнгө оруулалт ч нэмэгдсэн.

Тухайлбал, Мянганы зам хөтөлбөр гэх мэт том том төсөл хөтөлбөрүүд хэрэгжсэн байдаг.  Төрөөс ч замын бүтээн байгуулалтад маш их анхаарал хандуулах болсоныг үгүйсгэх аргагүй юм. Замын эвдрэл гэх энэ асуудалд иргэдийн эдийн засгийн тухай ярих энхүүхэнд, түүнийг орхие, бүр хүний амь насны асуудал  яригддаг. Засвар арчлалт, урсгал засвар, дунд засвар, ээлжит засвар болон их засвар гэж юу юм, үүнийг хэн хариуцаж хийхийг хүртэл хуулиараа зохицуулаад,   зааж өгсөн байдаг. Хэрэв замын нөхцөл байдал муугаас болж  авто тээврийн осол гарсан тохиолдолд зам хариуцагч болон эзэмшигч байгууллага нөхөн төлбөрийг төлнө /Зөрчлийн тухай хуулиар зохицуулагдана/ гэдэг ч алдарт Дарханы зам баригдаж байна гэх нэлээд хэдэн жилийн хугацаанд хэдэн хүний амь нас хохирсныг хэлэхэд ч бэрх.  Мэдээж, үүнд олон шалтгаан байгаа байх.    

Замын хураамж бага төлбөртэйгээс,  төвлөрсөн жаахан мөнгө нь зам засахад хаана ч хүрдэггүй гэдгийг албаны хүмүүс нь хэлдэг.  Эдийн засгийн ямар ч үр ашиггүй, өдөрт хэдхэн машин явдаг, хөдөө алслагдсан сумын төв рүү асфалтан зам тавих хэр зохимжтойг хэлж мэдэхгүй нь. Ядаж эхний ээлжинд улс төрийн зоригтой шийдвэр гаргаж, үр дүн багатай тэр мэт замуудаа хойш нь тавиад,  түүний оронд аймгуудыг холбосон улсын чанартай энэ олон эвдэрхий замаа шинээр биш юм аа гэхэд чанартай засвар хийж болдоггүй л юм байх даа.  ЦХХХ-ны сайд Н.Учрал "Зам тээврийн хөгжлийн яамны харьяа Улсын авто замын сан гэж бий. 2008 оноос хойш 231.1 тэрбум төгрөгийг зарцуулсан байна.

Тухайлбал, тус оноос хойш 106 хуулийн этгээд 522 төсөл, хөтөлбөр хэрэгжүүлэхээр санхүүжилт авчээ” гэдгийг иргэдэд мэдээлсэн. Шил ажиллагааны хүрээнд нээлттэй байршуулсан мэдээллээс харахад, өнгөрсөн жил 60.4 тэрбум төгрөгийг санхүүжүүлсэн нь 15 жилийн хугацаан дахь хамгийн өндөр дүн байх  гэж харагдаж байгаа. Түүнээс  Олон улс, улсын чанартай авто замын засвар, арчлалтад 2022 онд хамгийн их буюу 38.4 тэрбум төгрөгийг зарцуулсан байна гэдгийг хүссэн хэн бүхэн  харж болно. Гэтэл ингэж их мөнгө зарцуулсан өнөөх замууд нь энд тэндээ өм цөм болсон, хагарсан, хуурсан л байдалтай байна. Үнэндээ иргэдийн аюулгүй зорчих эрхийг хэмжээгүй ихээр зөрчиж байгаа.  

Монголд зочлох жилийн хүрээнд хэдэн зуун  сая гадаад жуулчин хүлээн авна гэх мөртлөө энхэл донхол замаа засахгүй бол бид юун тэр олон жуулчин хүлээн авах вэ. БНСУ-ын кино одуудын оролцсон нэвтрүүлгийг харж суухад Улаанбаатар хотоос гараад  засмал замаар давхиж байгаад, орон нутгийн  шороон замд нийллээ гэдгээ анхааруулсан жолоочийн үгэнд гайхацгаан “Бид сая засмал замаар явж байсан юм уу” гээд хоорондоо инээлдэцгээх аж. Яамаар ч юм бэ дээ. Зөвхөн гадаад жуулчид гэлтгүй дотоод жуулчлал,  мөн хот хоорондын ачаа тээвэр гэх мэт  нийгэм, эдийн засгийн  чухал ач холбогдолтой асуудлуудаа  зөв эрэмбэлж,  шийдвэрлэх цаг  болжээ гэдгийг дээр суугаа дарга нар маань ойлгомоорсондоо. Хэдий болтол хэн нэгэнд таалагдах гэж, сошиалаар сэвэгдсэн сэдвийн дагуу ажлаа хийх юм бэ. 

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин

2023 оны наймдугаар сарын 21. Даваа. №130 (5858)



МЭДЭЭНИЙ СЭТГЭГДЭЛ


Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих

Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.





Эхлэл Улс төр Эдийн засаг Үзэл бодол Спорт Нийгэм Дэлхий Энтертайнмэнт Зурхай
  • Нийтлэл
  • •
  • Ярилцлага
  • •
  • Сурвалжлага
  • •
  • Азийн АШТ
  • •
  • Фото мэдээ
  • •
  • Оддын амьдрал
БҮХ СЭДЭВ
  • •Засгийн газар
  • •Фото мэдээ
  • •Нийтлэл
  • •Сагсанбөмбөг
  • •Улсын Онцгой Комисс
  • •Ипотекийн зээл
  • •Яам, Агентлаг
  • •Уул уурхай
  • •Нээлттэй сонсгол
  • •Ерөнхийлөгч
  • •Сэрэмжлүүлэг
  • •Байнгын хороо
  • •Чуулган
  • •E-Sport
  • •Нийслэл
ХУРААХ
Арай дэндүү дарамттай 13А...
Гачууртаас Шархад хүртэлх авто...

Орон нутаг дахь улсын чанартай замын “Чанар”-ыг сайжруулаад өгөөсэй

Kuzmo 2023-08-21
    ХУВААЛЦАХ ЖИРГЭХ
Орон нутаг дахь улсын чанартай замын   “Чанар”-ыг сайжруулаад өгөөсэй

М.Даваа

Орон нутаг дахь улсын чанартай автозам болон хөдөө орон нутгийн  замуудын эвдрэл  тулгамдсан асуудлуудын нэлээд дээгүүрт явдаг.  Сүүлийн 20 гаруй  жилийн хугацаанд авто замын салбар маш хурдацтай хөгжиж,  хөрөнгө оруулалт ч нэмэгдсэн.

Тухайлбал, Мянганы зам хөтөлбөр гэх мэт том том төсөл хөтөлбөрүүд хэрэгжсэн байдаг.  Төрөөс ч замын бүтээн байгуулалтад маш их анхаарал хандуулах болсоныг үгүйсгэх аргагүй юм. Замын эвдрэл гэх энэ асуудалд иргэдийн эдийн засгийн тухай ярих энхүүхэнд, түүнийг орхие, бүр хүний амь насны асуудал  яригддаг. Засвар арчлалт, урсгал засвар, дунд засвар, ээлжит засвар болон их засвар гэж юу юм, үүнийг хэн хариуцаж хийхийг хүртэл хуулиараа зохицуулаад,   зааж өгсөн байдаг. Хэрэв замын нөхцөл байдал муугаас болж  авто тээврийн осол гарсан тохиолдолд зам хариуцагч болон эзэмшигч байгууллага нөхөн төлбөрийг төлнө /Зөрчлийн тухай хуулиар зохицуулагдана/ гэдэг ч алдарт Дарханы зам баригдаж байна гэх нэлээд хэдэн жилийн хугацаанд хэдэн хүний амь нас хохирсныг хэлэхэд ч бэрх.  Мэдээж, үүнд олон шалтгаан байгаа байх.    

Замын хураамж бага төлбөртэйгээс,  төвлөрсөн жаахан мөнгө нь зам засахад хаана ч хүрдэггүй гэдгийг албаны хүмүүс нь хэлдэг.  Эдийн засгийн ямар ч үр ашиггүй, өдөрт хэдхэн машин явдаг, хөдөө алслагдсан сумын төв рүү асфалтан зам тавих хэр зохимжтойг хэлж мэдэхгүй нь. Ядаж эхний ээлжинд улс төрийн зоригтой шийдвэр гаргаж, үр дүн багатай тэр мэт замуудаа хойш нь тавиад,  түүний оронд аймгуудыг холбосон улсын чанартай энэ олон эвдэрхий замаа шинээр биш юм аа гэхэд чанартай засвар хийж болдоггүй л юм байх даа.  ЦХХХ-ны сайд Н.Учрал "Зам тээврийн хөгжлийн яамны харьяа Улсын авто замын сан гэж бий. 2008 оноос хойш 231.1 тэрбум төгрөгийг зарцуулсан байна.

Тухайлбал, тус оноос хойш 106 хуулийн этгээд 522 төсөл, хөтөлбөр хэрэгжүүлэхээр санхүүжилт авчээ” гэдгийг иргэдэд мэдээлсэн. Шил ажиллагааны хүрээнд нээлттэй байршуулсан мэдээллээс харахад, өнгөрсөн жил 60.4 тэрбум төгрөгийг санхүүжүүлсэн нь 15 жилийн хугацаан дахь хамгийн өндөр дүн байх  гэж харагдаж байгаа. Түүнээс  Олон улс, улсын чанартай авто замын засвар, арчлалтад 2022 онд хамгийн их буюу 38.4 тэрбум төгрөгийг зарцуулсан байна гэдгийг хүссэн хэн бүхэн  харж болно. Гэтэл ингэж их мөнгө зарцуулсан өнөөх замууд нь энд тэндээ өм цөм болсон, хагарсан, хуурсан л байдалтай байна. Үнэндээ иргэдийн аюулгүй зорчих эрхийг хэмжээгүй ихээр зөрчиж байгаа.  

Монголд зочлох жилийн хүрээнд хэдэн зуун  сая гадаад жуулчин хүлээн авна гэх мөртлөө энхэл донхол замаа засахгүй бол бид юун тэр олон жуулчин хүлээн авах вэ. БНСУ-ын кино одуудын оролцсон нэвтрүүлгийг харж суухад Улаанбаатар хотоос гараад  засмал замаар давхиж байгаад, орон нутгийн  шороон замд нийллээ гэдгээ анхааруулсан жолоочийн үгэнд гайхацгаан “Бид сая засмал замаар явж байсан юм уу” гээд хоорондоо инээлдэцгээх аж. Яамаар ч юм бэ дээ. Зөвхөн гадаад жуулчид гэлтгүй дотоод жуулчлал,  мөн хот хоорондын ачаа тээвэр гэх мэт  нийгэм, эдийн засгийн  чухал ач холбогдолтой асуудлуудаа  зөв эрэмбэлж,  шийдвэрлэх цаг  болжээ гэдгийг дээр суугаа дарга нар маань ойлгомоорсондоо. Хэдий болтол хэн нэгэнд таалагдах гэж, сошиалаар сэвэгдсэн сэдвийн дагуу ажлаа хийх юм бэ. 

Эх сурвалж: Монголын мэдээ сонин

2023 оны наймдугаар сарын 21. Даваа. №130 (5858)

ФОТО:

Сэдвүүд : #Сурвалжлага  
ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭ
Согтуу иргэд нийтийн тээврийн үйлчилгээг саатуулсан тохиолдол 6 бий
Дүүжин замын тээврийн Өнөр хороолол дахь буудлын заслын ажил үргэлжилж байна
Фото сурвалжилга: Төв талбайд мөсөн хотхон урлаж байна
Дөрвөн ногоон мэнгэтэй цагаагчин тахиа өдөр
ШУУРХАЙ МЭДЭЭ
19 цагийн өмнө өмнө

Сурагчдын дунд "ett-hero 15/15" аялал зохион байгууллаа

19 цагийн өмнө өмнө

"Эрдэнэс тавантолгой" ХК-ийн хүний нөөцийн хөгжил, сургалтын хэлтсийн төлөөлөл Эрдэнэт үйлдвэрт ажиллалаа

19 цагийн өмнө өмнө

“Цагаан алт” хөтөлбөрийн дүнд түүхий эдийн 70 орчим хувийг дотоодын үйлдвэрлэгчид бэлтгэлээ

19 цагийн өмнө өмнө

Сонгуулийн ерөнхий хорооны дарга, гишүүнээс чөлөөлөх тухай асуудлыг хэлэлцлээ

23 цагийн өмнө өмнө

Согтуу иргэд нийтийн тээврийн үйлчилгээг саатуулсан тохиолдол 6 бий

23 цагийн өмнө өмнө

Хяналтын болон бүтээмжийн менежер, сайд нарын зөвлөхүүдийг цомхотгож, дэд сайд нарыг томиллоо

23 цагийн өмнө өмнө

Мэргэжлийн хяналтын байгууллагын үйл ажиллагааг дахин сэргээхээр болжээ

23 цагийн өмнө өмнө

Төрийн өмчит 18 компанийг хэн, хэн авах вэ?

23 цагийн өмнө өмнө

Дүүжин замын тээврийн Өнөр хороолол дахь буудлын заслын ажил үргэлжилж байна

23 цагийн өмнө өмнө

Фото сурвалжилга: Төв талбайд мөсөн хотхон урлаж байна

23 цагийн өмнө өмнө

Дөрвөн ногоон мэнгэтэй цагаагчин тахиа өдөр

1 өдрийн өмнө өмнө

Цас орно, өдөртөө 5-7 хэм хүйтэн байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Засгийн газрын ээлжит хуралдаан болж байна

1 өдрийн өмнө өмнө

Онцгой байдлын газрын шинэ аврах салбар нэгдлээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Шүүгч Л.Галбадарын “тангараг зөрчсөн” байж болзошгүй үйлдлийг шүүлгэнэ

2 өдрийн өмнө өмнө

Г.Дамдинням Засгийн газартайгаа зам нийлэхгүй байна

2 өдрийн өмнө өмнө

С.Наранцогт, М.Чинбат нарыг дэмжиж, П.Дэлгэрнаранг өөрийнх хүсэлтээр чөлөөлөв

2 өдрийн өмнө өмнө

Таван шар мэнгэтэй цагаан бич өдөр

2 өдрийн өмнө өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 8-10 хэм хүйтэн байна

2 өдрийн өмнө өмнө

NBA-ын өнгөрсөн долоо хоногийн шилдэг тоглогчдын бичлэг (2025-26)

2 өдрийн өмнө өмнө

Денвер Наггетс нэмэлт цагт Хьюстон Рокетс багийг хожлоо

2 өдрийн өмнө өмнө

Н.Учрал: Технологийн дэвшил, хиймэл оюуныг ашиглахад онцгой анхаарна

2 өдрийн өмнө өмнө

СЕХ-ны даргын үүрэгт ажлаас чөлөөлөгдөх хүсэлтийг хэлэлцлээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Монос, Офицер, МИТС-ийн олон түвшний уулзварын загвар зураг батлагдаад байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Орон сууцны үнэ өнгөрсөн жилийн мөн үеийнхээс 12.7 хувь өсжээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Газар доогуурх хамгийн урт, хамгийн гүн автозамын туннелийн явц 50 хувьтай үргэлжилж байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Нүхэн гарц төслийн 3-р байршилд туннелийн их биеийн бүтээцийг түлхэх технологиор хийж гүйцэтгэлээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Завхан аймагт 3,6 магнитудын газар хөдлөлт боллоо

2 өдрийн өмнө өмнө

Монгол Улс энэ сард 219400 тонн шатахуун импортолно

2 өдрийн өмнө өмнө

Инженер хангамжийн байгууллагууд бэлэн байдалд ажиллаж байна

САНАЛ БОЛГОХ
2025-12-12 өмнө

Налайх дүүрэгт монгол өв уламжлал, ёс заншлын өргөө 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил дууслаа

2025-12-14 өмнө

Фото сурвалжилга: Хотын нэг өдөр

2025-12-12 өмнө

Нийслэлийн зарим байршилд голуудын халиа 25-35 см нэмэгдсэн байна

2025-12-12 өмнө

“Шударга гэрээ” гээд Шапирогоор рекламдуулсан нь худлаа байжээ

2025-12-12 өмнө

Үс засуулвал эд эдлэл идээ ундаа олдоно

2025-12-12 өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 16-18 хэм хүйтэн байна

2025-12-12 өмнө

Компаниудад хугацаатай үүрэг өгснөөр бүх сумдад шатахуун нийлүүлжээ

2025-12-12 өмнө

"The Mongolz" баг "Team Vitality" багт хожигдож тэмцээнээ өндөрлүүллээ

2025-12-13 өмнө

3 жилийн хугацаанд 1000 нэр төрлийн бүтээгдэхүүн зах зээлд гаргажээ

2025-12-12 өмнө

Монгол Улсад хүндэтгэлтэй хандахгүй хэнтэй ч бид хамтран ажиллах шаардлага байхгүй

2025-12-14 өмнө

Т.Даваадалай: Ашиглалтын шаардлага хангахгүй байрыг орон сууцжуулах 133 төсөл 65 хувийн гүйцэтгэлтэй байна

2025-12-14 өмнө

Нийслэлд үйл ажиллагаа явуулж байгаа нийтийн байруудад хяналт, шалгалт хийж байна

2025-12-12 өмнө

Оюу толгойн асуудлаарх өнөөдрийн нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд 95 гэрч оролцоно

2025-12-12 өмнө

УОК-ын шуурхай хуралдаанаар 21 аймгийн удирдлагад чиглэл өглөө

2025-12-13 өмнө

Есөн улаан мэнгэтэй улаан луу өдөр

2025-12-15 өмнө

Энэ онд нийслэлийн мал аж ахуй эрхлэхийг хориглосон бүсээс 214 айлын 8495 малыг гаргав

2025-12-15 өмнө

Ипотекийн зээлийн мэдээллээ хэрхэн шалгах вэ

2025-12-13 өмнө

Цас орохгүй, өдөртөө 16-18 хэм хүйтэн байна

2 өдрийн өмнө өмнө

Завхан аймагт 3,6 магнитудын газар хөдлөлт боллоо

2025-12-13 өмнө

Шилдэг залуу эрдэмтэн, эмч нар Ерөнхийлөгчийн нэрэмжит шагнал хүртлээ

2025-12-15 өмнө

Үс засуулвал жаргал үргэлжид ирнэ

2025-12-14 өмнө

Найман цагаан мэнгэтэй улаагчин могой өдөр

2025-12-13 өмнө

Оюу толгойн асуудлаарх нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд дуудагдсан гэрчүүдийн 70 хувь нь оролцлоо

2 өдрийн өмнө өмнө

Монос, Офицер, МИТС-ийн олон түвшний уулзварын загвар зураг батлагдаад байна

2025-12-13 өмнө

Гамшгийн эрсдэлийг бууруулах зөвлөмжийн дагуу төлөвлөгөө боловсруулан ажиллахыг даалгалаа

2025-12-15 өмнө

Өнөөдөр тэгш, сондгой дугаарын хязгаарлалтгүй замын хөдөлгөөнд оролцоно

2 өдрийн өмнө өмнө

Нүхэн гарц төслийн 3-р байршилд туннелийн их биеийн бүтээцийг түлхэх технологиор хийж гүйцэтгэлээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Орон сууцны үнэ өнгөрсөн жилийн мөн үеийнхээс 12.7 хувь өсжээ

2025-12-15 өмнө

Салсан найз охин нь хувийн мэдээллийг нь ашиглан аппликэйшнээс зээл авчээ

2 өдрийн өмнө өмнө

Газар доогуурх хамгийн урт, хамгийн гүн автозамын туннелийн явц 50 хувьтай үргэлжилж байна

Бидний тухай Редакцийн бодлого Сурталчилгаа байршуулах Холбоо барих Дээшээ буцах


Веб сайтад агуулагдсан мэдээлэл зохиогчийн эрхийн хуулиар хамгаалагдсан тул зөвшөөрөлгүй хуулбарлах хориотой.

Copyright © MMINFO.MN All Rights Reserved. Powered by HUREEMEDIA.